Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Damn mensen hebben hier ook echt niet veel te doen :roflol: Hoe kun je nou na een werkdag en een dikke training nog tijd/zin hebben om je bezig te houden met iets dat toch niet gaat lukken, nl B&F stukmaken.

Damn mensen hebben hier ook echt niet veel te doen :roflol: Hoe kun je nou na een werkdag en een dikke training nog tijd/zin hebben om je bezig te houden met iets dat toch niet gaat lukken, nl B&F stukmaken.

hele avond dbben is natuurlijk veel nuttiger ja

Volgens de labtest van BenF bevat de nieuwe Isolaat Perfection Naturel 5,5% koolhydraten (lactose)
Op 100 gram is dit dus 5,5 gram en per dosering van 28 gram 1,54 gram en geen 0,6 gram.
Dit is een afwijking van 256% alleen al op de smaak naturel

Bij een smaak is het aantal koolhydraten een stuk hoger.

Smaak banaan 9,65%

Wat claimt BenF:

Voedingswaarde per 28 gram:
Energie 427 kJ / 100 kcal
Vet 0.4 gram
Waarvan verzadigd 0.3 gram
Koolhydraten 0.6 gram
Waarvan suikers 0.6 gram
Vezels –
Eiwit 25 gram
Zout 0.1 gram

Check hun Whey Perfection ook even ;)

Wat een t*ringlijers zijn het, de honden.
Heb je zo'n groot deel van de markt bezet en nog is het niet genoeg.
Opbokke met die handel

Je onderschat de kracht van het internet. Dit blijft ze nog wel ff achtervolgen.

zit niet op school en werk niet. nee, heb idd niks beters te doen nee

pVQBJI7.jpg

Ik ben hier niet om BF te verdedigen maar 2270+238 komt uit op die 2,510 gr.

Net even contact opgenomen met TLR ivm kostprijs etc om in de nabije toekomst nog tests te laten uitvoeren:
eknco.png

Komt dus op 356,18 € excl. BTW, bij TLR. Andere labo kunnen we ook nog nagaan (mss verschillende producten laten testen, verspreid over verschillende centra?).

Net even contact opgenomen met TLR ivm kostprijs etc om in de nabije toekomst nog tests te laten uitvoeren:
eknco.png
Komt dus op 356,18 € excl. BTW, bij TLR. Andere labo kunnen we ook nog nagaan (mss verschillende producten laten testen, verspreid over verschillende centra?).

dan doe je alle drie de testen of zit ik verkeerd te kijken? lijkt me dat allergenen gluten totaal niet interessant is

dan doe je alle drie de testen of zit ik verkeerd te kijken? lijkt me dat allergenen gluten totaal niet interessant is

Eerste wat ik ook dacht. En minimale hoeveelheid 500 gram. Dan kan je geen samples gebruiken, of je moet uit dezelfde batch toevallig van dezelfde smaak 17 samples hebben.

Eerste wat ik ook dacht. En minimale hoeveelheid 500 gram. Dan kan je geen samples gebruiken, of je moet uit dezelfde batch toevallig van dezelfde smaak 17 samples hebben.
Id, 1 test is voldoende, en ivm samples: die zijn nooit representatief omdat dit in principe een andere productielijn is, en dus een "ander product", wat ook bevestigd werd door vermoedens veroorzaakt door andere structuur, smaak,...

iedereen kan toch gewoon melding maken bij de NVWA, hoe meer dat dit doen hoe eerder dat het daar op gaat vallen en zij mogelijk tot actie overgaan, niet zo moeilijk doen hier, als je iets wilt bereiken doe je dat toch via het meldingsformulier en dan komt er vanzelf uit de bus rollen of de zaken bij BF wel of nier kloppen, tot dat er NVWA controles zijn geweest koop ik er iig niets meer

https://formdesk.minlnv.nl/kcdv/Warenklachten_vragen_formulier_v9

12 werkdagen voor een aminozuurprofiel? Is dat normaal..?

eknco.png

Nutricontrol zou iets goedkoper zijn. Ben nog aan het wachten op de prijzen van de mensen op deze site. Zal ze hier posten dan.
http://www.supplementlabtest.com/

Dit weekend zou er alvast een mogelijkheid tot donatie komen via PayPal.

Ik kan het verkeerd hebben, maar aangezien met de gezondheidsstandaard van de B&F producten waarschijnlijk niks mis is vraag ik me af of de NVWA hier wat mee kan/wil doen. Zijn zij niet meer een instantie die zich bezig houdt met de kwaliteit van voedingsproducten uit gezondheidsoogpunt? (lees: 20% minder eiwitten dan op de verpakking staat is op geen enkele manier een gevaar voor de gezondheid ofzo)

Terug
Naar boven