Fitness Seller

Leg Press Rules!!

Bezoekers in dit topic

Alex je bent heel erg sterk en je hebt monsterpoten maar praat aub niet over verhoudingen en bb want jij hebt je dikke poten voor een groot deel verkregen door als een gek te bulken wat niet iedereen wil...

(ik wel btw: kben jaloers op die poten van jou:o)
 
Alex je bent heel erg sterk en je hebt monsterpoten maar praat aub niet over verhoudingen en bb want jij hebt je dikke poten voor een groot deel verkregen door als een gek te bulken wat niet iedereen wil...

(ik wel btw: kben jaloers op die poten van jou:o)

vet%=boeuih,
verhoudingen=boeiuh; edit: synthol :o
 
Allemaal roepen om een ban dat kunnen ze wel. Maar mijn stelling debunken ho maar!
 
Alex je bent heel erg sterk en je hebt monsterpoten maar praat aub niet over verhoudingen en bb want jij hebt je dikke poten voor een groot deel verkregen door als een gek te bulken wat niet iedereen wil...

(ik wel btw: kben jaloers op die poten van jou:o)

Wat doet dit er nou weer toe ???
 
OK, iedereen die voor een ban is, steek je vinger op.





:D

vinger%20opsteken.gif
 
1. Less Spinal Load. The Front Squat is a harder exercise than the Back Squat: Less stable position: shoulders hold the bar using your back muscles
This will prevent you to lift as much weight as with the Back Squat. Less weight on the bar, equals less Spinal Compression.

2. Less Spinal Flexion. The upright stance during the Front Squats, makes it impossible to lean forward. If you do, the weight drops. This decreases your chances of bending your back. Which is much safer.

Alleen deze 2 punten zijn al raar naar mijn mening.

1. minder gewicht op je rug... je moet voor massa toch blijven verhogen, anders groei je toch niet? en als je rug sterk genoeg is moet dat toch niet veel uitmaken? Tuurlijk moet je vrij zwaar laden om goed te groeien, maar je laad de stang toch niet zo vol dat je rug het niet meer houd??

2. onmogelijk om naar voren te leunen... misschien zit ik in een trip, maar ik ga toch ook niet naar achter leunen met de "back squat" ;) je moet bij welke je ook doet je rug goed recht houden (dmv een band) anders tieft je toch om!
 
benadrukken van het verschil tussen bb en pl + compliment

Ik ben niet eens een pl'er:o... Ik train gewoon voor kracht en massa.

Zou toch eigenlijk ook niet uitmaken? Uiteindelijk is iedereen hier het meest uit op massa en volgens Judoka zijn de methodes die ik gebruik daar heel goed voor.
 
Haha oh god, gayer than listening to grace kelly to psyche up for a heavy squat.
Haha oke dan. Kijk ik wil graag 14 oktober met goede verhoudingen op de YBF staan. En als je dan met te dikke poten op het podium staat ga je op je bek:)
Ik heb in het verleden ook 2-3 in de week gesquat. Maar op een gegeven moment moet je aan de verhoudingen werken.

grapje hoop ik? :D
Nee hoor waarom?
 
1. Less Spinal Load. The Front Squat is a harder exercise than the Back Squat: Less stable position: shoulders hold the bar using your back muscles
This will prevent you to lift as much weight as with the Back Squat. Less weight on the bar, equals less Spinal Compression.

2. Less Spinal Flexion. The upright stance during the Front Squats, makes it impossible to lean forward. If you do, the weight drops. This decreases your chances of bending your back. Which is much safer.

Alleen deze 2 punten zijn al raar naar mijn mening.

1. minder gewicht op je rug... je moet voor massa toch blijven verhogen, anders groei je toch niet? en als je rug sterk genoeg is moet dat toch niet veel uitmaken? Tuurlijk moet je vrij zwaar laden om goed te groeien, maar je laad de stang toch niet zo vol dat je rug het niet meer houd??

2. onmogelijk om naar voren te leunen... misschien zit ik in een trip, maar ik ga toch ook niet naar achter leunen met de "back squat" ;) je moet bij welke je ook doet je rug goed recht houden (dmv een band) anders tieft je toch om!

Op beide punten scoort de leg press nog veel beter: 1. de spinal load is uitgeschakeld, je benen doen het werk; 2. Spinal flexion speelt ook geen rol.
Dus je kunt je rug verzieken met squats, of je toevlucht nemen tot de superieure legpress.
 
Mwa ik zou eerder de rest harder trainen dan benen minder hard. Maar wordt je daar echt op afgerekend? Is een aardige ub + aardige benen beter dan een aardige ub + monster benen?
 
Ik ben niet eens een pl'er:o... Ik train gewoon voor kracht en massa.

Zou toch eigenlijk ook niet uitmaken? Uiteindelijk is iedereen hier het meest uit op massa en volgens Judoka zijn de methodes die ik gebruik daar heel goed voor.

No offense, je owned mij op alles (fysiek en kracht) maar je fysiek is niet wat iedereen zou willen, dus er zit wel degelijk verschil...
 
Omdat ik niet de helft van m'n tijd met cutten bezig ben nee, maar dat heeft verder heel weinig te maken met hoe ik verder train en bulk.
 
Wat doe ik er overigens toe? Dat heeft toch weinig te maken met mijn oorspronkelijke post.
 
Deze topic is gewoon gemaakt door een mongool dus wat doet deze hele topic ertoe...

Dalijk zegt ie ook nog dat het pecdec de bench press owned en rug trainen vies is
 
Op beide punten scoort de leg press nog veel beter: 1. de spinal load is uitgeschakeld, je benen doen het werk; 2. Spinal flexion speelt ook geen rol.
Dus je kunt je rug verzieken met squats, of je toevlucht nemen tot de superieure legpress.

Dit is het verschil, zie plaatje, ik heb de 2 verschillen een dikke zwarte rand gegeven)

Wat citaten uit Frederic Delavier's, Krachttraining. (kan je nakijken)

1. De squat is de belangrijkste beweging in de fitnesswereld. Met deze oefening traint U een groot deel van de spieren. Ze is een goede beweging voor hart- en bloedvaten en zorgt voor een goede uitzetting van de borstkas en dus voor een goede ademhaling-capaciteit.

2. De squat is de beste oefening om een mooi gewelfd achterwerk te ontwikkelen.
 
Laatst bewerkt:
Jongens het is de hele dag rumoerig hier... en nu?? HELEMAAL STIL! is het zo'n onzin, die laatste post van mij of is het gewoon een feit, die dit hele topic heeft stil gelegd??
 
je hebt gelijk, en Yeahbuddy moet gebant worden:banme:

die gek zijn bek is net een rioolbuis man, komt alleen maar rotzooi uit:
(citaat uit ander topic over binnenkant borst):

Milos Sarcev, king of binnenkant borst, zegt:

"Wide grip, outer chest. Close grip, inner chest."

Case closed. :cool:
 
je hebt gelijk, en Yeahbuddy moet gebant worden:banme:

die gek zijn bek is net een rioolbuis man, komt alleen maar rotzooi uit:
(citaat uit ander topic over binnenkant borst):

Hij is nogal zeker over zijn posts he...

Case Closed:cool: en Legpress ownt de squat :D

Geeft niet hoor Yeahbuddy! iedereen maakt wel eens foutjes:grinny::D
 
Back
Naar boven