AndroidHealthClinic

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

Al de afleidingstechnieken van B&F en hun fanboys zijn simoelweg lachwekkend. Dit gaat om een bedrijf met een tonnen omzet, als het niet meer is.

Eerst hebben ze de boel in de doofpot weten te drukken met de hulp van DBB. Daarma hebben ze geprobeerd de onderzoeksresulaten in twijfel te trekken. Daarna twijfel te zaaien over door wie het onderzoek betaald zou zijn. En nu ze echt geen enkele kant meer opkunnen, nu ze zichzelf wel zo vast geluld hebben gaan ze schuld bekennen en doen alsof ze het nooit hadden geweten. Het vertrouwen terug gaan verdienen.

Ondertussen hebben ze over de rug van de consument jaren lang ondermaatse whey verkocht om hun marktpositie te verzilveren. Je moet wel erg naief zijn als je zomaar aanneemt dat jouw leverancier alles volgens het boekje doet. Dan spreek ik puur vanuit mijn eigen denken, maar dikke lul 3 bier dat b&f niet op de hoogte was van de kwaliteit van hun whey.

Simpel. Niemand kan ze wettelijk iets maken. Ze kunnen zich verschuilen achter de labresultaten die aantonen dat het mogelijkerwijs wel prima whey was en doen nu of hun neus bloedt. Nu het vertrouwen terug winnen, de whey zal vast duurder moeten worden of ze zullen daar simpelweg verlies op gaan maken.

Als deze rel nooit was gebeurt had b&fnog tot het einde der tijden dezelfde whey gekocht en met een strak gezicht verteld dat het beste kwaliteit was.

Negatieve reacties plaatsen en negatieve reacties uitlokken. Dat is waar je bijna 24 uur per dag mee bezig bent. Hoogstwaarschijnlijk in opdracht van een concurrerend bedrijf.

Deze quote is meer naar jouw gericht, Galen.
Heb ik je wat gevraagd? Bemoei je er niet mee.

B&F had fout toegegeven en excuses aangeboden.
Het is aan deze klanten om de excuses te aanvaarden of niet.
Renee, had de excuses niet gezien en dat weet ik nu.
Om meer zout in de wond te strooien door mensen als jou is vanzelfsprekend.
Maar een professional als Renee, die de sector goed begrijpt, was dat voor mij even onduidelijk.
Het is begrijpbaar dat emoties een grote rol spelen, maar de kunst is om de professionaliteit niet uit het oog te verliezen.

Je eiste excuses van B&F en die kreeg je ook (Publiekelijk). Erg kinderachtig om een paar uur later toch misbruik te maken van de situatie Renee, zoals hierboven. Had toch niks anders verwacht, terwijl je donders goed weet dat dit je ook had kunnen overkomen.

Die dikgedrukte zinsnede suggereert dat 'de onvolkomendheden' buiten de schuld en/of medeweten en/of opdracht van B&F hebben plaatsgevonden. Een van de kernvragen in juridische zin is natuurlijk of dat wel zo is.

Feit is in ieder geval dat B&F allerlei anderen heeft getracht te beschadigen in het hele afgelegde traject tot aan nu (waar is 'Jordi'?, 'Galen werkt in opdracht van XXL'?'enz.).

XXL heeft daar op zijn minst handig op ingespeeld door zelf bijvoorbeeld testresultaten te tonen om zo consumenten naar zich toe te trekken. Als ik in de schoenen van XXL stond dan wist ik het wel en zou ik nog wel wat stappen verder gaan om nog meer consumenten naar zich toe te trekken..... :rolleyes:

Deze quote is meer naar jouw gericht, Galen.
Heb ik je wat gevraagd? Bemoei je er niet mee.

B&F had fout toegegeven en excuses aangeboden.
Het is aan deze klanten om de excuses te aanvaarden of niet.
Renee, had de excuses niet gezien en dat weet ik nu.
Om meer zout in de wond te strooien door mensen als jou is vanzelfsprekend.
Maar een professional als Renee, die de sector goed begrijpt, was dat voor mij even onduidelijk.
Het is begrijpbaar dat emoties een grote rol spelen, maar de kunst is om de professionaliteit niet uit het oog te verliezen.

