MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

heb nog geen aanbod of iets dergelijks mogen ontvangen van hun. ook nog zelfs geen reactie, dus we wachten maar af!

en idd, het gaat mij meer om het idee dat we met ze alle genaaid worden en dat niet iedereen het zomaar pikt..
 
Leden van DBB vragen al zeker een half jaar om testrapporten van B&F, daar is totaal geen gehoor aangegeven. Dan komen er vier onafhankelijke testen waar de producten van B&F slecht getest worden. Ze geven dit dan ook deels toe, in een afgezwakte vorm dat dan weer wel.

Na jarenlang iedereen opgelicht te hebben en het geld binnen te hebben geharkt worden nu in snel tempo van alle producten nieuwe batches gemaakt.
En als donderslag bij een heldere hemel wil B&F nu ineens wel meerwerken aan onafhankelijke testen. Dit doet me denken aan iemand die een moord pleegt en daar van beschuldigt word en als de politie forensisch onderzoek wil doen dat je aangeeft nee nu even niet (kan natuurlijk niet maar even metaforisch). Dan na 2 maanden sporen wissen, lijk laten verdwijnen en alibi's creëren geef je aan dat je klaar bent voor een forensisch onderzoek!

En als uit dat onderzoek blijkt dat er niets aan de hand is wil je dat je naam wordt gezuiverd van alle blaam! En dan starten ze uiteraard een rechtszaak wegens smaad! Jordi (god hebben zijn ziel), de studenten, lab ECCA, Nutricontrol, concurrenten zoals XXL en Sportfood en meerdere DBB'ers iedereen voor het gerecht!

Isthisreallife.jpg
 
hun ontkennen nu opeens dat die tests deugen, volgens hun is er niks aan de hand.
 
Ja, er zijn verschillende manieren hoe je het geschil kan inleiden (dwaling bij koopovk, non-conformiteit via consumentenrecht, etc.), maar onderaan de streep komt het allemaal ongeveer bij hetzelfde uit. Het komt er op neer dat je ze officieel moet aanschrijven, de gelegenheid moet geven het probleem naar behoren op te lossen, en als ze dit dan binnen een gestelde redelijke termijn niet doen (dat is die 4 weken waar jij het over hebt) of niks ondernemen dan kun je alle officiële paden bewandelen (klachten links en rechts bij autoriteiten/gezaghebbende instanties en zelfs een juridische procedure starten). Maar ik denk dus juist dat op de manier van de grote kortingsactie, plus de wijze waarop ze een hoop mensen toch tegemoet komen op individuele basis (maar dat hoor je niet overal, het wordt van de daken geschreeuwd als mensen zich genaaid voelen maar als d'r een enigszins redelijke oplossing wordt aangeboden en men accepteert dat, dan blijft het vaak stil), ze een hele hoop hebben weten goed te maken.

Bij mij ging het om een recente bestelgeschiedenis van een paar honderd euro aan Whey Perfection en ik heb al mijn potten kunnen omruilen voor nieuwe, en een extra potje gekregen voor het vertrouwen. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die een dergelijke oplossing aangeboden heeft gekregen en daar gebruik van heeft gemaakt. Voel ik me bedonderd? Zeker. Zal ik in de toekomst opnieuw huismerk-producten afnemen? Nee. Overstappen naar de concurrentie? Waar mogelijk qua prijzen en assortiment, yup. Maar ze hebben het naar mij toe op een manier afgehandeld die het nemen van verdere stappen niet zou rechtvaardigen. Of ik helemaal 100% tevreden ben, nee. Maar ik heb in een ieder geval het gevoel gehad n.a.v. het Whey Perfection verhaal dat ze hun best voor me hebben gedaan en met een enigszins redelijke oplossing zijn gekomen.

Dat neemt niet weg dat nu ik van de Caseine/Isolaat opnieuw lees ik het echt gehad heb. Met name het glashard ontkennen van de gemeten resultaten met de verwijzing van hun eigen onafhankelijke resultaten die ze pas over een paar weken voor de Caseine binnenkrijgen... daar hoef je bij mij niet mee aan te komen als mijn Caseine zelfs nog van eind november en begin december komt en dus 100% van dezelfde of eerdere batch komt. Ik mocht dan ook de potten die ik nog heb staan niet omruilen, want daar was geen reden voor. Ik heb gelukkig vaak een voorkeur voor de bekendere premium merken, maar ik zou inderdaad ook absoluut geen andere huismerk producten meer van ze nemen. Simpelweg niet te vertrouwen. Het is wat dat betreft jammer dat ze soms van de bekendere premium merken erg goede aanbiedingen hebben. Dat is dan ook de enige reden voor mij dat ik bij hen bestel.

