MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

TLDR: worden even wat onjuiste vooroordelen ontkracht.

Sorry, was vergeten dat lange lappen tekst en zinnen van meer dan 14 woorden soms voor wat verwarring zorgen of niet helemaal met open armen hier worden ontvangen. Maar wilde toch even genuanceerd en inhoudelijk reageren op wat beschuldigingen aan mijn adres zodat duidelijk is dat ik het hier niet opneem voor iemand ofzo.
Meer dan 2 zinnen beginnen we luidop te hallucineren. Zei een groot man (en tevens expert) ooit.
 
De vraag is nu alleen, zijn er nog mensen die echt gesealde producten hebben die ergens in oktober-november zijn besteld. Want het is vooral belangrijk te zorgen dat er geen schijn ontstaat dat er wordt gesjoemeld om resultaten te vervalsen. Dat is ook belangrijk met eventuele officiële procedures in het achterhoofd (anders kan je het schudden).
 
Grappig, jij bent kennelijk precies een voorbeeld van waar ik eerder over sprak.


Als je goed leest zeg ik nergens dat ik al mijn bestelde Whey opnieuw heb gekregen plus een pot extra (heb zelfs gewoon moeite met begrijpen wat je hier nou eigenlijk omschrijft). Ik heb genoeg potten en emmers geconsumeerd door de tijd heen, daar kan je niks meer mee doen (zoals kosteloos omruilen ofzo). Ik had echter wel nog 2 potten ongebroken staan, en die heb ik WEL kosteloos kunnen omruilen voor een nieuwe batch.

Dat ze vervolgens iedereen die vragen heeft of zijn ongenoegen uit het standaard verhaal sturen over dat je t/m 31 januari met 25% korting Whey Perfection kan kopen als goedmakertje, dat betekent natuurlijk niet dat iedereen daar zomaar mee akkoord gaat. Gegeven dat ik al jaren met behoorlijke regelmaat dikke orders bij hun bestel waaronder altijd behoorlijk wat Whey Perfection, heb ik op een hele duidelijke manier kenbaar gemaakt dat ik me niet alleen gewoon belazerd voelde, maar ook geen genoegen nam met de aangedragen 'oplossing', zeker gezien de omstandigheden (trouwe vaste klant met grote orders met hoge frequentie, dit kunnen ze gewoon in hun systeem nakijken hoor). Ik heb ze letterlijk gezegd dat ik vind dat ik meer verdien; dat ik niet op zoek ben naar korting over toekomstige bestellingen (zeker omdat ik net een boel had ingeslagen) maar een concrete oplossing wil ter compensatie van alle Whey Perfection die ik bij hun tot op heden heb afgenomen waarvan de kwaliteit nu ondermaats bleek te zijn. Dat anderen genoegen nemen met een standaard berichtje ('oplossing': 25% korting op toekomstige Whey Perfection orders) is natuurlijk niet mijn probleem. Laat staan dat je niet geloofd dat ik ben geholpen op de manier die ik omschrijf, gewoon lachwekkend. Als jij het niet wil geloven, prima, maar ga niet roep-toeteren alsof ik voor B&F hier iets loop te sussen of überhaupt me voor hun belangen in probeer te zetten. Dat doe ik namelijk helemaal niet, integendeel, ik ben ook echt klaar met ze en uit mijn ongenoegen ook gewoon; de situatie dat ik nog een paar onaangebroken Caseïne Perfection potten heb staan van een bestelling van november (in ieder geval van zelfde ondermaatse batch als degene die getest is in het onderzoek wat 12 januari is gepubliceerd) en behoorlijk wat andere huismerk producten waarvan ik de kwaliteit zeer ernstig betwijfel, ik vandaag lees over de nieuwe resultaten (die non-conformiteit nogmaals bewijzen) en na contact te hebben opgenomen, te horen krijg dat ik die Caseïne niet kan omruilen voor een nieuwe batch (leek me het minste wat ze konden doen) en ze gewoon deze lab-reports afdoen als onjuist, daar wordt ik ook behoorlijk pislink van. Dus ga mij nou niet vertellen hoe het allemaal in elkaar zit, want dat weet ik donders goed, ook ik ben gewoon een gedupeerde hoor wat dat betreft.

