MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Het enige wat ik nog van B&F huismerk vertrouw is hun oats en rice powder, die ingedienten zijn simpelweg te goedkoop om er hun klanten mee te bedonderen.

Maar ook deze ga ik voortaan bij hun eerlijke concurrent XXL bestellen

Vertrouw helemaal niks meer daar!
Afbranden die handel :army:

Mail gestuurd naar Volt, hopelijk vinden zij dit interessant genoeg om er een reportage over te maken...

keuringsdienst van waarde

KRO Reporter

Hebben de oplichters al gereageerd?

als we nou met ze alle naar de geschillencommissie stappen, is het zo afgelopen met heel die B&F. ik wacht een antwoord af van body en fit en zodra er geen tegemoetkoming van redelijkerwijs uitkomt, stap ik serieus naar de geschillencommissie. iedereen heeft een grote mond dat ze body en fit gaan aanklagen, maar ondertussen bestellen ze nog gewoon netjes daar hun eiwitten.

wat body en fit heeft gedaan is gewoon ronduit schandalig en moet gestraft worden. de consument staat hier in zijn recht en dat weet body en fit ook.

als we nou met ze alle naar de geschillencommissie stappen, is het zo afgelopen met heel die B&F. ik wacht een antwoord af van body en fit en zodra er geen tegemoetkoming van redelijkerwijs uitkomt, stap ik serieus naar de geschillencommissie. iedereen heeft een grote mond dat ze body en fit gaan aanklagen, maar ondertussen bestellen ze nog gewoon netjes daar hun eiwitten.

wat body en fit heeft gedaan is gewoon ronduit schandalig en moet gestraft worden. de consument staat hier in zijn recht en dat weet body en fit ook.

ik ga toch geen geld voor een advocaat betalen als ik ook gewoon ergens anders kan bestellen

ik ga toch geen geld voor een advocaat betalen als ik ook gewoon ergens anders kan bestellen

geschillencommissie kost een paar tientjes, advocaat heb je ook niet nodig

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

typisch weer nederlanders.. een bedrijf bekent eigenlijk grootschalige oplichting, maar niemand doet er wat aan omdat het ze dan geld kost

geschillencommissie kost een paar tientjes, advocaat heb je ook niet nodig

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

typisch weer nederlanders.. een bedrijf bekent eigenlijk grootschalige oplichting, maar niemand doet er wat aan omdat het ze dan geld kost

ik maak in mijn hoofd een kosten baat analyse en ik zie mijn vooruitzicht dan somber in

Wat verwacht je er uit te halen dan? Denk dat het gewoon hollandse nuchterheid is om geen tijd en moeite erin te steken omdat je die tijd ergens anders in nuttiger kan besteden.
Het is geen amerikaanse miljoenenclaimcultuur hier.

Wat verwacht je er uit te halen dan? Denk dat het gewoon hollandse nuchterheid is om geen tijd en moeite erin te steken omdat je die tijd ergens anders in nuttiger kan besteden.
Het is geen amerikaanse miljoenenclaimcultuur hier.

dat weetik, ik verwacht ook geen miljoenen op me bankrekening. maar het gaat er mij om dat body en fit ons allemaal jaren keihard zit voor te liegen, en hier ongestraft mee wegkomt. dat vind ik gewoon diep triest. gaat meer om het principe dan om het geld.

dat weetik, ik verwacht ook geen miljoenen op me bankrekening. maar het gaat er mij om dat body en fit ons allemaal jaren keihard zit voor te liegen, en hier ongestraft mee wegkomt. dat vind ik gewoon diep triest. gaat meer om het principe dan om het geld.

Ongestraft vast niet,

Denk dat ze best wel wat klanten hebben verloren / slechte reputatie hierdoor. Laat ze maar lekker doorgaan waar ze mee bezig zijn, karma will come.

ik maak in mijn hoofd een kosten baat analyse en ik zie mijn vooruitzicht dan somber in

Bellen heeft ook geen zin, die gast herhaalt zichzelf de hele tijd. En als je er dan tegenin gaat zegt ie telkens hallo? hallo? de verbinding valt weg hallo?

Jongens ik heb net onderstaande klachten mail gestuurd naar kassa, keuringsdienst van waarde en de consumentenbond. Met een beetje geluk pakt 1 van deze de handschoen op.

Als jullie dat nou ook doen kunnen we samen die autist van een Ralf en zijn hele kut bedrijf naar de eeuwige jachtvelden sturen. Hier links naar de klachtenformulieren:

http://kassa.vara.nl/secundair/contact/
http://www.kro.nl/veelgestelde-vragen/algemeen
http://www.consumentenbond.nl/service/contactmetons/Contactformulier/

Beste redactie,

Body en fitshop is het grootste gezondheid/Sport en voedingssupplementen concern van de Benelux. Zij verkopen jaarlijkse miljoenen producten. Nu blijken zij echter al jaren volgens verschillende onafhankelijke laboratoriumonderzoeken te rommelen met hun best verkopende producten. er blijkt tot 285% meer suiker in hun voedingssupplementen te zitten en 22% minder werkzame stoffen. Zelf heeft bodyenfitshop na meerdere onderzoeken en druk uit de fitnesswereld toegegeven dat er met 1 product is gesjoemeld, maar zij schoven de schuld op de fabriek en zeggen dat het alleen dat product was. Tevens zeggen ze zelf dat er maar een afwijking is van 7 procent. Terwijl meerdere onafhankelijke laboratoria inmiddels hebben gemeld dat het om verschillende producten gaat en niet maar 1 en tevens om veel grotere afwijkingen gaat dan 7% (tot 285% meer suiker!!!)
Nu is er maandag 12/01/15 opnieuw een onderzoek gepubliceerd waarin word aangetoond dat het bedrijf stinkt.
Echter zeggen ze bij Body en fitshop dat het allemaal onzin is en wijzen ze op hun eigen testen die zouden uitwijzen dat alles perfect is. Wij van WC eend....

hier meer informatie omtrent de zaak en daar vind u ook de labtesten: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

Ik hoop van harte dat u hier iets mee kan doen, ik heb over een periode van 8 jaar voor duizenden euro's voor mij en mijn klanten hier besteld.Ik voel me grof gezegd flink genaaid.

Alvast heel hartelijk bedankt,

Hoogachtend,

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven