AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

djins when will they learn.

Roepen dat TLR het ENIGE onafhankelijke lab is waar de juiste testen vandaan komen siert ze ook niet. Ze trekken de lijn doorheen het verhaal. Altijd roepen dat alle testen van het forum verkeerd waren, dreigen, met modder gooien, de andere kant opkijken. Plots een andere test en dan geven ze het ineens wel toe en veranderen ze en gaan ze erop letten. Nu komt er weer een test boven en nu dagen ze zelf niet meer op.

Op Facebook alles staalhard ontkennen en roepen dat hun test onafhankelijk is... nu, zo plots, na al die heisa...

Nee maar je snapt het niet, het wordt gewoon tijd voor een ECHT betrouwbare test door een SENSATIONEEL onafhankelijk labo!

Helaas zijn (waren!) wij een klein onderdeel van de klanten die bij b&f bestelde -> 123K likes op Facebook. Dit bij het grote publiek bekend maken is echter lastig, helaas. We kunnen beter geld inzamelen voor een advertentie in de krant ;-)

Verzamel de labtest. Maak een persbericht en stuur dit naar alle journalisten in Nederland en Belgie die maar iets doen met sport en voeding.

Kost geen geld, alleen tijd.

123K Facebook Likes kunnen ook voor 23% nep zijn.

Wat zijn betere post-workout suikers: dextrose of whey perfection?

Welke suikers heb je gekocht dan?

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Nu de vernieuwde sensationele Whey Perfection. More sugar, 20 percent less protein!

KOOP DAN

Haha paar zakjes Ultra Fine Oats over, visolie capsules. Wil niet weten wat ze er allemaal tussen gepropt hebben...

Body en Fit op Facebook:

Body en Fitshop

We hebben zelf ook onze producten laten testen en deze resultaten staan haaks op de eerder geposte analyses.

Ja, de Whey Perfection voldeed niet aan het etiket en we namen hier volle verantwoordelijkheid voor. Daarnaast hebben we dit ook publiekelijk te kennen gegeven.

Tussentijds hebben wij ook analyses laten maken van onze producten waarbij nu de resultaten van de Isolaat Perfection en de nieuwe Whey Perfection binnen zijn. Deze vind je terug bij het product.

Deze onderzoeken zijn uitgevoerd door TLR International, een compleet onafhankelijk lab.

///

Body en Fitshop Daarom pleiten wij er ook voor om alle (huis)merken, dus ook van andere webshops, bij 1 lab te laten testen. Om zo een einde te maken aan alle geruchten en speculaties.

Wij zijn bereid een deel van de kosten op ons te nemen. Mochten mensen van mening zijn dat dit invloed heeft op de resultaten, dan doen we dat niet.

///

Body en Fitshop We hebben 3 weken eerder al stalen opgestuurd echter vond TLR de samplesize te klein om een goede analyse uit te voeren. Tijdens de feestdagen zijn veel bedrijven gesloten en daarom konden we pas in het nieuwe jaar meer stalen opsturen.

----

Ze zijn bereid een deel van de kosten op zich te nemen om hun eigen producten te testen :roflol:
Liegen en bedriegen! Helemaal van de pot gerukt potverdomme.

We hebben zelf ook onze producten laten testen en deze resultaten staan haaks op de eerder geposte analyses.
En jullie hebben hier nog steeds geen verklaring voor gegeven. I.t.t. jullie test is bij de vorige test 100% duidelijk dat de pot DIRECT naar heb laboratorium ging, bij die van jullie NIET.

Ja, de Whey Perfection voldeed niet aan het etiket en we namen hier volle verantwoordelijkheid voor. Daarnaast hebben we dit ook publiekelijk te kennen gegeven.
Ja, omdat jullie het absoluut niet meer konden ontkennen met 2 labtests op rij. Met die test van de universiteit Maastricht ontkenden jullie nog glashard, toen vervolgens met die tweede test van een onafhankelijk laboratorium kon dat trucje niet meer. Dus wat deden jullie? Downplayen als een mofo, heel FB stond vol met dat het slechts 5-7% lager uitviel! GLASHARD GELOGEN!!!

Tussentijds hebben wij ook analyses laten maken van onze producten waarbij nu de resultaten van de Isolaat Perfection en de nieuwe Whey Perfection binnen zijn. Deze vind je terug bij het product.

Deze onderzoeken zijn uitgevoerd door TLR International, een compleet onafhankelijk lab.
Jullie punt precies? Jullie kunnen van alles daar naartoe hebben gestuurd, uit het document wordt de procedure van levering NIET duidelijk.

Daarom pleiten wij er ook voor om alle (huis)merken, dus ook van andere webshops, bij 1 lab te laten testen. Om zo een einde te maken aan alle geruchten en speculaties.

Wij zijn bereid een deel van de kosten op ons te nemen. Mochten mensen van mening zijn dat dit invloed heeft op de resultaten, dan doen we dat niet.
Wtf hebben andere webshops te maken met jullie producten? Doe normaal.

We hebben 3 weken eerder al stalen opgestuurd echter vond TLR de samplesize te klein om een goede analyse uit te voeren. Tijdens de feestdagen zijn veel bedrijven gesloten en daarom konden we pas in het nieuwe jaar meer stalen opsturen.
Oh, dus eerst stuurden jullie GEEN pot op? Maar een schepje whey ofzo? Hoe STUPIDE zijn jullie nou?! En zelfs DAT KLOPT NIET. Weet je waarom? JE HEBT AAN EEN PAAR GRAM GENOEG OM DIE ANALYSES TE DOEN STEL HUFTERS. Huur eens een chemist in die jullie onzin factcheckt voordat jullie een idioot statement de lucht in stuwen. De kjeldahl methode kun je al toepassen met circa 1 fucking gram. EEN GRAM. Aminozuuranalyse kun je doen met NOG MINDER. De apparatuur die daarvoor gebruikt wordt kan fucking tot op NANOGRAMMEN precies nog substanties detecteren.

pff ben 39 pagina's te laat :O

Game's on.

Ik denk ook dat ze gebruik maken van Oats die genetisch gemanipuleerd zijn, aangezien ik telkens geen antwoord kreeg op mijn vraag hierover.

Ik denk ook dat ze gebruik maken van Oats die genetisch gemanipuleerd zijn, aangezien ik telkens geen antwoord kreeg op mijn vraag hierover.

dan kun je daar 100% zeker vanuit gaan, ooit stelde ik de vraag in hun topic over een product dat aangaf dat je veel meer spiermassa opbouwt, ik vroeg of daar ook wetenschappelijk bewijs over was toen bleven ze me telkens negeren, terwijl we ze wel op andere vragen en opmerkingen antwoorden.

dan kun je daar 100% zeker vanuit gaan, ooit stelde ik de vraag in hun topic over een product dat aangaf dat je veel meer spiermassa opbouwt, ik vroeg of daar ook wetenschappelijk bewijs over was toen bleven ze me telkens negeren, terwijl we ze wel op andere vragen en opmerkingen antwoorden.

Weet jij zeker dat dit kan IN Nederland ?

Terug
Naar boven