Daar heb je niet veel voor nodig. Voor de grap vandaag op gekeken en er waren in de afgelopen week maar 4 of 5 posts. Daar hoeft alleen de stekker nog uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zijn dat allemaal 40-plussers?Fok! is still going strong zie ik nu ondanks fb etc
geen idee. moet je even pm's sturen naar de leden
Ik voel iets aankomen!Daar heb je niet veel voor nodig. Voor de grap vandaag op gekeken en er waren in de afgelopen week maar 4 of 5 posts. Daar hoeft alleen de stekker nog uit![]()
007 operator reporting for dutyIk voel iets aankomen!
Operatie 007: Bodynet voltrollen

Heb je het nog niet vernomen dan? Tegenwoordig is het Shanique Bond.Waarom post je dan een zwarte vrouw als je het over 007 hebt?![]()
Zoals het orakel uit Grolloo zou zeggen: "Dit is NOT DUN."
+1
+1
Beiden meer charisma dan het volledige moderator team samen.
![]()

Als jij eens wist wat sommige voormalige moderators op hun kerfstok hebben. Ik kocht mijn eerste AAS cycle van een moderator circa 10 jaar geleden. Big T had hem wellicht laten vierendelen als hij erachter was gekomen.
Vroeger was het ook wel heel makkelijk om hier aan gear te komen. Overal safemail adressen in de handtekening en bij het stellen van een vraag over gear had je al 5 pm's in je mailbox met "aanbiedingen"Als jij eens wist wat sommige voormalige moderators op hun kerfstok hebben. Ik kocht mijn eerste AAS cycle van een moderator circa 10 jaar geleden. Big T had hem wellicht laten vierendelen als hij erachter was gekomen.
@hushmail en @tunotaVroeger was het ook wel heel makkelijk om hier aan gear te komen. Overal safemail adressen in de handtekening en bij het stellen van een vraag over gear had je al 5 pm's in je mailbox met "aanbiedingen"

Was nog strenger dan mein führer zelf.
Maar geen matennaaier. Al kan ik daar jammer genoeg niet dieper op ingaan omdat het mij in vertrouwen is gezegd.