MuscleMeat

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

Ik dacht dat het topic ging over XXL Nutrition.. :')

Kan het moeilijk in het B&F labtest topic bespreken aangezien die gesloten is. Of in het B&F topic omdat ik daar vorige week een ban kreeg na ze 2x vriendelijk op een feit uit de dbb test te hebben gewezen.

doofpot?

Kan het moeilijk in het B&F labtest topic bespreken aangezien die gesloten is. Of in het B&F topic omdat ik daar vorige week een ban kreeg na ze 2x vriendelijk op een feit uit de dbb test te hebben gewezen.

doofpot?

Misschien je dan gewoon aan de 'regels' houden en on topic blijven (en niet zeggen on topic als je het over b&f hebt).

Dan moeten we een nieuw topic openen...

sorry verkeerd topic

RobG heeft het begrepen. 100 medewerkers hebben ze. Daar is Paul P Operational Manager en minimaal een aantal anderen echt wel op hoogte van de kwaliteit whey die ze inkopen. Ilco runt die tent al 15jaar fulltime. Als ze dan eerdere berichten tegenspreken waarin gezegd wordt dat ze wel op de hoogte zijn van de toevoeging van amino's, en nu ineens beweert van niks te weten;

toevoegen van amino's; nee wij wisten echt eerlijk van niks
droge stof/ ruw product; nee, huh?? wat?
voegt AMINOLABS aminozuren toe? neeeeh!!!! dit hadden wij nooit verwacht en wij wisten echt van niks.
Wij zijn met 100 man hier en zetten miljoenen om, maar wij waren echt zo emotioneel als een zwangere vrouw hoor, wekenlang konden we alleen maar, overmand door emoties, ontkenningen en beschuldigingen roepen.

dan ben je een clown. Erg vermakelijk die pinky and the brain tent uit friesland, maar te stom om te poepen, denken dat iedereen even simpel is als die boeren daar in heereveen, en achterbaks ook.

Precies. Ik poste het ook al in het b&f topic. Ik verbaas me er ook over hoe naief iedereen op dbb is. Denken dat een bedrijf als b&f niet donders goed op de hoogte is van een product wat ze honderd duizende kilo's per jaar in en verkopen. Dat mensen echt denken dat zij zelf die kwaliteit niet controleren.

Natuurlijk wel. Zij kopen dat misschien voor een paar miljoen euro per jaar in. Denken mensen nou echt dat zij niet uitermate strak controleren wat de kwaliteit daarvan is. Denken mensen echt dat b&f dit relletje niet al ingecalculeerd had? Ze wisten zelf ook wel dat ze met die deoge stof test resultaten op de proppen zouden kunnen komen. Dat ze zich nu kunnen verexcuseren en lekker door kunnen gaan alsof er niets aan de hand is.

Dit kost b&f helemaal niets. Paar centenneukerige studentjes van dbb die vallen over 3 euro op een potje whey? Kleine klap die ze makkelijk incasseren.

Ondertussen verdienen ze gewoon door, doormiddel van 25% korting (valt waarschijnlijk gewoon in de marge) en iedereen als een gek weer nieuwe whey bestellen.

Ondertussen verdienen ze gewoon door, doormiddel van 25% korting (valt waarschijnlijk gewoon in de marge) en iedereen als een gek weer nieuwe whey bestellen.

Ja om droevig van te worden..

word tijd voor een gesprek bij kassa:booty:

Anyways ill stick with XXL!

In hun eigen topic hebben ze eerder nog gemeld dat er sowieso een eindejaarsactie aan zou komen.
Dat komt weer goed uit.

En we moeten geloven dat het spul dat nu verkocht wordt 'nieuw' is, binnen een paar dagen geregeld, en het oude ondergedoseerde wordt 'vernietigd'. :roflol:

ja het word allemaal netjes vernietigd en nu is er niks meer aan de hand jongens, gewoon een paar extra samples en de zwervers zijn weer blij gisteren is er niks gebeurd.

Precies. Ik poste het ook al in het b&f topic. Ik verbaas me er ook over hoe naief iedereen op dbb is. Denken dat een bedrijf als b&f niet donders goed op de hoogte is van een product wat ze honderd duizende kilo's per jaar in en verkopen. Dat mensen echt denken dat zij zelf die kwaliteit niet controleren.