Je moet alleen wel fair zijn; het enige wat ik aangeef is dat er verschillende manieren zijn hoe je als gedupeerde klant hier mee om kan gaan. Ik kan me goed voorstellen als jij met dezelfde ondoordachtzaamheid en toon die je hier meebrengt, B&F wel eens even hebt verteld wat voor naaiers je ze vindt en wat je allemaal wel niet verwacht van ze (als je überhaupt al hebt aangegeven niet akkoord te gaan met hun aangedragen oplossing), dan kan ik me goed voorstellen dat ze jou even links laten liggen. Mensen die gelijk beginnen over het inwinnen van juridisch advies, dreigen met geschillencommissies en beginnen over schadevergoeding die slaan de plank volledig mis. Ik zeg niet dat ik hun reacties niet begrijp of dat ze niet het recht hebben zich zo te voelen. Maar je moet wel even goed nadenken over wat er nou eigenlijk aan de hand is, en wat een redelijke oplossing zou zijn. Waar jij je van op je gemak voelt.

Ik omschreef eerder dat ze m.b.t. het Whey Perfection verhaal mij op een manier te woord hebben gestaan en hebben geholpen, en met mij tot een oplossing zijn gekomen, waar ik genoegen mee heb genomen. Er zijn misschien wel mensen die nog veel meer omzet voor hun genereren dan ik, en minder tegemoet zijn gekomen. Alsof ik daar wat aan kan doen, haha. Ik zeg omgedraaid ook niet dat met mijn instelling, de student die een paar potjes Whey en Crea in het jaar bij ze afneemt een gratis potje Whey had kunnen fixen. Het gaat om the bigger picture en allerlei verschillende aspecten die een rol kunnen spelen.

Je moet ook niet denken dat je van alles wat je bij hun aan Whey Perfection/Caseine/Isolaat hebt besteld, elke euro gaat terugzien. Dat is ook helemaal niet redelijk. Zou een rechter ook nooit in meegaan mocht het zover komen. Je kan als indicatie vasthouden aan die 20% minder eiwitten wat zich redelijkerwijs vertaald naar iets in de vorm van een tegemoetkoming van 20% over al het gespendeerde in de laatste 2 jaar aan die producten. En gezien het feit dat B&F vooralsnog ontkent dat er sprake is van non-conformiteit van hun Caseine en Isolaat, zou ik me vooralsnog maar focusen op de Whey Perfection. Nee, ik zeg daarmee niet dat hun Caseïne/Isolaat wel goed zijn, ik zeg alleen dat dat een net iets ander verhaal wordt omdat ze bij de Whey Perfection wel hebben toegegeven dat er wat mis was, en daar dus geen discussie over bestaat. B&F heeft nu van de WP en Isolaat de lab-reports op hun site staan en verwijst iedereen met vragen over de kwaliteit en vragen over dit report naar die reports. Ik ben er heilig van overtuigd dat die reports voortkomen uit nieuwe, conforme producten die ze gelijk hebben besteld nadat het hele Whey Perfection verhaal escaleerde. Daarom zou ik ook graag zien dat ze mijn Caseïne zouden omruilen, want ik geloof er heilig in dat nieuwe batches van hun Caseïne/Isolaat wel degelijk goed zijn (wat overigens niet betekent dat ik juist daarom nu in het vervolg wel bij ze blijf bestellen, want dat doen we dus niet meer). Ze zullen wat betreft de Caseine/Isolaat proberen zich erdoorheen te bluffen; de enige mogelijkheid om daar doorheen te prikken is dat iemand met genoeg zorgvuldigheid kan aantonen dat er een nog gesealde pot van Caseïne/Isolaat van voor december wordt getest bij een lab en kan waarborgen dat er niet met deze producten van buitenaf geknoeid zou kunnen worden (om de discussie uit de weg te gaan). Vervolgens krijg je een discussie waarin B&F zou moeten aantonen dat hun reports dan niet van al nieuwere batches afkomstig zouden zijn en daarmee gesjoemeld zou zijn om zich erdoorheen te bluffen. En dit is juist hetgeen waarvan ik volgens mij met zekerheid kan zeggen dat dit het geval is, want ik zag eerder een PM van iemand voorbij komen waarin ze aangaven dat ze door wat problemen met de hoeveelheid te testen stof, pas in het nieuwe jaar hun producten hebben laten testen: dat betekent ruim 2 weken de tijd om nieuwe batches in huis te halen en die dus te gebruiken voor die tests. NB: ze gaven toen het hele Whey Perfection verhaal escaleerde aan dat ze gelijk alle bestaande Whey Perfection hadden teruggestuurd voor vernietiging en al nieuwe hadden besteld, en deze waren vanaf die dag erna al leverbaar.