Ja Galen, bemoei je er niet mee.

Zo ondermijn je FyreFox zijn poging tot...

galen is een dubbelagent van xxl, volgens mij heeft hij die whey gesaboteerd om het regime van renee omhoog te werken en dan kunnen ze hun wheyonistische staat voortzetten.

het is allemaal een complot het is geen toeval dat erica ook weg gaat opeens.

whey + 13 x 666 = n e l a g

als je het omdraait krijg je

galen

Dat b&f in eerste instantie zo uit de hoogte reageerde was de pure arrogantie dat ze dachten er gewoon mee weg te komen, klaar. Dbb is leuk en aardig, maar dit relletje in het prive sectie van het forum zal echt niet veel invloed hebben op een bedrijf als b&f. Wie denk je dat hun gemiddelde klant is? Die gaat niet vallen over een gerucht op een obscuur prive sectie van een anabolen forum.

Ze hebben via dbb het bedrijf groot gemaakt, maar ze hebben die paar fanboys hier nu echt niet meer per see nodig om hun omzet te maken.

Nu komen er voor de 2e keer deze testresultaten. En terecht. En zelfs EricR heeft geen zin meer het moddergooien tegen te houden. Deze shit gaat viral en nu ziet b&f in dat ze het simpelweg niet meer kunnen negeren. Het loopt uit de hand.

Dus nu is het sorry we wisten van niets, blabla. We gaan het verbeteren. Jammer maar helaas. De gouden tijden van whey versnijden zijn voorbij en de marges gaan omlaag. Dat zullen ze wel recht trekken met andere producten in hun range.

Maar dat ze nu zeggen dat ze in eerste instantie zo emotioneel waren, dat gaat er bij mij niet in. Ze zijn betrapt door een stel lastige rotventjes op dbb die maar blijven zeuren en klagen en hun goude handeltje vernken. Ze zagen het al van mijlen en verren aankomen maar dachten dat het allemaal weg over zou waaien. Paar rot klantjes die moeilijk doen. Alsof ze niets beters te doen hebben. Alsof je dan ineens helemaal emotioneel bent en geschrokken van de test resultaten. Dit speelt al een half jaar ofzo.

Nu is het snel schadebeperking. Kwestie van tijd voordat dit weer naar de achtergrond zakt en dan is het weer als vanouds zaken doen.

Die dikgedrukte zinsnede suggereert dat 'de onvolkomendheden' buiten de schuld en/of medeweten en/of opdracht van B&F hebben plaatsgevonden. Een van de kernvragen in juridische zin is natuurlijk of dat wel zo is.
Het suggereert alleen dat zo'n labresultaat alleen uitspraak doet op een bepaalde batch van een bepaald product op een bepaald tijdstip.
XXL had zijn zaken met deze partij op dat moment beter op orde dan B&F.
XXL claimt dat ze deze kwaliteitstesten vaker doen, wat op zich erg goed is.
B&F was nalatig en vertrouwde volkomen op partners (wat erg stom bleek te zijn).
Of dit nou naiviteit of moedwilligheid is de kernvraag.
Als het moedwillig was geweest dan heet het stommiteit, want ze kunnen op iedere moment tegen de lamp lopen. Daarom denk ik eerder dat het naiviteit was geweest.
Als het naiviteit was geweest, dan hopen we dat de hele sector iets van leert!
XXL, B&F, Sportfood, PowerSupplements, Bodylab en velen anderen.
Dank.

Het suggereert alleen dat zo'n labresultaat alleen uitspraak doet op een bepaalde batch van een bepaald product op een bepaald tijdstip.
XXL had zijn zaken met deze partij op dat moment beter op orde dan B&F.
XXL claimt dat ze deze kwaliteitstesten vaker doen, wat op zich erg goed is.
B&F was erg nalatig en vertrouwde volkomen op partners (wat erg stom bleek te zijn).
Of dit nou naiviteit of moedwilligheid is de kernvraag.
Als het moedwillig was geweest dan heet het stommiteit, want ze kunnen op iedere moment tegen de lamp lopen. Daarom denk ik eerder dat het naiviteit was geweest.
Als het naiviteit was geweest, dan hopen we dat de hele sector iets van leert!
XXL, B&F, Sportfood, PowerSupplements, Bodylab en velen anderen.
Dank.

