Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

hun hebben nog een contract tot maart, ik mag hopen dat die daarna niet verlengd word.

hun hebben nog een contract tot maart, ik mag hopen dat die daarna niet verlengd word.

Als ze dan nog bestaan: verkoop valt stil, financiele verplichtingen kunnen niet worden voldaan, faillissement staat voor de deur, bedrijf zoek overnemer, XXL koopt B&F op voor een appel en een ei... :eek:

B&F gaat gewoon door, genoeg van die impulsieve kopers die in de verkoopstactieken van deze afpersshop trappen. Woorden als SENSATIONEEL, FABULEUS, 10KG IN TWEE MAANDEN etc doen het toch goed bij de onwetende...

Als ze dan nog bestaan: verkoop valt stil, financiele verplichtingen kunnen niet worden voldaan, faillissement staat voor de deur, bedrijf zoek overnemer, XXL koopt B&F op voor een appel en een ei... :eek:
Z7eyEHi.jpg

Al nieuwe reacties van B&F?

Is body en fit helemaal van het forum af? Ze reageren nergens meer op.
Ben echt benieuwt hoe het er aan toe gaat daar in Heerenveen, is er geen
insider hier op dbb of iemand die erg dicht bij b & f staat die me daar meer over kan vertellen?

Volgens de labtest van BenF bevat de nieuwe Isolaat Perfection Naturel 5,5% koolhydraten (lactose)
Op 100 gram is dit dus 5,5 gram en per dosering van 28 gram 1,54 gram en geen 0,6 gram.
Dit is een afwijking van 256% alleen al op de smaak naturel

Bij een smaak is het aantal koolhydraten een stuk hoger.

Smaak banaan 9,65%

Wat claimt BenF:

Voedingswaarde per 28 gram:
Energie 427 kJ / 100 kcal
Vet 0.4 gram
Waarvan verzadigd 0.3 gram
Koolhydraten 0.6 gram
Waarvan suikers 0.6 gram
Vezels –
Eiwit 25 gram
Zout 0.1 gram

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol::roflol::roflol:

Ik zag ook al dat body en fitshop de goedkoopste is in rauwe cacaopoeder, ik heb daar toch mijn vraagtekens bij.

Meer dan 1000€ per jaar aan supps uitgegeven?

Bestel jij voor de hele sportschool ofzo?

Uiteraard niet voor mij alleen...
Maar samen bestellen is nu eenmaal makkelijker.

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

hij dacht waarschijnlijk dat hij dan breder zou worden met zoveel supplementen.

Oh boy, laten we die tour inderdaad opgaan. Heeft het dus niets mee te maken. Was dus steeds voor meerdere mensen.
Maargoed laten we ons daarop focussen op 3000€ op 3 jaar voor meerdere mensen aan whey en de oorzaak van dit gesprek te vermijden.

Ik zag ook al dat body en fitshop de goedkoopste is in rauwe cacaopoeder, ik heb daar toch mijn vraagtekens bij.

Die vraag heb ik lang geleden al eens aan hun gesteld:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodyenfitshop-nl-191196/index2723.html#post8371556

Echter nooit een nuttig antwoord op gekregen.

Als je het productieproces van een cacao niet kent (temperatuur, pH) dan kan je er beter geen extra geld aan uitgeven, want dan weet je niets over de antioxidanteninhoud en is de kans groot dat het weggesmeten geld is. En gezien warm geperste cacao veel minder antioxidanten bevat en veel goedkoper is dan koud geperste cacao...

Volgens de labtest van BenF bevat de nieuwe Isolaat Perfection Naturel 5,5% koolhydraten (lactose)
Op 100 gram is dit dus 5,5 gram en per dosering van 28 gram 1,54 gram en geen 0,6 gram.
Dit is een afwijking van 256% alleen al op de smaak naturel

Bij een smaak is het aantal koolhydraten een stuk hoger.

Smaak banaan 9,65%

Wat claimt BenF:

Voedingswaarde per 28 gram:
Energie 427 kJ / 100 kcal
Vet 0.4 gram
Waarvan verzadigd 0.3 gram
Koolhydraten 0.6 gram
Waarvan suikers 0.6 gram
Vezels –
Eiwit 25 gram
Zout 0.1 gram
Dat was me nog niet eens opgevallen. Bij de isolaat met smaak dit dus 1608% zoveel koolhydraten als dat ze zeggen. Ze geven overigens wel aan dat de cijfers zijn gebaseerd op de naturel, maar toch. Er staat ook dat de versies met smaak qua eiwitgehalte ca. 3% afwijken, maar dat is 9%.

Goedkoop is duurkoop. :(

Ik heb de overstap naar XXL Nutitrion al gemaakt.

Laatst bewerkt:
Ze zeggen dat het rauwe cacaopoeder is, dus niet verhit, anders kan je ook naar de jumbo gaan. Maar waarom van hun zo goedkoop is vraag ik mij af, als de goedkope whey al bende is, dan heb vraagtekens bij al hun goedkope producten.

Terug
Naar boven