Zondag 7-7
- Bench(duim v glad), paused: 3×102,5 PR, 3×2×102,5(3e fail op set 2 en 3)
- Front squat, paused: 5×20, 7×5×50
Ik was van plan 3×3×102,5 te benchen. De eerste set ging al wat stroef. De tweede set gerackt na 2 reps, omdat mn techniek niet lekker zat en het te slordig en onstabiel voelde. Set 3 en 4 de derde rep gefaald.
Verder wat front squats gedaan om te kijken of dat misschien beter gaat met mn rug. Deze training in ieder geval niks gevoeld, dus ik blijf ze komende tijd even doen.
- Bench(duim v glad), paused: 3×102,5 PR, 3×2×102,5(3e fail op set 2 en 3)
- Front squat, paused: 5×20, 7×5×50
Ik was van plan 3×3×102,5 te benchen. De eerste set ging al wat stroef. De tweede set gerackt na 2 reps, omdat mn techniek niet lekker zat en het te slordig en onstabiel voelde. Set 3 en 4 de derde rep gefaald.
Verder wat front squats gedaan om te kijken of dat misschien beter gaat met mn rug. Deze training in ieder geval niks gevoeld, dus ik blijf ze komende tijd even doen.

), kon de bar nog net racken, ging toen door mn rechterbeen heen en viel op de grond. Ik bleef even liggen en gelukkig trok de pijn snel weg. Had daarna alleen wat vage tintelingen in mn rechter voet. Voel er op dit moment in vergelijking met voorgaande keren weinig van
Lichte irritatie, maar ik zou het geen pijn noemen iig.