Goed, ik val nu een beetje, zo niet helemaal in herhaling. Als je nou ook nog eens goed LEEST wat je van me quote, en je wat minder opwindt, dan kun je misschien eens gaan nadenken over hoe je de volgende keer dan wel naar behoren kan worden geholpen zodat je niet zo intens verdrietig hoeft te doen. We voelen ons allemaal genaaid en bedrogen, je bent echt geen uitzondering, en er zijn er genoeg die bereid zijn meldingen door te sturen naar de bevoegde instanties en een aantal media die hier wat mee kunnen doen. Maar het is de manier hoe je ermee omgaat wat jou en mij onderscheid.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------



WCAM is wellicht een optie. Ik zeg ook zeker niet dat zoiets bij voorbaat kansloos is. Maar het is natuurlijk hypocriet om eerst van een aantal aangedragen oplossingen wel soort van gebruik te maken (al zou het enkel hun 25% kortingsregel zijn en je bent geen echte grootverbruiker aka een kleine klant) en naderhand alsnog een beetje te gaan lopen janken en geld te willen zien.

Ik weet ook niet of de nieuwe Whey Perfection die ik heb gekregen beter is. Ik ga daar alleen wel vanuit aangezien het een andere, nieuwere batchcode was die erop stond t.o.v. degene die ik had, en gezien het feit ze in ieder geval iets hebben ondernomen (je moet natuurlijk maar ervan uit gaan dat ze inderdaad alle oude batches hebben vernietigd en nieuw, goed spul nu wel hebben voor de verkoop) ga ik er van uit dat ze niet zo ongelooflijk stom en kwaadwillend de boel flessen dat ze ook nog eens met nieuwe batches gewoon stom de boel door belazeren. Maar goed, dan kun je je ook afvragen of whey van andere merken niet tussentijds na de laatste lab-reports weer van een mindere kwaliteit batch zijn. En zo wil ik ook niet gaan denken, dat heeft ook geen zin.

Ik heb nooit whey van B&F gehad, ik voel me ook niet genaaid, ik ben al leven lang klant bij XXL. Ik kijk enkel toe naar deze toestand, met idd, de nodige irritaties.

In je eerdere post geef je aan voor enkele honderden euro's nieuwe whey gekregen te hebben, plus een potje extra. Mij lijkt dit een onwaarschijnlijk scenario. Maar toegegeven, wellicht dat <1% van de mensen op juiste toon kan beargumenteren dat bepaalde vergoeding schappelijk is. Die kosten kan B&F wel aan.

Desalniettemin, goede post, I stand corrected.
 
De vraag is nu alleen, zijn er nog mensen die echt gesealde producten hebben die ergens in oktober-november zijn besteld. Want het is vooral belangrijk te zorgen dat er geen schijn ontstaat dat er wordt gesjoemeld om resultaten te vervalsen. Dat is ook belangrijk met eventuele officiële procedures in het achterhoofd (anders kan je het schudden).

