Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook DDoS aanvallen kopen bij Lizard Squad (hackers)
Misschien daar een paypal van maken, om de B&F site wekenlang te DDoS'en

20% minder.
Allemaal de schuld van Ralf en de Rabobank.

meer dan je mama

Ik vind het echt zonde van het geld als je oude potten gaat testen. Denk eens na, natuurlijk klopt het eiwitpercentage daar ook niet. Het heeft met deze smaken nooit geklopt. En natuurlijk zegt B&F dat het vroeger wel in orde was; lastig te controleren en het laat de situatie minder erg lijken. Ga je geld nou niet verspillen aan tests, stop dat geld in een webshop die wel zuiver is.
Ik heb nog een gesealde pot Just Protein uit okt 2014, hoe slecht zou die wel niet zijn?![]()
Goede vergelijking! Behalve dat de slagingskans van een rechtszaak zeer klein is. Daarnaast is een moord niet te vergelijken met een afwijkend voedingsetiket. Debiel.
Ik koop al jaren m'n eiwitten bij B&F, voel me ook genaaid maar dat betekent niet dat ik veel geld ga stoppen in acties die zijn gedoemd te falen. Dan ben je jezelf nóg meer aan het naaien![]()
Misschien wil iemand ene facebook pagina aanmaken met woorden Body en fitshop in de titel. Dan kunnen de resultaten daar gedeeld worden. Misschien kunnen we zo meer mensen bereiken. edit: Er is al een pagina, zie ik: http://www.facebook.com/bodyenshitshop?fref=ts

Ik heb nergens gezegd dat het niet strafbaar is, ook niet dat ik het zelf niet boeiend vind, enkel dat de kans op veroordeling erg klein is. Een 20% afwijking van een etiket gaat de rechter niet zo boeiend vinden en hun advocaten gaan veel beter zijn dan die van jou. En ja, dat maakt uit.grootschalige oplichting is gewoon een strafbaar feit.
Nee, maar dat was al eerder aangetoond.dus bij whey perfection natural kloppen de eiwitwaardes wél?
Ik denk dat ik meer geld heb dan jij, maar een paar tientjes is een paar tientjes en als je dat uitgeeft zonder er resultaat mee te halen dan is dat simpelweg geldverspilling.
grootschalige oplichting is gewoon een strafbaar feit.
Gewoon een BMOVL-filter doorheen rammen.Je kan ook DDoS aanvallen kopen bij Lizard Squad (hackers)
Misschien daar een paypal van maken, om de B&F site wekenlang te DDoS'en
wil je aub het gezicht van de politieagent filmen als je hier aangifte van gaat doen?
bvd