Natuurlijk wel. Zij kopen dat misschien voor een paar miljoen euro per jaar in. Denken mensen nou echt dat zij niet uitermate strak controleren wat de kwaliteit daarvan is. Denken mensen echt dat b&f dit relletje niet al ingecalculeerd had? Ze wisten zelf ook wel dat ze met die deoge stof test resultaten op de proppen zouden kunnen komen. Dat ze zich nu kunnen verexcuseren en lekker door kunnen gaan alsof er niets aan de hand is.

Dit kost b&f helemaal niets. Paar centenneukerige studentjes van dbb die vallen over 3 euro op een potje whey? Kleine klap die ze makkelijk incasseren.

Ja 7 cijfers van dat spul omzetten, maar geen idee hebben wat erin zit? Klinkt aannemelijk.

Iemand die zo'n bedrijf opbouwt kan onmogelijk zo retarded zijn als ze zich hier voor proberen te doen.

Dit kost b&f helemaal niets. Paar centenneukerige studentjes van dbb die vallen over 3 euro op een potje whey? Kleine klap die ze makkelijk incasseren
.

Blijft het ook gewoon amusant vinden dat ze blijven ontkennen dat ze het wisten van de aminospiking en het lage eiwitpercentage :rolleyes:

Had geen ander antwoord verwacht... Wat moeten ze dan zeggen? We weten al jaren dat we jullie oplichten?

Had geen ander antwoord verwacht... Wat moeten ze dan zeggen? We weten al jaren dat we jullie oplichten?

Realistisch; nee, maar wel eerlijk zijn over de feiten zoals die blijken uit de test. Dat er dus 20% minder eiwit in zit en geen 5-7% zoals ze beweren.
En bijvoorbeeld van hun site de claim verwijderen dat er 78% procent in zit. Dat staat er nog gewoon op.

Ook de doorzichtige leugens over zogenaamd vernietigde partijen whey en ineens met lichtsnelheid geregelde nieuwe whey die wel 5-7% / 20%?? meer proteine bevat, zijn te zielig voor woorden nadat hij eerst een jankverhaal verteld heeft over hoe hij er helemaal kapot van is, maar nu echt eerlijk wil zijn.

Laatst bewerkt:
Misschien hebben ze zelf wel even die ECCA labtest georganiseerd. En zo alles in scene gezet. Dit om het 'goed' te maken, omdat de vorige labtest toch wel schade aanricht?

Misschien je dan gewoon aan de 'regels' houden en on topic blijven (en niet zeggen on topic als je het over b&f hebt).

Even offtopic : wil je nu mod worden of niet? want door zo'n reactie begin ik toch te twijfelen ...
Heb je ook de forum regels afgedrukt en op posterformaat boven je bed gehangen?
('k kan je ook eentje geven van mijzelf om daar te hangen ;))

Even offtopic : wil je nu mod worden of niet? want door zo'n reactie begin ik toch te twijfelen ...
Heb je ook de forum regels afgedrukt en op posterformaat boven je bed gehangen?
('k kan je ook eentje geven van mijzelf om daar te hangen ;))

Zij glibbert elke keer van dr stoel af als ze sterke jongens op DBB straf kan geven.
Zal uiteindelijk beetje vermoeiend worden om elke keer weer die stoel op te klimmen.

Wil eigenlijk wel de reactie van AminoLabs op dit verwijt horen. Ze zien er niet bepaald klein/onprofessioneel uit, met andere woorden ze zullen waarschijnlijk niet zomaar op eigen initiatief iets scheef doen wat betreft hun prestaties jegens hun contractpartij. Dit zou een serieuze tekortkoming opleveren waardoor er een zaak aan je broek hangt plus reputatieschade.

Nu krijgen ze echter door B&F alle schuld in de schoenen geschoven. Ik zou ze bijna e-mailen om hun kant van het verhaal te horen en wellicht er een bluf in gooien dat ik nog wel een paar partners van ze ken die ook wel willen afweten van hun tekortkomingen jegens B&F...ware het niet dat ik me besef dat de ondergang van B&F enkel slecht zou zijn voor de verstandige consument :)

Ik geef zuiver aan dat Volac geen blaam treft. Aminolabs heeft aan smaken amino's toegevoegd. Hierdoor is het eiwitpercentage lager. Daardoor wordt het eiwitpercentage dus nog lager. Dat is geen verdedigen maar juist hoe het is en negatief voor ons. We hebben alle smaken vervangen en gaan bijna op wekelijks de amino profielen testen. Aminolabs krijgt 1 kans. Wij zullen in overleg verder een goeie korting moeten geven op de Whey (lagere prijs) om alles te compenseren. Dat is het minste wat we kunnen doen naar jullie als klanten.

Terug
Naar boven