Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmmm, ik ken helaas geen dames die wedstrijden hebben gedaan...
Voor mij geldt dus: liever een anoniem gemaakte foto dan een bekende identiteit![]()

(al twijfel ik er eigenlijk niet aan dat ook DAT mogelijk is
)Ja char is er weer dichtbij; enne mn avatar ben ik idd.
Patsen? Nooit van gehoord, zal ik ook wel nooit gedaan hebben en nu nog niet.

Nou dan ben ik denk ik echt de oudste muts hier op 't forum. Maar zeker niet de sufste. Lieg altijd over mn leeftijd en kom er altijd mee weg. Train nog steeds 4 - 5 x per week en jonkies hebben nog steeds het nakijken. Ben 1,74 met 78,5 kg en tussen de 14/15%. Ha doe dat maar eens na.

ik weet niet eens tegen wie ik het heb maar waarschijnlijk tegen iemand waar ik veel respect voor zou moeten hebben

Historica heeft nagedacht enne weet nu dat ze eigenlijk Anja Timmer heet. Je hoeft echt geen respect voor me te hebben, want iedereen kan bereiken wat ik heb gedaan. Heb heel veel voordelen gehad en er volop van genoten, maar er zijn natuurlijk ook nadelen.
Enne een foto plaatsen zoals ik nu ben, moet ik nog even over nadenken; heb er trouwens niet eens een. Maar misschien dat ik aan Jolanda Mol vraag (daar train ik mee) of ze een foto maakt tijdens het trainen.

O ja sorry ben wel wat vergeetachtig geworden; ben 53.

eindelijk iemand van mijn niveau! eindelijk iemand met wie ik op gelijke hoogte sta!!