- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Persoonlijk zou ik nu gewoon ff door zetten met cutten man.. doe ik zelf ook dan kun je straks weer een hele tijd lekker bulkenhigh bar squat
5×160
5×160
5×160
3×170
benchpress
5×120
5×130
5×130
4×135
pullthrough (tmg)
20×90
15×105
15×105
15×105
bilateral lat pulldown (tmg)
12×73
10×73
10×73
10×73
dumbell external rotation
10×8
10×8
10×8
De drang om te gaan bulken en weer sterk te worden is enorm aanwezig, maar ik ben nog niet tevreden want er zit nog best een laag vet over mijn abs.
Ik ga in ieder geval nog een paar weekjes door en dan kijk ik daarna hoe het gesteld is.
Ik mis nog wel wat ervaring met cutten merk ik, want ik twijfel echt of ik moet doorgaan tot ik ripped ben of dat ik een tijdje ga bulken en daarna weer cutten....
Stel dat ik hierna een maand of 4-5 zo schoon mogelijk ga bulken en daarna nog een beetje verder cutten, is dat dan erg counterproductief ?

Ik zweet me er ook te pletter van r&w :-St*ring, ik had nog wat clenbuterol liggen van rood wit. Geen idee waarom sommige mensen dit niet goed genoeg vinden en die 40mcg tabs van je weet wel willen pfffff
Zweten als een malle en veel energie van enkel 20mcg
Alvast veel succes is even een periode waar je door heen moet is nie makkelijk uit mijn ervaring....
Da zijn de moeilijkste plaatsjes ouwe. nog even op de tanden bijten ;-)Thanks. Nog even doorzetten dus.
Zit nog wel laagje vet op mijn buik wat ik eigenlijk wel weg wil hebben.
je zegt het zelf al je wilt het graag weg hebben.. dus lekker zo doorgaan en nog ffies afzienThanks. Nog even doorzetten dus.
Zit nog wel laagje vet op mijn buik wat ik eigenlijk wel weg wil hebben.

Blijf je dl vet vinden omdat je zo lang bent
Waarom niet cutten totdat je shredded c*nt bent?

Cutten zou je meer gear moeten gebruiken als bulken.
Dus je gaat niet teveel boven onderhoud eten neem ik aan? 300-500?