Ik denk dat genoeg mensen nog samples hebben? Die zijn sealed:) Zelf heb ik ook nog een stuk of 8 van een probeer box.
 
waarom zouden jullie nog moeite doen en geld verspillen om het te testen? ze zijn toch al vaak genoeg betrapt met liegen en bedriegen, hoeveel bevestiging wil je nog hebben.
 
Ik heb nooit whey van B&F gehad, ik voel me ook niet genaaid, ik ben al leven lang klant bij XXL. Ik kijk enkel toe naar deze toestand, met idd, de nodige irritaties. In je eerdere post geef je aan voor enkele honderden euro's nieuwe whey gekregen te hebben, plus een potje extra. Mij lijkt dit een onwaarschijnlijk scenario. Maar toegegeven, wellicht dat <1% van de mensen op juiste toon kan beargumenteren dat bepaalde vergoeding schappelijk is. Die kosten kan B&F wel aan. Desalniettemin, goede post, I stand corrected.

Bij mij ging het om een recente bestelgeschiedenis van een paar honderd euro aan Whey Perfection en ik heb al mijn potten kunnen omruilen voor nieuwe, en een extra potje gekregen voor het vertrouwen.....

Niet helemaaaal duidelijk geformuleerd, toegegeven, zal ik zeker even aanpassen, maar denk dat iig toch duidelijk is dat ik niet voor een paar honderd euro nieuwe Whey heb gekregen en mijn oude heb mogen houden. En het omruilen van Whey is natuurlijk het minste wat ze kunnen doen. Als je uitgaat van een paar honderd euro aan Whey Perfection in de laatste 2 jaar, dan is met het 20% verhaal in het achterhoofd een potje Whey + de 25% kortingsregeling zeker niet onredelijk.

Nog even kort teruggaand naar dat ze iedereen individueel oplossingen aanbieden: dit doen ze volgens mij toch zeker wel. Elke klacht die je bijv. op hun FB pagina ziet reageren ze op met 'stuur ons even een PM dan kijken we verder hoe we je kunnen helpen'. Dat doen ze natuurlijk met een reden.

Maar ik ben positief verrast dat ik je heb kunnen overtuigen, zag de bui eigenlijk al een beetje hangen. Maar ik ben dus zeker ook bereid in te chippen als er nog een lab-onderzoek kan worden georganiseerd en dat met zorgvuldigheid en gewaarborgde correctheid van dat hele proces wordt gedaan (je moet doet het dan ook niet meer om mensen hier ervan te overtuigen, dat is met de publicatie van 12 januari al wel gedaan neem ik aan). Ik denk dat misschien de media dit wel willen financieren zelfs als die er een item over maken (zoals TROS/RADER/etc.) en het lijkt me ook niet ondenkbaar dat een geschillencommissie bijv. zelf een dergelijk nieuw onderzoeksproces wil uitvoeren zodat er geen schijn van gesjoemel zal ontstaan (zeker omdat het dan echt op hard gespeeld wordt).

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

waarom zouden jullie nog moeite doen en geld verspillen om het te testen? ze zijn toch al vaak genoeg betrapt met liegen en bedriegen, hoeveel bevestiging wil je nog hebben.

Omdat als mensen/instanties het hard (willen) gaan spelen, dan moet je er zorg voor dragen dat gemaakte claims geen schijn van gesjoemel tegen hebben, anders houdt het simpelweg geen stand in eventuele hieruit voortkomende procedures (al dan niet juridisch).
 
ze zijn al 3 keer betrapt en nog vaker als het om die illegale pre work outs gaat.
 
ze zijn al 3 keer betrapt en nog vaker als het om die illegale pre work outs gaat.

Maar daar hoor je niemand dan weer over klagen. Toch? Of ben ik de enige die nog 6 potjes Unstoppable in de kast heeft staan...

