jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
26 jaar en zo'n fysiek damn
Op jou'n leeftijd is dit serieus netjes hoor 19% respect
Thnx man!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
26 jaar en zo'n fysiek damn
Op jou'n leeftijd is dit serieus netjes hoor 19% respect

Dat is idd 1 van de vele eigenaardige bijwerkingen, maar in mijn geval was het een hele vooruitgang.
Die post had ik al een tijdje terug gelezen maar ik ben zo bang dat dan i.p.v. lachen ga hinniken![]()

Ik ben 36jaar, voel me niet zo, heb nog het idee dat ik bij 28 ben blijven stekenMaar helaas niet zo. Gelukkig ben ik niet de enige, hoor er meerderen over. Heb dan ook een goed voorbeeld, mijn moeder is 73jaar maar hobbelt rond alsof ze nog rond de 55jaar is
![]()

Dat is idd 1 van de vele eigenaardige bijwerkingen, maar in mijn geval was het een hele vooruitgang.![]()

Ik ga je volgen Jerney, doe ik eigenlijk elke dag al![]()

en volgens mij zou jij wel is dominant willen zijn, of ben jij dat al![]()

Hoi Jerney, ik ben 36, ook best oud toch? Maar eigenlijk ben ik 'always 29' :-)
Ben net zo lang als jij, 1.63 m, alleen wat meer vet, ongeveer 28%....

)Hier een Dwerg van 29 jaar, maar voor m'n gevoel nog steeds rond de 22/23 (vriendlief is 24 jaar, misschien ligt het daar aan?).
Fanatiek bezig om mijn BF van 32,5% begin januari terug te brengen naar 25% of minder eind mei (nu 29,4% - dus misschien gaat het sneller!)
Als al mijn rekenwerk klopt dan heb ik in een maandje al een kilo spiermassa gewonnen!