MuscleMeat

Leeftijd dames?

• Topic Starter Topic Starter
Hier een Dwerg van 29 jaar, maar voor m'n gevoel nog steeds rond de 22/23 (vriendlief is 24 jaar, misschien ligt het daar aan?).
Fanatiek bezig om mijn BF van 32,5% begin januari terug te brengen naar 25% of minder eind mei (nu 29,4% - dus misschien gaat het sneller! :D)
Als al mijn rekenwerk klopt dan heb ik in een maandje al een kilo spiermassa gewonnen!

Je kan wel 1 tot max. 2 kilootjes vet laten verdwijnen in een maandje:)

38 jaar hiero, maar gedraag me door mijn enthousiasme nog regelmatig als een twintiger, houdt je jong denk ik dan altijd maar :D

Laten we het er op houden dat ik niet kan rekenen ;)
Ik ga nu wekelijks wegen & vetpecentage laten meten (huidplooimeter, hopelijk doet vriendlief het goed) - dan pas is échte progressie te meten...

Vind het wel geinig om te zien dat er ruim 5% verschil zit in wat de weegschaal aan vet meet, en wat er uit de huidplooimeting komt! (3x nagemeten met de huidplooimeter)

Laten we het er op houden dat ik niet kan rekenen ;)
Ik ga nu wekelijks wegen & vetpecentage laten meten (huidplooimeter, hopelijk doet vriendlief het goed) - dan pas is échte progressie te meten...

Vind het wel geinig om te zien dat er ruim 5% verschil zit in wat de weegschaal aan vet meet, en wat er uit de huidplooimeting komt! (3x nagemeten met de huidplooimeter)

Ik heb een weegschaal en een elektronische huidplooimeter.
Op de weegschaal zit ik nu op ong. 19% en met huidplooimeter op 14%.
Dat laatste klopt helaas echt niet:D want ik heb ook nog spiegel....

Ik ga dus maar voor de weegschaal.
Ik weet dat het geen optimale meting is, maar je kunt iig het verschil meten.:)

Ach, uiteindelijk willen we er allemaal strakker uitzien...
En ondanks pas een maandje trainen en goed eten begin ik al verschil te zien - afgezien van m'n spieren die ook vooruitgang boeken.
Ontbijt net op, zometeen lekker de sportschool in!

Ach, uiteindelijk willen we er allemaal strakker uitzien...
En ondanks pas een maandje trainen en goed eten begin ik al verschil te zien - afgezien van m'n spieren die ook vooruitgang boeken.
Ontbijt net op, zometeen lekker de sportschool in!

Hier ook, train ze!

Super Herma,

gelukkig maar dat we ons zo blijven voelen en niet in een mopperende ouwe taart veranderen!;)

Echt niet, maar mocht dat gebeuren dan maak ik me van kant;). Heb zo'n hekel aan van die negatieve mensen die alleen maar lopen te zeiken en te zaniken:mad:Dus daar hoef je voor mij geen zorgen over te maken:D

Echt niet, maar mocht dat gebeuren dan maak ik me van kant;). Heb zo'n hekel aan van die negatieve mensen die alleen maar lopen te zeiken en te zaniken:mad:Dus daar hoef je voor mij geen zorgen over te maken:D

Haha ja, ik weet precies wat je bedoeld.
Zoals die docu's over mensen in 't bejaardentehuis, echt vreselijk!:rolleyes:
Die hebben het woord humor niet uitgevonden!
Of inderdaad mensen die alleen maar lopen te janken en mekkeren over hun
figuur, en dan weer 2 taartjes naar binnen schuiven...
Laat ons dan maar lekker doorkarren!

We blijven jong van geest met een vitaal lichaam!:cool:

Nou dan ben ik denk ik echt de oudste muts hier op 't forum. Maar zeker niet de sufste. Lieg altijd over mn leeftijd en kom er altijd mee weg. Train nog steeds 4 - 5 x per week en jonkies hebben nog steeds het nakijken. Ben 1,74 met 78,5 kg en tussen de 14/15%. Ha doe dat maar eens na.

O ja sorry ben wel wat vergeetachtig geworden; ben 53.

Dat doe je goed dan!!:D

Dat vraagt zeker om foto's!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd....

Hmmmm, ik ken helaas geen dames die wedstrijden hebben gedaan...
Voor mij geldt dus: liever een anoniem gemaakte foto dan een bekende identiteit ;)

Haha, dat had gekund ja. De nickname is omdat ik het wedstrijdcircuit heb verlaten sinds 2005 en eigenlijk anoniem op het forum wil zijn. Maar duidelijk hou ik dat niet vol. Rara wie ben ik?

als jij dat bent op je avator, bevalt me dat prima :lick:

Terug
Naar boven