Graag gedaan, kus.

RobG heeft het begrepen. 100 medewerkers hebben ze. Daar is Paul P Operational Manager en minimaal een aantal anderen echt wel op hoogte van de kwaliteit whey die ze inkopen. Ilco runt die tent al 15jaar fulltime. Als ze dan eerdere berichten tegenspreken waarin gezegd wordt dat ze wel op de hoogte zijn van de toevoeging van amino's, en nu ineens beweert van niks te weten;

toevoegen van amino's; nee wij wisten echt eerlijk van niks
droge stof/ ruw product; nee, huh?? wat?
voegt AMINOLABS aminozuren toe? neeeeh!!!! dit hadden wij nooit verwacht en wij wisten echt van niks.
Wij zijn met 100 man hier en zetten miljoenen om, maar wij waren echt zo emotioneel als een zwangere vrouw hoor, wekenlang konden we alleen maar, overmand door emoties, ontkenningen en beschuldigingen roepen.

dan ben je een clown. Erg vermakelijk die pinky and the brain tent uit friesland, maar te stom om te poepen, denken dat iedereen even simpel is als die boeren daar in heereveen, en achterbaks ook.

Laatst bewerkt:
RobG heeft het begrepen. 100 medewerkers hebben ze. Daar is Paul P Operational Manager en minimaal een aantal anderen echt wel op hoogte van de kwaliteit whey die ze inkopen. Ilco runt die tent al 15jaar fulltime. Als je dan eerdere berichten tegenspreekt waarin gezegd wordt dat ze wel op de hoogte zijn van de toevoeging van amino's, en nu ineens beweert van niks te weten;

voegt AMINOLABS aminozuren toe? neeeeh!!!! dit hadden wij nooit verwacht en wij wisten echt van niks.
Wij zijn met 100 man hier en zetten miljoenen om, maar wij waren echt zo emotioneel als een zwangere vrouw hoor, wekenlang konden we alleen maar, overmand door emoties, ontkenningen en beschuldigingen roepen.

Dan ben je een clown. Erg vermakelijk die pinky and the brain tent uit friesland, maar te stom om te poepen, denken dat iedereen even simpel is als die boeren daar in heereveen, en achterbaks ook.

+1

Jammer dat er alweer genoeg mensen een simpel excuus en belofte op beterschap gelijk aanvaarden! En hopen dat er een scherpe aanbieding voorbij komt zodat ze nog goedkopere whey hebben dan ze al dachten te hebben..

Weten we eigenlijk iets zeker wat eiwitgehalte betreft over Perfect Whey Protein van XXL? die is nog steeds de goedkoopste en ik maal niet om de paar grammen carbs die er in zitten. Zou wel graag een labtest zien!

• Topic Starter Topic Starter
Weten we eigenlijk iets zeker wat eiwitgehalte betreft over Perfect Whey Protein van XXL? die is nog steeds de goedkoopste en ik maal niet om de paar grammen carbs die er in zitten. Zou wel graag een labtest zien!

Dit product is 100% goed ik beloof je dat. IK heb dat verschillende keren laten testen door onze contactpersoon en scoort gemiddeld 75%

Ik heb er geen officiële testen van, maar als je alle andere testen hebt gezien dit jaar van onze producten (ook door andere gedaan) meerdere van whey delicious, meerdere van isolaat en night protein die waren allemaal goed. Dat moet toch wat vertrouwen geven hoop ik.

Ik zal deze week nog perfect whey protein opsturen voor een eenvoudige eiwitbepaling, en ik zal deze posten. Dat er met perfect whey niet gerommeld wordt met aminospiking weet ik uit testen voor interne controles ;)

Rene,

Hoe zit het eigenlijk met de hydrolysate? Niet dat ik het niet vertrouw ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

Al de afleidingstechnieken van B&F en hun fanboys zijn simoelweg lachwekkend. Dit gaat om een bedrijf met een tonnen omzet, als het niet meer is.