Maar ja, het collectief aansturen op een leuke case door de geschillencommissie of klachtencommissie is zo onderhand wellicht wel een idee. Al is het alleen maar inderdaad om duidelijk te maken dat dit niet wordt gepikt.

maar zodra ze jou een vergoeding geven, dan zouden ze die mij ook moeten geven omdat ik niet minder/meer ben dan jou. toen ze jou een vergoeding gaven, gaven ze in princiepe toe dat ze fout waren. ik kan mezelf wel beroepen op jouw vergoeding en hetzelfde eisen, dit zeiden de juristen ook. willen ze niet dezelfde vergoeding geven, kun je dit ook weer meenemen naar een rechtzaak/geschillen commissie

kun je miss jouw emails m.b.t de vergoeding naar mij in een PB willen sturen?
 
Iemand die multi vit al kunnen (laten) testen?
 
XXL nutrition here i come ...
 
maar zodra ze jou een vergoeding geven, dan zouden ze die mij ook moeten geven omdat ik niet minder/meer ben dan jou. toen ze jou een vergoeding gaven, gaven ze in princiepe toe dat ze fout waren. ik kan mezelf wel beroepen op jouw vergoeding en hetzelfde eisen, dit zeiden de juristen ook. willen ze niet dezelfde vergoeding geven, kun je dit ook weer meenemen naar een rechtzaak/geschillen commissie

Correct, met de kanttekening dat er natuurlijk een hoop kleine extra factoren een rol kunnen spelen zoals wat je zoal besteld en met welke regelmaat. Ze zullen iedereen in eerste instantie proberen te helpen met een kortingscode ofzo, uiteindelijk zijn er natuurlijk niet zo veel die (evt met verstand van het grotere juridische plaatje) op een gegeven moment wel duidelijk maken wat ze willen en ook netjes over weten te brengen waar ze niet van gediend zijn. Het is in die zin natuurlijk ook een kwestie van durven vragen, en uiteraard op een redelijke manier de conversatie aangaan en niet proberen maximaal over ze heen te pissen uit frustratie en maar per se je gelijk te halen (want dat gebeurt toch behoorlijk veel, zowel op forums als op openbare posts op hun FB bijvoorbeeld en in PM's). En met name dat doen volgens mij toch een hoop mensen niet goed; ik zie vooral veel simpele gefrustreerde reacties en dramageile mensen die alleen maar met hun hooivorken naar voren aan het roep-toeteren zijn. Als je ergens mee in je recht staat en je probeert op een redelijke manier duidelijk te maken wat jij in gedachte hebt en dat komt op de juiste manier bij hun over (met respect, en niet als een totaal gefrustreerde), dan zullen ze heel ver en in alle redelijkheid met je verzoek meegaan. Natuurlijk heb je het volste recht boos te zijn, maar er dan toch nog wel eens een punt waarop zo'n discussie onnodig vervelend wordt gevoerd en dan is de goodwill er vaak snel af. Het is vooral de manier waarop, waardoor ik me kan voorstellen dat ze inderdaad niet elke pipo die hun FB vol-kalkt met boze reacties en slechts goed is voor een paar potjes whey of creatine op jaarbasis, hetzelfde bereid zijn te geven als trouwe vaste klanten die goed zijn voor duizenden euro's omzet op jaarbasis (of zelfs nog meer). Maar nogmaals, het met redelijkheid/naar rato geholpen worden is zeker waar iedereen recht op heeft, en dat wordt inderdaad lang niet iedereen altijd gegeven. Maar je moet je natuurlijk ook gewoon assertief opstellen als klant zijnde en redelijke dingen vragen. Of ben ik nu te genuanceerd? ;-)
 
Laatst bewerkt:
Correct, met de kanttekening dat er natuurlijk een hoop kleine extra factoren een rol kunnen spelen zoals wat je zoal besteld en met welke regelmaat. Ze zullen iedereen in eerste instantie proberen te helpen met een kortingscode ofzo, uiteindelijk zijn er natuurlijk niet zo veel die (evt met verstand van het grotere juridische plaatje) op een gegeven moment wel duidelijk maken wat ze willen en ook netjes over weten te brengen waar ze niet van gediend zijn. Het is in die zin natuurlijk ook een kwestie van durven vragen, en uiteraard op een redelijke manier de conversatie aangaan en niet proberen maximaal over ze heen te pissen uit frustratie en maar per se je gelijk te halen (want volgens mij gebeurt ook dat genoeg, zowel op openbare posts op hun FB bijvoorbeeld als in PM's). En met name dat doen volgens mij toch een hoop mensen niet goed; ik zie vooral veel simpele gefrustreerde reacties en dramageile mensen die alleen maar met hun hooivorken naar voren aan het roep-toeteren zijn. Als je ergens mee in je recht staat en je probeert op een redelijke manier duidelijk te maken wat jij in gedachte hebt en dat komt op de juiste manier bij hun over (met respect, en niet als een totaal gefrustreerde), dan zullen ze heel ver en in alle redelijkheid met je verzoek meegaan. Het is alleen vooral de manier waarop, waardoor ik me kan voorstellen dat ze inderdaad niet elke pipo die een paar keer per jaar een potje whey en creatine afneemt hetzelfde bereid zijn te geven als trouwe vaste klanten die goed zijn voor duizenden euro's omzet op jaarbasis (of zelfs nog meer).

