Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn mensen hebben hier ook echt niet veel te doenHoe kun je nou na een werkdag en een dikke training nog tijd/zin hebben om je bezig te houden met iets dat toch niet gaat lukken, nl B&F stukmaken.
Volgens de labtest van BenF bevat de nieuwe Isolaat Perfection Naturel 5,5% koolhydraten (lactose)
Op 100 gram is dit dus 5,5 gram en per dosering van 28 gram 1,54 gram en geen 0,6 gram.
Dit is een afwijking van 256% alleen al op de smaak naturel
Bij een smaak is het aantal koolhydraten een stuk hoger.
Smaak banaan 9,65%
Wat claimt BenF:
Voedingswaarde per 28 gram:
Energie 427 kJ / 100 kcal
Vet 0.4 gram
Waarvan verzadigd 0.3 gram
Koolhydraten 0.6 gram
Waarvan suikers 0.6 gram
Vezels –
Eiwit 25 gram
Zout 0.1 gram

Heb gisteren me rest bestand (wel geseald) weg gepleurdheb alleen nog 6x UNST die gooi ik denk ik maar NIET wegh
![]()

Wat een t*ringlijers zijn het, de honden.
Heb je zo'n groot deel van de markt bezet en nog is het niet genoeg.
Opbokke met die handel

Damn mensen hebben hier ook echt niet veel te doenHoe kun je nou na een werkdag en een dikke training nog tijd/zin hebben om je bezig te houden met iets dat toch niet gaat lukken, nl B&F stukmaken.

Hier kun je de Voedsel en Warenautoriteit tippen:
http://formdesk.minlnv.nl/kcdv/Warenklachten_vragen_formulier_v9
Ik heb helaas geen sample isolaat/whey voor ze. Iemand die dat wel heeft kan ze daar een dienst mee bewijzen.
Ik heb er nog verschillende welke ik nooit gebruik. Hoor het wel als het nodig is.

Net even contact opgenomen met TLR ivm kostprijs etc om in de nabije toekomst nog tests te laten uitvoeren:
Komt dus op 356,18 € excl. BTW, bij TLR. Andere labo kunnen we ook nog nagaan (mss verschillende producten laten testen, verspreid over verschillende centra?).![]()
dan doe je alle drie de testen of zit ik verkeerd te kijken? lijkt me dat allergenen gluten totaal niet interessant is
Id, 1 test is voldoende, en ivm samples: die zijn nooit representatief omdat dit in principe een andere productielijn is, en dus een "ander product", wat ook bevestigd werd door vermoedens veroorzaakt door andere structuur, smaak,...Eerste wat ik ook dacht. En minimale hoeveelheid 500 gram. Dan kan je geen samples gebruiken, of je moet uit dezelfde batch toevallig van dezelfde smaak 17 samples hebben.
Net even contact opgenomen met TLR ivm kostprijs etc om in de nabije toekomst nog tests te laten uitvoeren:
![]()
Komt dus op 356,18 € excl. BTW, bij TLR. Andere labo kunnen we ook nog nagaan (mss verschillende producten laten testen, verspreid over verschillende centra?).