Wantstogrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Goedkoop is duurkoop.
Ik heb de overstap naar XXL Nutitrion al gemaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedkoop is duurkoop.
Ik heb de overstap naar XXL Nutitrion al gemaakt.
Ik begrijp nog steeds niet als hier een ganse groep het destijds nuttig vond om geld te steken in een labtest, dat men het dat nu niet nuttig vindt om gezamelijk juridische stappen te zetten tegen b&f en schadevergoeding te bekomen..
het is trouwens niet aanneembaar dat er nog genoeg potten in omloop zijn en mss wel zullen blijven die te weinig proteine bevatten..
vooral als ze "nep-proteine" gebruikt hebben om het percentage op te krikken is dat voor het gerecht voldoende duidelijk dat er gesjoemeld werd..
zelf koop ik niet bij b&f, maar als diegene die dat gedaan hebben niks doen dan veranderd er gewoon niks in deze ganse industrie.. denken dat andere grote merken per definitie zuiverder zijn is overigens ook zeer bijzonder naief.. nogmaals, zonder enige rechtzaak en wat media aandacht verandert er totaal niks.
Bericht gestuurd naar SBS 6, dat zijn wel lui die dit soort shit willen uitzenden![]()
Ik begrijp nog steeds niet als hier een ganse groep het destijds nuttig vond om geld te steken in een labtest, dat men het dat nu niet nuttig vindt om gezamelijk juridische stappen te zetten tegen b&f en schadevergoeding te bekomen..
is het trouwens niet aanneembaar dat er nog genoeg potten in omloop zijn en mss wel zullen blijven die te weinig proteine bevatten.. gewoon een andere data testen en als die ook onbetrouwbaar is dan zegt dit genoeg voor het gerecht dat dit geen eenmalig feit was
vooral als ze "nep-proteine" gebruikt hebben om het percentage op te krikken is dat voor het gerecht al voldoende duidelijk dat er gesjoemeld werd..
zelf koop ik niet bij b&f, maar als diegene die dat gedaan hebben niks doen dan veranderd er gewoon niks in deze ganse industrie.. denken dat andere grote merken per definitie zuiverder zijn is overigens ook zeer bijzonder naief.. nogmaals, zonder enige rechtzaak en wat media aandacht verandert er totaal niks.
Wat stond er precies in jou bericht.. mss naar nog andere media rondsturen.. zorg wel dat je goed laat verstaan dat de labtests onafhankelijk gebeurden want anders gaan ze het niet serieus nemen
Is overigens vooral het feit dat ze ook goedkope shit in hun proteine draaien om het percentage op te krikken niet nog bezwaarlijker dan het feit dat er wat te weinig inzit?
Iemand nog belangrijke cliffs van de laatste 20 paginas?
Zie net dat de sensationele site offline is.