- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ze heeft je 1x gepijpt, je hebt haar nog niet eens gedoet
De enige man die ooit "gepijpt geweest" is.
huehuehue
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heeft je 1x gepijpt, je hebt haar nog niet eens gedoet
De enige man die ooit "gepijpt geweest" is.
Wat een held.Ik heb ooit wel eens een meet meegemaakt in Brunssum (Zuid-Limburg) en daar had een onbekend lid (Monochromer) zich aangemeld voor alleen eten. Was uiteindelijk ook echt gekomen en hij had het hele etentje geen woord gesproken![]()
Nope

Bedoel je mij of de IKKE die rond 2005 een soort gelijke naam had?
Aan je reactie te zien ben jij die Ikke. (IT avatar)Bedoel je mij of de IKKE die rond 2005 een soort gelijke naam had?
Dit was men laatst gebruikte avatar hier van toendertijd😁.Aan je reactie te zien ben jij die Ikke. (IT avatar)
weet iemand hoe sniperx irl heet? hij lijkt heel erg op iemand van mijn middelbare school
brian toch?weet iemand hoe sniperx irl heet? hij lijkt heel erg op iemand van mijn middelbare school
jep dat is hemnog wat leuke anekdotes?
Diver2000 en Wendy76 hebben bij een gezamelijke training in 2004 elkaar leren kennen, zijn in 2006 getrouwd en hebben later ook nog een zoon gekregen.Wie zijn er getrouwd dan? Is mij volledig ontgaan. Vast ook weer gescheiden![]()