MuscleMeat

Lang en breed op wat testoflesjes

Zat ik ook al aan te denken, bv paused benchpress 4x5 met een gewicht dat ik 8+ keer kan pressen.
Of zoals ik zei, niet bankdrukken maar bv dumbell press doen en dan idd licht 10+ reps doen.

Verbaasde me alleen wel dat ik zo zwak was zondag. Ik deed donderdag nog reps met 150 en kon zondag niet eens 1x160
Herkenbaar "De geest is gewillig, maar het lichaam is zwak"
Die 10reppertjes is inderdaad n mooie benchvariant

• Topic Starter Topic Starter
high squat squat
3×180
3×200
3×210
2×220 PR

Had ik niet verwacht na zondag een max te hebben gezet op 1x230.

dumbell press
10×40
10×45
10×45
5×55

Ze hadden helaas niks tussen 45 en 55 kilo. Zat wel een paar reps meer in, maar had het gevoel dat de press wat moet deloaden na die fail van zondag.

cable row
12×79
10×79
10×79
8×79

hammer curl
12×25
10×25
10×25
8×25

cable pushdown (tmg)
10×40
10×40
10×40
10×40

Herkenbaar "De geest is gewillig, maar het lichaam is zwak"
Die 10reppertjes is inderdaad n mooie benchvariant

Ja idd. Ik blijf denk ik ook gewoon 3 x fullbody per week doen en dan 2 x benchpress en 1 x dumbell press oid, of op techniek wat lichte setjes.
Mijn benen kunnen wel 2x per week squat 1 x per week deadlift aan heb ik het idee dus dat blijf ik sowieso doen. Die squat gaat als een speer omhoog en deads zitten ook weer bijna op de oude 340 pr

Ja idd. Ik blijf denk ik ook gewoon 3 x fullbody per week doen en dan 2 x benchpress en 1 x dumbell press oid, of op techniek wat lichte setjes.
Mijn benen kunnen wel 2x per week squat 1 x per week deadlift aan heb ik het idee dus dat blijf ik sowieso doen. Die squat gaat als een speer omhoog en deads zitten ook weer bijna op de oude 340 pr

Gaserop!! Buffel!!:wl:

wanneer keer raw pl wedstrijd? je maakt goede kansen in de -120 kilo klasse

Update:
vanmorgen 126,5 op de weegschaal :)

Ja fucking lang. Komen tot mijn oren ongeveer hahaha.

Harige Harry, wanneer ben je weer bij Fpa.

Moeilijk te zeggen. Ik ben een beetje een gym hopper. Vind het altijd wel leuk her en der trainen :)

wanneer keer raw pl wedstrijd? je maakt goede kansen in de -120 kilo klasse

Geen idee man. Ik wil sowieso eerst weer met gemak mijn oude pr gewichten pakken.
Denk sowieso dat in Nederland niet echt leuk is want ik heb sowieso geen zin om mee te doen aan de zogenaamde natural bond en de andere bond is een zooitje ongeregeld.

Wilde begin dit jaar naar het buitenland gaan om een wedstrijd te gaan doen, maar toen verrekte ik mijn hamstring toen ik 300 kilo deadlift ging reppen.
Dus eerst weer in vorm komen en dan kijk ik verder, maar voor nu niet echt ambities.

deadlift
1×260
1×280
1×300

Zat denk ik wat meer in maar ik ben nog een beetje bang. Heb begin dit jaar mijn hamstring lichtelijk gescheurd.

plate loaded standing leg curl (fpa)
8×50
8×50
8×50
8×50

benchpress
5×140
5×150
3×155
12×120

assistent pullup (fpa)
10x -30
10x -30
8x -30
8x -30

rear raise
12×16
12×18
12×20
12×20

Dus je hebt het liefst sex met kleine meisjes??

Dikke dl man.

Oke ik dacht echt dat die zin anders ging eindigen :p

@Pallas Athene small girls are the best!

Haha lollll ik begreep em wel aangezien mijn vriend Nicky heet.

LOL ik zie dat het idd verwarring op kan leveren, maar bedoelde haar vriend.

Ja kleine meisjes zijn the best, want in hun handen lijkt ie nog groter! :)

Meeste mannen (die niet trainen) hebben mini armpjes vergeleken met mij hoor. Vooral als.je over een game beurs heen loopt jaha

Leuk dat je terug bent! Vond jouw log altijd de enige leuke om te volgen :) En iedereen gebruikt toch meer gear als'tie cut ... ik wel iig :P

Terug
Naar boven