Ik denk dat dat gewoon los staat van waar het hier om draait. Mensen hebben in feite gewoon 20% te veel betaald, en de geboden oplossing is er een die voor hun alleen maar potentieel extra omzet genereert ipv een echte compensatie over alle orders tot op heden. Daarbij komt dat ze van de daken schreeuwden dat het enkel ging om de WP, en absoluut niet om de Cas/Iso, en dat nu dus toch anders blijkt. Vervolgens wordt er snel een nieuwe goede batch aangeboden ter onderzoek een paar weken later, en doen ze een onderzoek wat oorspronkelijk uit hetzelfde tijdsframe komt als de eerdere onderzoeken van de WP die nu ook toch de Cas/Iso als ondermaats bewijst, af als onjuist of vervalst. Want dat is het dan toch? Als je nu zegt dat die onderzoeken niet kloppen, terwijl je ze eerder erkende, dan zeg je nu eigenlijk gewoon dat ze onjuist/vals zijn. Een hele gewaagde bluf dus, die maar op 1 manier kan worden doorprikt: met uiterste zorgvuldigheid een gesealde cas/iso uit oktober/november bemachtigen en die onder toeziend oog van een getuige-deskundige ofzo laten testen zodat iig geen sprake is van schijn van gesjoemel om B&F in kwaad daglicht te zetten.
 
Niet helemaaaal duidelijk geformuleerd, toegegeven, zal ik zeker even aanpassen, maar denk dat iig toch duidelijk is dat ik niet voor een paar honderd euro nieuwe Whey heb gekregen en mijn oude heb mogen houden. En het omruilen van Whey is natuurlijk het minste wat ze kunnen doen. Als je uitgaat van een paar honderd euro aan Whey Perfection in de laatste 2 jaar, dan is met het 20% verhaal in het achterhoofd een potje Whey + de 25% kortingsregeling zeker niet onredelijk.

Nog even kort teruggaand naar dat ze iedereen individueel oplossingen aanbieden: dit doen ze volgens mij toch zeker wel. Elke klacht die je bijv. op hun FB pagina ziet reageren ze op met 'stuur ons even een PM dan kijken we verder hoe we je kunnen helpen'. Dat doen ze natuurlijk met een reden.

Maar ik ben positief verrast dat ik je heb kunnen overtuigen, zag de bui eigenlijk al een beetje hangen. Maar ik ben dus zeker ook bereid in te chippen als er nog een lab-onderzoek kan worden georganiseerd en dat met zorgvuldigheid en gewaarborgde correctheid van dat hele proces wordt gedaan (je moet doet het dan ook niet meer om mensen hier ervan te overtuigen, dat is met de publicatie van 12 januari al wel gedaan neem ik aan). Ik denk dat misschien de media dit wel willen financieren zelfs als die er een item over maken (zoals TROS/RADER/etc.) en het lijkt me ook niet ondenkbaar dat een geschillencommissie bijv. zelf een dergelijk nieuw onderzoeksproces wil uitvoeren zodat er geen schijn van gesjoemel zal ontstaan (zeker omdat het dan echt op hard gespeeld wordt).

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------



Omdat als mensen/instanties het hard (willen) gaan spelen, dan moet je er zorg voor dragen dat gemaakte claims geen schijn van gesjoemel tegen hebben, anders houdt het simpelweg geen stand in eventuele hieruit voortkomende procedures (al dan niet juridisch).

Ik was al in full r*tard mode bij het lezen van de vergoeding van je laatste order plus een pot extra, dat ik de rest wat aan't scim readen was. Na mijn post las ik wat pagina's terug en begon ik wat te twijfelen aan het b&f troll (vandaar die posts al aangepast).

Anyhow. Ik snap het uitgangspunt dat het mooi zou zijn b&f te pakken op een leugen. Dat zou zijn door aan te tonen middels onafhankelijke test dat de caseine en isolaat van voor 2015 ondermaats is en de test resultaten uit dit topic dus wel degelijk juist zijn. Een gesealde pot bemachtigen en laten testen lijkt me een eenvoudige oplossing. Een anonieme sponsor die gebaat is bij de ondergang van b&f zou eenvoudig te benaderen moeten zijn.
 