heb ze ook een zakelijke mail gestuurd met daarin netjes uitgelegd wat ik ervan vond, dus niet de mail zoals een pagina terug:roflol: ik heb ze ook gezegd dat ik open sta voor een tegemoetkoming van redelijkerwijs, ook heb ik gezegd dat ik eerst hun kant van het verhaal wil horen en tot een tegemoetkoming wil komen (zodra dat kan) voordat ik stappen ga ondernemen. heb in 1.5 jaar tijd voor €444 euro aan alleen wp en cas gekocht. verder de mass gainers, PW en dat soort onzin erbuiten gehouden. vond de service van ze altijd top, met goeie aanbiedingen, maar dit vond ik echt niet door de beugel gaan
 
Nou alweer? :roflol:

Iemand cliffs van topic?
 
Ik ga ook maar eens uitzoeken hoeveel ik aan whey perfection heb uitgegeven en een claim indienen

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Yolo :roflol:
 
Topicstarter zegt dat ze nog 2 potten hebben staan,die zou je eigenlijk naar TLR lab moeten sturen en daar laten testen.
 
Topicstarter zegt dat ze nog 2 potten hebben staan,die zou je eigenlijk naar TLR lab moeten sturen en daar laten testen.

Precies, en B&F wil wel betalen voor nieuwe testen zeggen ze toch?
Deze vraag heb ik ook al in de sticky gezet maar nog geen antwoord gehad.
Al doen ze dit natuurlijk nooit omdat ze weten dat het een oude batch betreft.
 
Precies, en B&F wil wel betalen voor nieuwe testen zeggen ze toch?
Deze vraag heb ik ook al in de sticky gezet maar nog geen antwoord gehad.
Al doen ze dit natuurlijk nooit omdat ze weten dat het een oude batch betreft.
inb4 "nee tmoet ne nieuwe pot zijn van onze nieuwe batch!"
 
mensen die jaarlijks honderden of zelf duizenden euros aan supps uitgeven verdienen het imo gewoon om bedrogen te worden.
 
Voor 3000€ besteld de laatste 3 jaar enkel en alleen al via paypal, daarnaast nog bestellingen gedaan met overschrijving e.d.
En allemaal bewezen!

Voornamelijk whey perfection en isolaat perfection.


Compensatie:
Kortingscode van 10% op de volgende bestelling want het zou enkel gaan om whey perfection van de laatste batch.

Zijn dit nu echt idioten? Nog meer dan ervoor zowaar.
Nu ga ik dit nieuws nog meer overal gaan verkondigen. B&F mag hun kortingscode houden. Hun marge is al minstens 20% op andere merken.
Nog wat extra winst maken op gedupeerden als compensatie?
van die 3000 is er minstens 2500 huismerk.

BEDRIEGERS
 
Voor 3000€ besteld de laatste 3 jaar enkel en alleen al via paypal, daarnaast nog bestellingen gedaan met overschrijving e.d. En allemaal bewezen! Voornamelijk whey perfection en isolaat perfection. Compensatie: Kortingscode van 10% op de volgende bestelling want het zou enkel gaan om whey perfection van de laatste batch. Zijn dit nu echt idioten? Nog meer dan ervoor zowaar. Nu ga ik dit nieuws nog meer overal gaan verkondigen. B&F mag hun kortingscode houden. Hun marge is al minstens 20% op andere merken. Nog wat extra winst maken op gedupeerden als compensatie? van die 3000 is er minstens 2500 huismerk. BEDRIEGERS

deal with it
 
Voor 3000€ besteld de laatste 3 jaar enkel en alleen al via paypal, daarnaast nog bestellingen gedaan met overschrijving e.d.
En allemaal bewezen!


Meer dan 1000€ per jaar aan supps uitgegeven?

Bestel jij voor de hele sportschool ofzo?
 
Welke mafkees koopt voor 3k aan supps :s
 
Terug
Naar boven