XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Als we nu zorgen dat we eerdere batches testen ( ik heb januari 2014 batch caseine) dan kunnen we daadwerkelijk aan gaan tonen dat ze liegen. Nog meer mensen met oudere whey van die knakkers?

Is jouw batch caseine dan wel nog gesealed? Niet om nou weer that guy te zijn, maar dat maakt een dergelijke test dan wel gelijk 100% betrouwbaar en vrij van schijn van gesjoemel (argumenten van B&F die zullen komen).

Laatste keer dat ik BodyenFit huismerk heb. Was toch al niet tevreden over Isolaat qua smaak en klontjes.

Is jouw batch caseine dan wel nog gesealed? Niet om nou weer that guy te zijn, maar dat maakt een dergelijke test dan wel gelijk 100% betrouwbaar en vrij van schijn van gesjoemel (argumenten van B&F die zullen komen).

Nee is niet gesealed. Hopelijk zijn er mensen hier die dat nog hebben. Het zijn inderdaad argumenten die zullen komen. Het is wel interessant dat ze zich nu op het standpunt stellen dat ze hiervoor altijd goed getest hebben.. Ze moeten daarvan dan wel degelijk ook nog bewijsstukken zelf in bezit hebben.

Grappig dat ik Sniezel niks meer zie schrijven ter verdediging van B&F :P Hoe ze (alsnog) toch goed zijn bla bla bla

Misschien heeft ie eindelijk door hoe enorm belachelijk hij zichzelf maakte?

Laten we eerlijk wezen. Schade is al geleden. Minder klanten enzo. Wat heeft het voor zin om ze aan de schandpaal te nagelen? Alsof we ze compleet kapot willen maken.

Hahaha wat schattig!

Ik vermoed dat B&F wel de grootste sponsor is op DBB. Inkomsten die verloren gaan omdat DBB het sponsorcontract niet verlengt, moeten wel ergens anders gerecupereerd worden. Ik vrees dat in maart de storm is gaan liggen, en het contract gewoon verlengd wordt zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven. Of misschien een belofte in de trant van "B&F krijgt één laatste kans om het goed te doen vanaf nu..." :o

Ik mag toch hopen dat bigt iets van principes heeft en niet alles om geld draait bij hem.

Als we nu zorgen dat we eerdere batches testen ( ik heb januari 2014 batch caseine) dan kunnen we daadwerkelijk aan gaan tonen dat ze liegen. Nog meer mensen met oudere whey van die knakkers?

Ik heb hier nog een gesealde emmer van 3 maanden oud, en ik heb nog een restje van een emmer die houdbaar was tot halverwege 2014. Jammer dat die niet geseald is.

Ik heb nog een gesealde pot Just Protein uit okt 2014, hoe slecht zou die wel niet zijn? :P

Ik vind het echt zonde van het geld als je oude potten gaat testen. Denk eens na, natuurlijk klopt het eiwitpercentage daar ook niet. Het heeft met deze smaken nooit geklopt. En natuurlijk zegt B&F dat het vroeger wel in orde was; lastig te controleren en het laat de situatie minder erg lijken. Ga je geld nou niet verspillen aan tests, stop dat geld in een webshop die wel zuiver is.

Ik vind het echt zonde van het geld als je oude potten gaat testen. Denk eens na, natuurlijk klopt het eiwitpercentage daar ook niet. Het heeft met deze smaken nooit geklopt. En natuurlijk zegt B&F dat het vroeger wel in orde was; lastig te controleren en het laat de situatie minder erg lijken. Ga je geld nou niet verspillen aan tests, stop dat geld in een webshop die wel zuiver is.

hetzelfde als een moordenaar vrijspreken, want ach, de moord is toch al gebeurt en met die gast opsluiten krijg je die dooie toch niet terug. mensen zoals jou verneuken NL

hetzelfde als een moordenaar vrijspreken, want ach, de moord is toch al gebeurt en met die gast opsluiten krijg je die dooie toch niet terug. mensen zoals jou verneuken NL
Goede vergelijking! Behalve dat de slagingskans van een rechtszaak zeer klein is. Daarnaast is een moord niet te vergelijken met een afwijkend voedingsetiket. Debiel.

• Like
Waarderingen: mat
Goede vergelijking! Behalve dat de slagingskans van een rechtszaak zeer klein is. Daarnaast is een moord niet te vergelijken met een afwijkend voedingsetiket. Debiel.

Wacht maar tot jij een x opgelicht wordt door een supplementenwinkel, dan praat je wel anders.

Wacht maar tot jij een x opgelicht wordt door een supplementenwinkel, dan praat je wel anders.
Ik koop al jaren m'n eiwitten bij B&F, voel me ook genaaid maar dat betekent niet dat ik veel geld ga stoppen in acties die zijn gedoemd te falen. Dan ben je jezelf nóg meer aan het naaien :p

Bizar he. Dat is al 3 jaar geleden. Hoe B&F daar loopt te bluffen.

Tuplad heeft dus test resultaten van 3 jaar geleden als ik dat topic zou lees.

Tuplad, jij hebt goud in handen baas. Als jij echt een goede test faal van B&F uit 2012 heb dan lach ik de ballen uit mijn broek.

Zou de wraak zo zoet kunnen zijn?

Krijg nog een pot van iemand die vorig jaar gekocht is..
Hopelijk is die nog gesealed...

dus bij whey perfection natural kloppen de eiwitwaardes wél?

Terug
Naar boven