AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
Ben eigenlijk wel benieuwd naar creapure creatine van ze. Of dat bedrijf AlzChem Trostberg ook in de zwendel meedoet

Ze proberen nu weer klantjes te winnen door Muscletech Premium Whey + Free Platinum Multi in de aanbieding te gooien.

moest best wel hard lachen toen ik zag dat er nu *lab tested* bij al hun eiwit staat op de site.

Wat is Galen zijn . (puntje)

wat een ongelofelijk kut bedrijf zijn jullie, stelletje pannenkoeken. De arrogantie waar jullie vanaf het eerste moment mee reageren is echt van de zotte. Volgens mij zit er echt iemand met het IQ van een aap achter die computer te reageren op de mensen hier met terechte vragen.

:roflol:

Maar kan je nog korting ritselen op hun producten met whey? Via pm, Iemand al geprobeerd?

Bij de Isolaat Perfection en Whey Perfection hebben we nu de testresultaten staan van deze producten. Deze resultaten kloppen en dit is hoe onze producten zijn. Nogmaals, wij staan niet achter de resultaten zoals deze op DBB geplaatst zijn en we willen ons daar ook buiten houden.
We gaan dan ook niet over op vergoeding voor geplaatste bestellingen in het verleden daar deze producten wel de juiste waarden bevatten.
Ik begrijp dat dit vervelend voor je kan zijn, maar dit is zoals het is momenteel.

Gr, Jordy

Bij de Isolaat Perfection en Whey Perfection hebben we nu de testresultaten staan van deze producten. Deze resultaten kloppen en dit is hoe onze producten zijn. Nogmaals, wij staan niet achter de resultaten zoals deze op DBB geplaatst zijn en we willen ons daar ook buiten houden.
We gaan dan ook niet over op vergoeding voor geplaatste bestellingen in het verleden daar deze producten wel de juiste waarden bevatten.
Ik begrijp dat dit vervelend voor je kan zijn, maar dit is zoals het is momenteel.

Gr, Jordy

Wauw. :roflol: dit is bijna je klanten in de edele delen trappen en daarna nog es in 't gezicht spugen. Edit, of is 't geen letterlijke kopie van een reactie van hun haha.

Verkopen toch nog wel genoeg. Van 4,5 kg nog maar 2 smaken. :)

Heb de boel ook op de phm fb gezet.
Zal wel niet veel doen maar misschien bereiken we er nog wat unaware body en fitshop fanboys mee

de consument is in dit soort kwesties altijd beschermd. b&f heeft eigenlijk toegegeven dat ze fout zaten door hun facebook bericht en die ''tegemoetkoming''. ik heb dit voorgeschoteld aan wat juristen en die zeggen dat, als het verhaal van de testen klopt (die 20% verschil), je b&f gewoon voor de rechter/geschillencommissie kan slepen. b&f zegt in hun FB bericht dat ze er niets van wisten, terwijl ze als grote producent hun producten MOETEN testen.

het is een ondeugdelijk product en er was een onjuiste voorstelling van zaken door de consumenten, je kan in theorie de overeenkomst nietig laten verklaren door de rechter en hierbij krijg je dan een tegemoetkoming van redelijkerwijs.

de consument is in dit soort kwesties altijd beschermd. b&f heeft eigenlijk toegegeven dat ze fout zaten door hun facebook bericht en die ''tegemoetkoming''. ik heb dit voorgeschoteld aan wat juristen en die zeggen dat, als het verhaal van de testen klopt (die 20% verschil), je b&f gewoon voor de rechter/geschillencommissie kan slepen. b&f zegt in hun FB bericht dat ze er niets van wisten, terwijl ze als grote producent hun producten MOETEN testen.

het is een ondeugdelijk product en er was een onjuiste voorstelling van zaken door de consumenten, je kan in theorie de overeenkomst nietig laten verklaren door de rechter en hierbij krijg je dan een tegemoetkoming van redelijkerwijs.

wvia het rechtsysteem is de kans dat er echt iets uit komt vrij klein aangezien het niet te bepalen is wat de schade is en ook lastig of het bij meerdere batches slecht is.

het beste wat je nu kan doen is het gewoon groot in de media brengen zodat iedereen overstapt.

belachelijk wat een vieze gore oplichting , bah bah bah

wvia het rechtsysteem is de kans dat er echt iets uit komt vrij klein aangezien het niet te bepalen is wat de schade is en ook lastig of het bij meerdere batches slecht is. het beste wat je nu kan doen is het gewoon groot in de media brengen zodat iedereen overstapt.

schade is niet perse een vereiste bij dwaling. de consument had een verkeerde indruk van zaken, ze mochten vertrouwen op de professionaliteit van b&f. zodra de consument is overgestapt naar b&f door hun (verkeerde) waardes is aan alle vereisten voldaan van dwaling. consument kan zich beroepen op dwaling wat leidt tot vernietiging van de overeenkomst

Terug
Naar boven