Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Goedkoop is duurkoop.

Ik heb de overstap naar XXL Nutitrion al gemaakt.

Xs3975s.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
We hebben begrepen dat er wat onduidelijkheid is ontstaan rondom de uitgevoerde laboratorium testen uit dit onderzoek, we hebben daarom voor het overzicht even een nieuw topic gemaakt waarin we de laatste vraagstukken willen ophelderen. Deze is hier te vinden

Ik begrijp nog steeds niet als hier een ganse groep het destijds nuttig vond om geld te steken in een labtest, dat men het dat nu niet nuttig vindt om gezamelijk juridische stappen te zetten tegen b&f en schadevergoeding te bekomen..

is het trouwens niet aanneembaar dat er nog genoeg potten in omloop zijn en mss wel zullen blijven die te weinig proteine bevatten.. gewoon een andere data testen en als die ook onbetrouwbaar is dan zegt dit genoeg voor het gerecht dat dit geen eenmalig feit was

vooral als ze "nep-proteine" gebruikt hebben om het percentage op te krikken is dat voor het gerecht al voldoende duidelijk dat er gesjoemeld werd..

zelf koop ik niet bij b&f, maar als diegene die dat gedaan hebben niks doen dan veranderd er gewoon niks in deze ganse industrie.. denken dat andere grote merken per definitie zuiverder zijn is overigens ook zeer bijzonder naief.. nogmaals, zonder enige rechtzaak en wat media aandacht verandert er totaal niks.

Ik begrijp nog steeds niet als hier een ganse groep het destijds nuttig vond om geld te steken in een labtest, dat men het dat nu niet nuttig vindt om gezamelijk juridische stappen te zetten tegen b&f en schadevergoeding te bekomen..

het is trouwens niet aanneembaar dat er nog genoeg potten in omloop zijn en mss wel zullen blijven die te weinig proteine bevatten..

vooral als ze "nep-proteine" gebruikt hebben om het percentage op te krikken is dat voor het gerecht voldoende duidelijk dat er gesjoemeld werd..

zelf koop ik niet bij b&f, maar als diegene die dat gedaan hebben niks doen dan veranderd er gewoon niks in deze ganse industrie.. denken dat andere grote merken per definitie zuiverder zijn is overigens ook zeer bijzonder naief.. nogmaals, zonder enige rechtzaak en wat media aandacht verandert er totaal niks.

ik moet een wettelijke periode afwachten van 4 weken waarin hun moeten reageren/met een oplossing komen, na deze 4 weken mag ik pas naar het gerecht toe. dus over 4 weken kunnen we ze voor het gerecht slepen

Bericht gestuurd naar SBS 6, dat zijn wel lui die dit soort shit willen uitzenden :roflol:

Bericht gestuurd naar SBS 6, dat zijn wel lui die dit soort shit willen uitzenden :roflol:

Wat stond er precies in jou bericht.. mss naar nog andere media rondsturen.. zorg wel dat je goed laat verstaan dat de labtests onafhankelijk gebeurden want anders gaan ze het niet serieus nemen

Is overigens vooral het feit dat ze ook goedkope shit in hun proteine draaien om het percentage op te krikken niet nog bezwaarlijker dan het feit dat er wat te weinig inzit?

is het trouwens niet aanneembaar dat er nog genoeg potten in omloop zijn en mss wel zullen blijven die te weinig proteine bevatten.. gewoon een andere data testen en als die ook onbetrouwbaar is dan zegt dit genoeg voor het gerecht dat dit geen eenmalig feit was

vooral als ze "nep-proteine" gebruikt hebben om het percentage op te krikken is dat voor het gerecht al voldoende duidelijk dat er gesjoemeld werd..

Ik was één van de leden die meebetaalde. De reden dat ik het wou laten testen was niet om een schadevergoeding te kunnen claimen of wat dan ook, maar vooral om er voor mezelf achter te komen of Whey Perfection nu wel of niet een goed product was. Ik weet nu dat dat niet zo is (zelfde geldt voor Isolaat blijkbaar), en dat is waar het mij om ging. Van mijn part hadden we die resultaten ook nooit openbaar gemaakt, want mijn doel was nooit om een bedrijf aan de schandpaal te nagelen (al veranderde dat na hun reacties op onze uitgelekte labtest). Ik vind het ook wel frappant dat allerlei mensen die toen te gierig waren om 5€ mee te betalen, "ons" nu verwijten dat we geen stappen ondernemen.

Grappig dat ik Sniezel niks meer zie schrijven ter verdediging van B&F :P
Hoe ze (alsnog) toch goed zijn bla bla bla

Wat stond er precies in jou bericht.. mss naar nog andere media rondsturen.. zorg wel dat je goed laat verstaan dat de labtests onafhankelijk gebeurden want anders gaan ze het niet serieus nemen

Is overigens vooral het feit dat ze ook goedkope shit in hun proteine draaien om het percentage op te krikken niet nog bezwaarlijker dan het feit dat er wat te weinig inzit?

Haloo,

Sinds kort is er bekend geworden dat een enorm supplementenbedrijf in Nederland stelselmatig hun klanten bedriegt en voorliegt.

Het bewijs is onomstotelijk d.m.v. wetenschappelijke (en onafhankelijke) onderzoeken.
Ik vroeg mij af of jullie hier interesse in zouden hebben voor een uitzending in Hart van Nederland o.i.d.

Dit, geen zin om er veel moeite in te steken.
Ook mailtje naar editieNL, aanhaken op het idiote nieuwsbericht dat ze laatste de wereld ingooide over proteïnen, wie weett

Iemand nog belangrijke cliffs van de laatste 20 paginas?

Zie net dat de sensationele site offline is.

Ik wilde net een sensationele review op hun Facebookpagina posten. Dit hebben ze blijkbaar uitgeschakeld?

Ontzettend zwak weer.

Heel triest dat we op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. Eiwit is een natuurlijk product en waardes kunnen altijd iets afwijken maar absoluut niet zoveel. Daarnaast wordt zelfs de suggestie gewekt dat onze producent Glycine zou toevoegen. Allereerst onze Whey bevat logischerwijs en gegarandeerd 0 van dit soort toevoegingen. Het is eigenlijk al te schandalig voor woorden dat we op dit soort beschuldigingen moeten reageren.

Ralf

Het is weer vrijdag jongens, dus nieuwe weekaanbiedingen!

Internal Server Error

20% minder website vandaag.

Internal Server Error

Terug
Naar boven