Pfoeww, het gaat nu wel heel luguber klinken ineens. Puur zakelijk gedacht zou elke concurrent daar natuurlijk wel wat voor over hebben, maar zullen die echt zich gaan wagen hieraan? Lijkt me toch niet dat die na alle uitlatingen van B&F aan hun adres toch daadwerkelijk hier actief een rol in willen spelen. Misschien dat er wat mensen zijn die goed contact hebben en wat kunnen regelen :O Ik weet iig dat ik dat netwerk niet heb.

Dan is het nu nog op zoek naar iemand die een gesealde pot Caseine/Isolaat heeft staan van VOOR december 2014 (of wanneer werden de eerste onderzoeken gepubliceerd, medio november? Dit zou je wel voor de zekerheid als grens aan moeten houden).
 
Gemiddelde persoon gebruikt makkelijk een kg whey per maand, dat is een shake per dag. Denk je echt dat deze trouwe klant van afgelopen jaren als zijn whey terug heeft gekregen, plus een pot extra? Dat is ca. 30 kg whey. Komop zeg.

"zo lang je maar een nette mail stuurt". Yeah right. Zodra 1 iemand hier zo'n vergoeding krijgt, heeft iedereen er recht op. Zodra die email online gaat en viral gaat, kan iedereen de claim maken.

En mensen hier ook nog zo dom door te proberen een 'correcte mail' te schrijven. En daarna: oh jammer ik kreeg geen whey terug. Achja, waarschijnlijk was mijn mail niet correct genoeg. Helaas.

:roflol:

waarom doe jij er dan niks tegen? iedereen zit maar te roepen als een kip zonder kop en weet totaal niet waar ze het over hebben. blaffende honden bijten niet..

zodra je het op een correcte manier op wilt lossen, heeft het een grotere kans van slagen. zodra ik geen fatsoenlijk antwoord krijg van b&f, ga ik dus wel serieus naar de geschillencommissie en kaart ik dit bij iedere instantie aan die ik maar kan vinden.

edit: had je laatste reacties niet gelezen, was een beetje full retarded gegaan door je eerste post:p
 
Laatst bewerkt:
Dit zou ook een sticky moeten zijn en beetje jammer dat het hier in een verdomhoekje geplaatst wordt, waarom weg uit de supplementen sectie, het gaat hier toch om supplementen?

Bodyenfit heeft op hun facebook pagina de reviews verwijderd. De mensen die verhaal kwamen halen in de review sectie werden teveel geliked en stonden daarom bovenaan de lijst. En BF blijft maar nieuwe dingen posten zodat iedereen het maar wel snel vergeet.

JokerSeeThereMeme_zpsdf836336.jpg


#bodyendoofpot #bodyenbeerput #bodyenflutshop
 
Het gaat ook over een webwinkel. Verder is er al een sticky.
 
Denk je dat nou echt? Je loopt de boel te sussen met je praatjes. Mensen die genaaid zijn: zet bovenstaande post op je faceboek met de melding: B&F vergoed al de ondergedoseerde whey die jij afgelopen jaren besteld hebt. Kijken voor hoeveel mensen dit droomscenario uit komt als dit sprookje viral gaat. Ik zal je zeggen: helemaal niemand. Mensen, ben aub niet zo dom om te denken dat je een vergoeding gaat krijgen die in verhouding staat tot de oplichterij die je hebt doorgemaakt. Dat krijg je niet. Dat is een financiele klap die B&F niet kan en zal maken. W.
B&F is niet gek.
ze hebben tonnen verdient aan deze misleiding.
als ze dan iedereen gaan vergoeden zijn ze de winst kwijt + meer.
als ik B&F was zou ik nu snel mee kappen, bedrijf sluiten, winst meenemen, en in buitenland opnieuw beginnen onder andere naam en zelfde grap uithalen.
 
Terug
Naar boven