Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op 13 februari 2012 heb ik gezegd dat B&F full of shit is... wie luisterde ?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onderzoek-prijs-supplementen-299083/index4.html#post6524928
Allemaal onzin weer en een verkapte poging tot rellen. Wij laten onze huismerkproducten testen bij TLR in Rotterdam en zijn bezig met de ISO certificatie en HACCP.Wij zullen als eerst ISO dragen.
Verder spreek ik natuurlijk alleen namens Body En Fitshop.
-Leon

Nee, ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat welk merk dan ook dit zou doen![]()
!Dat wordt weer heerlijk smullen van een sensationele smaakHeee galen lekker neuken vanavond? Mijn sperma bevat nu 20% meer eiwit (niet meer ralph zn proteines ;-) ) !!
Maak ik er wat moois van!

Misschien wil iemand ene facebook pagina aanmaken met woorden Body en fitshop in de titel. Dan kunnen de resultaten daar gedeeld worden. Misschien kunnen we zo meer mensen bereiken.
edit:
Er is al een pagina, zie ik:
http://www.facebook.com/bodyenshitshop?fref=ts

Dat wordt weer heerlijk smullen van een sensationele smaak![]()

Daar ben ik dus benieuwd naar. Zelf altijd Neutrale Isolaat gehad, hoe zal 't daar mee zitten? Lijkt me sterk dat ze daar extra smaakstoffen aan hebben toegevoegd![]()

Voor wat is deze donatie eigenlijk precies bedoeld?
Het heeft niet zoveel nut om de nieuwe batches van B&F te testen lijkt mij (oudere batches zijn natuurlijk een ander verhaal). Voorlopig zullen de nieuwe batches wel in orde zijn, interessanter is het om te weten hoe lang (en met welke producten) zij met dit gesjoemel al bezig zijn.
Even voor de duidelijkheid (voor de mensen die het niet gevolgd hebben): zowel bij deze test als de vorige (ECCA lab) test zijn de producten direct vanuit het magazijn van B&F naar een onafhankelijk laboratorium verstuurd en getest. Ik zie geen enkele reden om te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze tests.