XXL Nutrition

Sticky Legendarische DBB leden

Er was ooit een DBBer die tijdens het liefdesspel een vinger in zijn poepenholleke kreeg. Daar schrok onze vriend zo van dat hij de dame een klap gaf. Vervolgens stond haar broer de dag nadien aan z’n deur om verhaal te halen. :roflol:

Geen onzin! 🤭

Staat mij iets van bij ja.

Die butler van de Gouden Kooi.

Wie was het alweer die bijna betrapt werd door z’n moeder tijdens het masturberen? Er ging “een gevoel” door z’n lijf dat hij nooit zou vergeten.

:roflol:

Was ooit eens een dbb meet (in de tijd van Testo) dat een gast het buitenbeentje was en er na de meet nog lacherig over hem werd gedaan.

Hiekie die moeite had om zijn onzekerheid te overwinnen. Kreeg je tijdens een dbb msn groep opeens zijn kop als emoticon voorbij.

Was ooit eens een dbb meet (in de tijd van Testo) dat een gast het buitenbeentje was en er na de meet nog lacherig over hem werd gedaan.

Hiekie die moeite had om zijn onzekerheid te overwinnen.
Ik heb ooit wel eens een meet meegemaakt in Brunssum (Zuid-Limburg) en daar had een onbekend lid (Monochromer) zich aangemeld voor alleen eten. Was uiteindelijk ook echt gekomen en hij had het hele etentje geen woord gesproken :roflol:

moest lachen toen ik de views zag

Sneipert is famous

:p
A84F8B29-5EDF-4122-9DDC-F694B2EDDB82.png

Terug
Naar boven