Eerst hebben ze de boel in de doofpot weten te drukken met de hulp van DBB. Daarma hebben ze geprobeerd de onderzoeksresulaten in twijfel te trekken. Daarna twijfel te zaaien over door wie het onderzoek betaald zou zijn. En nu ze echt geen enkele kant meer opkunnen, nu ze zichzelf wel zo vast geluld hebben gaan ze schuld bekennen en doen alsof ze het nooit hadden geweten. Het vertrouwen terug gaan verdienen.

Ondertussen hebben ze over de rug van de consument jaren lang ondermaatse whey verkocht om hun marktpositie te verzilveren. Je moet wel erg naief zijn als je zomaar aanneemt dat jouw leverancier alles volgens het boekje doet. Dan spreek ik puur vanuit mijn eigen denken, maar dikke lul 3 bier dat b&f niet op de hoogte was van de kwaliteit van hun whey.

Simpel. Niemand kan ze wettelijk iets maken. Ze kunnen zich verschuilen achter de labresultaten die aantonen dat het mogelijkerwijs wel prima whey was en doen nu of hun neus bloedt. Nu het vertrouwen terug winnen, de whey zal vast duurder moeten worden of ze zullen daar simpelweg verlies op gaan maken.

Als deze rel nooit was gebeurt had b&fnog tot het einde der tijden dezelfde whey gekocht en met een strak gezicht verteld dat het beste kwaliteit was.

zo is het!!!

• Topic Starter Topic Starter
RobG heeft het begrepen. 100 medewerkers hebben ze. Daar is Paul P Operational Manager en minimaal een aantal anderen echt wel op hoogte van de kwaliteit whey die ze inkopen. Ilco runt die tent al 15jaar fulltime. Als ze dan eerdere berichten tegenspreekt waarin gezegd wordt dat ze wel op de hoogte zijn van de toevoeging van amino's, en nu ineens beweert van niks te weten;

dan ben je een clown. Erg vermakelijk die pinky and the brain tent uit friesland, maar te stom om te poepen, denken dat iedereen even simpel is als die boeren daar in heereveen, en achterbaks ook.

Ja dat vind ik ook hoor. Ze hebben daar 100 mensen werken, een nieuwe hal van 5000m2 die alweer te klein is, een omzet van pak hem beet 30 miljoen per jaar (kan ook veel meer zijn). Dan jaren ondergedoseerde whey verkopen en net doen of je daar niets van af wist. Dan wordt het ontdekt even de blote billen laten zien en je laten slaan en je gaat weer verder of er niets aan de hand is/was.

Het is ook geen probleem met een slechte batch maar er werd structureel mee gerommeld zelf de producent gaf het toe.

Je moet toch ook je kwaliteit bewaken? Wij zijn hier maar met 10 man maar ik hou dit al jaren in de gaten. Het is verschil is mogelijk dat wij een product georiënteerd bedrijf zijn, onze producten moeten goed zijn en wij verwachten min of meer dan deze zich dan vanzelf verkopen.

B&F is een veel commerciëler en marketing gericht bedrijf wat volgens mij toevallig supplementen verkoopt. Sterke marketing, (denk dat die afdeling minimaal 10 man is,en dan geen kwaliteit medewerker :p) veel commercie maar weinig kennis van producten.

Al met al ben ik wel blij dat al mijn werk van de afgelopen jaren met het bewaken van de kwaliteit nu ook eens naar buiten zichtbaar wordt. Ik heb al zo vaak gezegd dat je niet alles aan het label kan aflezen maar niemand geloofde dat (denken die vent praat maar wat;))

Uiteraard hebben wij ook wel eens een mindere batch maar als ik dat merk stuur ik deze direct terug. We meten niet elke batch dus je hebt altijd wel eens kans op een afwijking maar dat zijn dan geen grote en ook niet zo dat er gerommeld is met aminozuren of allerlei suikers zoals fructose zijn toegevoegd.

Rene,

Hoe zit het eigenlijk met de hydrolysate? Niet dat ik het niet vertrouw ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

Hebben we getest op 86% en 3x achter elkaar dus dat zit goed voor mij.

Terug
Naar boven