MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tlr!! tlr!!! tlr!!!! tlr!!!! tlr!!!!!

Iemand tijd te veel? Stuur een mailtje met de links naar de tests naar elke journalist/dagblad/kweetnietwat en als je echt veel tijd hebt, stuur een privé-bericht op fb naar iedereen die body en fit 'liked' :p Of iemand die lid is van anonymous ofzo, kan ons ook wel wat verder helpen

Hoeveel kost het om zo'n sample te laten testen? De samples zijn naar mijn weten zoeter en smaakvoller dan het originele. Kan zomaar zijn dat het nog minder dan 60% eiwit bevat. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan is het vrij duidelijk dat B&F hier vanaf wist. En dan zijn ze strafbaar.

Zou mooi zijn als er een rechtszaak komt die de aandacht van de media krijgt; zelfs al wint B&F bij de rechtbank, dan verliezen ze ze nog een hoop geld aan slechte publiciteit (die ze verdienen)

123K Likes op FB, alles gaat al de doofpot in, alleen negatieve aandacht op DBB is niet genoeg.

Items zoals noten etc hebben een normale prijs, maar visolie etc. etc. is in verhouding tot een echt merk veel goedkoper. Zal ook wel onzuivere shit uit china zijn.

Begin nu werkelijk echt alle producten van b&f in twijfel te trekken en nu ook vooral de visolie met het zogenaamde marnitol kenmerk. Me pot whey is gelukkig op dus ga nu mooi over naar XXL en bestel meteen me nowfoods visolie weer, de rest fl**ker ik allemaal weg ben er helemaal klaar mee met die rommel.

Gvd krijg deze net gelinkt :roflol:
gc6lz.jpg

Whahahahaha :roflol::roflol:

:roflol:

EricR is ook weer van de partij :rolleyes: Wat vind jij ervan Eric?

zouden de noten wel 100% noot zijn

whahaha die strip

.

Laatst bewerkt:
Net voor oud en nieuw 1 grote pot (no) smart protein, (no) protein pancakes en (Not) high protein muesli besteld. Voel me nu flink belazerd door die oplichters. Besteld voortaan bij hun concurrenten. Hoop voor ze dat karma bestaat en ze failliet gaan.

Terug
Naar boven