XXL Nutrition

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Gewoon nog even extra geld verdienen aan de 25% korting actie. Is ook lekker handig als je alleen kleine potten kan bestellen in 4 smaken. Maar dit hele jaar nog he! dus 12 dagen. :D
 
Uiteraard hebben wij ook wel eens een mindere batch maar als ik dat merk stuur ik deze direct terug. We meten niet elke batch dus je hebt altijd wel eens kans op een afwijking maar dat zijn dan geen grote en ook niet zo dat er gerommeld is met aminozuren of allerlei suikers zoals fructose zijn toegevoegd.

Is het nu al geweten hoeveel fructose B&F precies onder hun whey (en waarschijnlijk alle andere eiwitproducten van hun huismerk) mengen? Ik schat tussen de 10 en 15%, maar ik had dit wel eens bevestigd willen horen.

Elk eiwitsupplement waar suiker aan toegevoegd is, is in mijn ogen verdacht omdat dit enkel nut heeft als goedkoop vulmiddel gezien de zoetkracht van suiker honderden malen kleiner is dan die van de kunstmatige zoetstoffen.

En wie wil er nu fructose (het ongezondste koolhydraat) in een supplement? Supplementeren doe je om je voedingsstoffenbalans te verbeteren, niet om het nog verder te verslechteren!

Koop nooit een eiwitsupplement waar suiker (fructose) aan toegevoegd is!!!
 
Is het nu al geweten hoeveel fructose B&F precies onder hun whey (en waarschijnlijk alle andere eiwitproducten van hun huismerk) mengen? Ik schat tussen de 10 en 15%, maar ik had dit wel eens bevestigd willen horen.

Elk eiwitsupplement waar suiker aan toegevoegd is, is in mijn ogen verdacht omdat dit enkel nut heeft als goedkoop vulmiddel gezien de zoetkracht van suiker honderden malen kleiner is dan die van de kunstmatige zoetstoffen.

En wie wil er nu fructose (het ongezondste koolhydraat) in een supplement? Supplementeren doe je om je voedingsstoffenbalans te verbeteren, niet om het nog verder te verslechteren!

Koop nooit een eiwitsupplement waar suiker (fructose) aan toegevoegd is!!!

volgens mij is dat niet gemeten, maar als er minder eiwit inzit dat moet het bijna wel dat er meer koolhydraten inzitten omdat ik in die test wel de vetten zie en die zijn niet hoger.
 
Dus we moeten betalen voor compensatie WHAHAHA...
Dit is geldig alleen dit jaar? Terwijl er nog geen eens test rapporten zijn van die nieuwe batch.
Man man man, kansloos dit!

Gelukkig gister al wat besteld bij XXL
 
Dus we moeten betalen voor compensatie WHAHAHA...
Dit is geldig alleen dit jaar? Terwijl er nog geen eens test rapporten zijn van die nieuwe batch.
Man man man, kansloos dit!

Gelukkig gister al wat besteld bij XXL

Ja idd, een garantie dat de nieuwe batch wel goed is heb ik idd niet voorbij zien komen. Wel toevallig dat ze ineens zo snel en op korte termijn wél goede whey (in hun woorden) kunnen leveren...
 
Ja idd, een garantie dat de nieuwe batch wel goed is heb ik idd niet voorbij zien komen. Wel toevallig dat ze ineens zo snel en op korte termijn wél goede whey (in hun woorden) kunnen leveren...

Gewoon zelfde whey, alleen niet aangevuld met fructose/amino's :rolleyes:
 
Dus we moeten betalen voor compensatie WHAHAHA...
Dit is geldig alleen dit jaar? Terwijl er nog geen eens test rapporten zijn van die nieuwe batch.
Man man man, kansloos dit!

Gelukkig gister al wat besteld bij XXL

Geef dan korting op het hele assorti dan kunnen we tenminste gewoon andere merken kopen;)
 
Gewoon zelfde whey, alleen niet aangevuld met fructose/amino's :rolleyes:

Hoop het niet voor ze, want zonder die aminospiking zitten ze volgens mij nog steeds niet op de beloofde 78-80%...
 
Gewoon zelfde whey, alleen niet aangevuld met fructose/amino's :rolleyes:

Wellicht een paar eetlepels isolaat toegevoegd aan de oude batch om het percentage wat op te schroeven.
 
Is het nu al geweten hoeveel fructose B&F precies onder hun whey (en waarschijnlijk alle andere eiwitproducten van hun huismerk) mengen? Ik schat tussen de 10 en 15%, maar ik had dit wel eens bevestigd willen horen.

Elk eiwitsupplement waar suiker aan toegevoegd is, is in mijn ogen verdacht omdat dit enkel nut heeft als goedkoop vulmiddel gezien de zoetkracht van suiker honderden malen kleiner is dan die van de kunstmatige zoetstoffen.

En wie wil er nu fructose (het ongezondste koolhydraat) in een supplement? Supplementeren doe je om je voedingsstoffenbalans te verbeteren, niet om het nog verder te verslechteren!

Koop nooit een eiwitsupplement waar suiker (fructose) aan toegevoegd is!!!

Hallo, waar was jij gisteren tijdens de excuustour van B&F?

We hadden je hard nodig om hun leugens te ontmaskeren.
 
Hallo, waar was jij gisteren tijdens de excuustour van B&F?

We hadden je hard nodig om hun leugens te ontmaskeren.

Ja, ik had graag een gelijkaardige post gedaan in dat topic voordat het gesloten was.
Doch helaas was ik op dat moment andere nuttige bijdragen tot een betere wereld aan't leveren. :cool:
 
Ja, ik had graag een gelijkaardige post gedaan in dat topic voordat het gesloten was. Doch helaas was ik op dat moment andere nuttige bijdragen tot een betere wereld aan't leveren. :cool:

Jos,

B&F verkoopt nu ook Naturel Whey.

Kan jij confirmen of dat wel degelijk True Naturel spul is?
 
Ja, ik had graag een gelijkaardige post gedaan in dat topic voordat het gesloten was.
Doch helaas was ik op dat moment andere nuttige bijdragen tot een betere wereld aan't leveren. :cool:

Cool:cool:



on topic: wat de fuck? B&F zegt doodleuk dat de afwijking in eiwit 5-7% was. En Ilco maar janken hoe hij er persoonlijk van kapot geschrokken is en nu echt helemaal eerlijk gaat zijn.
 
Dit bevestigd alleen maar dat jullie met het vak bezig zijn en het beste willen voor jullie klanten.
TOP!!
 
Cool:cool:



on topic: wat de fuck? B&F zegt doodleuk dat de afwijking in eiwit 5-7% was. En Ilco maar janken hoe hij er persoonlijk van kapot geschrokken is en nu echt helemaal eerlijk gaat zijn.

Serieus? 23% afwijking tot 5-7% proberen goed te lullen, lekker bezig...
 
zo is natuur
 
Serieus? 23% afwijking tot 5-7% proberen goed te lullen, lekker bezig...

au8vn5.jpg
 
En wie wil er nu fructose (het ongezondste koolhydraat) in een supplement?
Fructose is helemaal niet het 'ongezondste koolhydraat', is gewoon fruitsuiker. HFCS is natuurlijk niet gezond, maar dan spreek je dus meer over geconcentreerde sausjes etc. Al kunnen die ook nog wel met mate.
 
Back
Naar boven