XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

waarom zou dit nieuwswaardig zijn, beetje gesjoemel met eiwitjes 95% van nederland kan het waarschijnlijk niets boeien niet dat ik voor B&F ben ofzo maar toch...

Simpel, omdat er een hele hoop (grotendeels onterechte) vooroordelen mbt de supplementenmarkt bestaan en dit voor een boel sensatie kan zorgen. In ons eigen kleine kikkerlandje een grootse oplichting in de supp-markt, iets wat voorheen alleen vooral in Amerika en Azië leek te gebeuren. Geloof maar dat er maar wat graag een aantal programma-makers hier wat mee doen, en het is dan ook nog eens zo dat als het je niet trekt de sensatie bij de concurrerende programma-makers wel wordt gefeatured. Helemaal als dit een juridisch staartje gaat krijgen, wat ook niet onaannemelijk is.

Hart van Nederland lijkt me niet het juiste programma.

Ach. Elk programma dat deze zwendel aan het licht brengt is meegenomen.
Voor mijn part zegt Bert in Sesamstraat dat kindertjes geen whey moeten kopen bij BF als ze later groot zijn :)

Ach. Elk programma dat deze zwendel aan het licht brengt is meegenomen.
Voor mijn part zegt Bert in Sesamstraat dat kindertjes geen whey moeten kopen bij BF als ze later groot zijn :)

Dat zou te gek zijn! Met een epic bertstare erbij natuurlijk!

Heb de Keuringsdienst van Waarde en Kassa ingelicht. Raad iedereen aan hetzelfde te doen.

http://kassa.vara.nl/secundair/contact/

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/steleenvraag

Done.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Mijn reactie op http://www.fitness-tips.nl/voedings...w-afslank-eiwit-body-en-fitshop#comment-45707 werd verwijderd :) (bevatte oa link naar dit topic).

Prolly een van de zovele websites onder beheer van B&F, of een van hun promoboys/teams.

Heb nog wel oude caseine whey staan hier van body en shitshop

Zooo, weg met die suikerbom

image.jpg

Laten we eerlijk wezen. Schade is al geleden. Minder klanten enzo. Wat heeft het voor zin om ze aan de schandpaal te nagelen? Alsof we ze compleet kapot willen maken.

Laten we eerlijk wezen. Schade is al geleden. Minder klanten enzo. Wat heeft het voor zin om ze aan de schandpaal te nagelen? Alsof we ze compleet kapot willen maken.

dit soort reacties zouden perfect het resultaat kunnen zijn van de aanslepende economische crisis. Consumenten beginnen beter na te denken over hun aankopen en verwachten ook een al dan niet verhoogd niveau van transparantie van de producent. Een gelijkaardig verhaal heb je in de scotch whisky markt. Veel single malt distilleries zijn al een tijd bezig met het uitbrengen met non-age statement whiskies om hun stock uit te rekken, en de consument heeft dat niet in dank afgenomen waardoor de markt nu in een slop is terechtgekomen.

Dat de consument kritischer wordt is zeker niet slecht, omdat dit de consument terug met de voetjes op de grond brengt. B&F weet al jaren what's up maar kon ongegeneerd voortdoen omdat de consument zorgenvrij was. Dat ze nu aan de schandpaal wordt genageld en de rage van iedereen moet opvangen is mss niet helemaal gerechtvaardigd, maar tough luck.

Ik hoop ergens dat dit meer gebeurt, niks ergers dan arrogante producenten die geen f**k geven om hun producenten.

omdat 90% van de klanten hier niet van op de hoogte is..

Dit. Zou positief zijn als dit eens onder de aandacht wordt gebracht. Stukje bewustwording voor de consument en een wake up call voor de autoriteiten.

Je krijgt lang niet altijd waar je voor betaalt. Dit is een probleem in de hele supplementenindustrie (voedselindustrie?), waar iets aan gedaan moet worden.

De manier waarop B&F dit soort onthullingen probeert weg te moffelen verdient al helemaal geen schoonheidsprijs.

Laatst bewerkt:
Heb gisteren me rest bestand (wel geseald) weg gepleurd :rolleyes:
heb alleen nog 6x UNST die gooi ik denk ik maar NIET wegh :p

ja ik wil ze kapot krijgen. als je mensen zo structureel durft op te lichten, moet je er als bedrijf ook zeker rekening mee houden dat je hier vijanden mee maakt. hetzelfde als een zware crimineel ineens gaat huilen zodra hij zijn straf hoort, it's part of the deal. if you can't do the time, don't do the crime.

Terug
Naar boven