AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Je kan ook DDoS aanvallen kopen bij Lizard Squad (hackers)

Misschien daar een paypal van maken, om de B&F site wekenlang te DDoS'en

Ik vind het echt zonde van het geld als je oude potten gaat testen. Denk eens na, natuurlijk klopt het eiwitpercentage daar ook niet. Het heeft met deze smaken nooit geklopt. En natuurlijk zegt B&F dat het vroeger wel in orde was; lastig te controleren en het laat de situatie minder erg lijken. Ga je geld nou niet verspillen aan tests, stop dat geld in een webshop die wel zuiver is.

Vind ik niet zonde. Als iemand dat ter beschikking wil stellen en hij is nog geseald, en de test komt er slecht uit, dan heb je daarvoor genoeg bewijs. Nadat de seal eraf is en de test is uitgevoerd is het een kwestie van nog een paar extra samples van die pot veiligstellen en de pot kan met welgeteld een paar scoopies minder terug naar de gene die de pot had aangeboden. Althans, ik las ergens dat voor die testen er echt nog geen halve scoop nodig is, dus dit lijkt me goed haalbaar.

Ik heb nog een gesealde pot Just Protein uit okt 2014, hoe slecht zou die wel niet zijn? :P

Sindsdat ze elke zoveel maanden met allerlei nieuwe producten uitkwamen had ik al wel het idee dat je je liever niet aan die producten wil wagen. Iemand die gedurende een heel jaar lang 5-10 nieuwe eiwit-producten op de markt brengt heeft z'n shit niet op orde. Als je goede solide producten hebt, dan hoef je toch niet allemaal nieuwe vage vergelijkbare-maar-net-anders producten om de havenklap uit te brengen?

Lizard Squad zijn een stelletje ctrl-c ctrl-v scriptrunnende paupers die zichzelf hackers noemen.

grootschalige oplichting is gewoon een strafbaar feit.
Ik heb nergens gezegd dat het niet strafbaar is, ook niet dat ik het zelf niet boeiend vind, enkel dat de kans op veroordeling erg klein is. Een 20% afwijking van een etiket gaat de rechter niet zo boeiend vinden en hun advocaten gaan veel beter zijn dan die van jou. En ja, dat maakt uit.

dus bij whey perfection natural kloppen de eiwitwaardes wél?
Nee, maar dat was al eerder aangetoond.

een paar tientjes veel noemen. skere tatta
Ik denk dat ik meer geld heb dan jij, maar een paar tientjes is een paar tientjes en als je dat uitgeeft zonder er resultaat mee te halen dan is dat simpelweg geldverspilling.

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

En ook al worden ze veroordeeld, de straf gaat minimaal zijn. Daar bereik je waarschijnlijk heel weinig mee. Hoe dan ook, jij verliest.

n6xmid.png

Die FB pagina was snel weg :O

Terug
Naar boven