XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Dit mongol :roflol:
Wat een inteelt bende daar bij B&F.

Dit is ook echt zo. Af en toe haalde ik wel eens supps uit Heerenveen. Achterlijke c**ts weten niet eens hoe ze cafeïne moeten spellen. Echt srs de domste idioten staan daar bij de balie. En hoofdrekenen kunnen ze al helemaal niet.

Iemand alweer whey besteld?

Oke is er alweer een nieuwe test gedaan op de zogenaamd goede nieuwe proteine van ze?

waarvoor wil jij een nieuwe test?

Ze hebben de boel toch verbeterd?

Dus is nog steeds zelfde crap? Ben jij het hulpje van Sinterklaas?

Alleen maar zwarte pieten hier inderdaad.

Al verbeteren ze de wereldvrede, vrijwel niemand wil er nog kopen.

Worden nu ook de producten van XXL en Bodylab en Bodyshop enz ook snel getest? Want iedereen kraakt B&F af maar nu kunnen XXl enz gewoon doorgaan en hun producten aanpassen. Want wie weet of er bij hun exact inzit wat erin moet zitten. Ik vind het ook schofterig dat ze er minder in doen dan staat aangegeven, maar ik rekende me whey toch nooit 100% mee in me berekeningen. Woog het nooit af flikkerde gewoon 3 scoops in me beker.

Maar vind ook dat de rest even snel getest moet worden, ben er wel benieuwd naar. Want bv kan XXL wel spiking doen en bodylab niet roep maar wat.

Deze zijn voorheen al getest.

Worden nu ook de producten van XXL en Bodylab en Bodyshop enz ook snel getest? Want iedereen kraakt B&F af maar nu kunnen XXl enz gewoon doorgaan en hun producten aanpassen. Want wie weet of er bij hun exact inzit wat erin moet zitten. Ik vind het ook schofterig dat ze er minder in doen dan staat aangegeven, maar ik rekende me whey toch nooit 100% mee in me berekeningen. Woog het nooit af flikkerde gewoon 3 scoops in me beker.

Maar vind ook dat de rest even snel getest moet worden, ben er wel benieuwd naar. Want bv kan XXL wel spiking doen en bodylab niet roep maar wat.

Komt goed Ralf.

Carmen.

Worden nu ook de producten van XXL en Bodylab en Bodyshop enz ook snel getest? Want iedereen kraakt B&F af maar nu kunnen XXl enz gewoon doorgaan en hun producten aanpassen.
Ja, XXL is ook getest en maakt z'n beloften wel waar.

Ralf

Ze kunnen nog altijd geen juiste ingrediënten lijst maken...
Ingrediënten: wei-eiwitconcentraat (bevat melk), micellar caseïne (bevat soja en melk), inuline, monokaliumfosfaat, polydextrose, verdikkingsmiddelen (guargom E412, xanthaangom E415), magnesium citraat, resistente dextrine, antiklontermiddelen (tri calciumfosfaat E341, siliciumdioxide E551), cholinebitartraat, smaakaroma, L-carnitine-l- tartraat, zoetstoffen (sucralose E955, acesulfaam-K E950), natriumchloride, vitaminen (ascorbinezuur E300, vitamine B3 nicotinamide, biotine, vitamine B5 pyridoxine HCl, vitamine B6 pyridoxine HCl, vitamine B1 thiamine HCl, vitamine B2 riboflavine, vitamine B12 cyanocobalamine, foliumzuur, vitamine E tocoferol).
De smaken Chocolate, Chocolate Cookie, Chocolate Caramel, Hazelnut Nutella en Chocolat Coconut Bounty bevatten mager cacaopoeder; Strawberry en Berry bevatten kleurstof bietenrood (E162), Banana bevat natuurlijk kleurstof bètacaroteen (E160a), Coconut Ice Cream bevat gedroogd kokos poeder, Straciatella bevat chocoladepoeder.
Allergeneninformatie: bevat melk (lactose) en soja.
Bron

Er moet toch juist soja in de producten zitten? Zonder soja-lechitine heb je geen oplosbare shake. Dat zit in elk whey/eiwit product. Ik snap deze allergenen info wel.

Er moet toch juist soja in de producten zitten? Zonder soja-lechitine heb je geen oplosbare shake. Dat zit in elk whey/eiwit product. Ik snap deze allergenen info wel.

Waar zie je soja staan bij micellar caseïne?
Ingrediënten: micellar caseïne (bevat melk), fructose, verdikkingsmiddel (xanthaangom E415, guargom E412), aroma, volle melkpoeder (bevat melk), zoetstoffen (sucralose E955, acesulfaam K E950).
De smaken Chocolate, Chocolate Cookies, Hazelnut en Chocolat Coconut bevatten mager cacaopoeder; Strawberry en Berry bevatten kleurstof bietenrood (E162); Peanut bevat caramel kleurstof (E150c); Banana bevat natuurlijk kleurstof bètacaroteen (E160a), Coconut Ice bevat gedroogd kokos poeder.
Smaak Natural bevat alleen Micellar Caseïne (geen andere toevoegingen).
Allergeneninformatie: bevat melk (laktose).

Terug
Naar boven