Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het is even stil geweest hier. Het waren even twee pittige maandjes, maar Annie is back.

Nog niet back in the gym tho, want ik ben weer eens een achterlijke uitdaging met mezelf aangegaan. ??? Van 24 december tm 31 december ga ik namelijk proberen 500 km te fietsen. Aangezien dat een behoorlijke uitdaging gaat worden, ga ik me nog niet focussen op de gym tot ik de challenge heb afgerond.

Nu hoor ik jullie tot in Zuid-Limburg denken: maar Annie, in hemelsnaam, WAAROM? Ik snap die vraag, maar na de achtbaan waarin ik heb gezeten was ik eigenlijk wel weer toe aan een uitdaging waar ik spijt van ga krijgen.:dunno: Dus eerst effe fietsen en daarna ga ik weer de gym in duiken. Nu ik na vandaag 15 uur kerstvakantie heb, zal ik ook weer een strijdplan uitschrijven en die dump ik ook hier.

HOW ARE WE PEOPLE? I've missed youuuu. :heart:


lotsalove van de Annie.
 
500 km is toch geen overdreven grote uitdaging in 8 dagen? Nog geen 20 uurtjes rustig peddelen is minder dan 2,5 uur per dag.
Kan je gelijk de kerstkilo's eraf fietsen.
 
Toch 60km + per dag voor 8 dagen behoorlijk pittig wel. Helemaal in deze tijd van het jaar. Succes en die badge ga je wel pakken :flexbiceps:
 
Succes Annie...en ja ik had je ook gemist! :(
 
500 km is toch geen overdreven grote uitdaging in 8 dagen? Nog geen 20 uurtjes rustig peddelen is minder dan 2,5 uur per dag.
Kan je gelijk de kerstkilo's eraf fietsen.
Nouuuuu, ik heb 3 weken niet kunnen fietsen door het klussen en verhuizen, dus ben er natuurlijk ook even uit geweest.

Op zich is 63km niet heel veel, maar als je elke dag 63+ km gaat fietsen, krijg je uiteindelijk echt wel last van pijntjes hoor. Spierpijn van het trappen, maar ook van de houding op je wielrenfiets. Om nog maar niet te spreken over de pijn aan je reet (aka zadelpijn) nadat je er al een paar dagen met zulke ritten op hebt zitten. It's gonna hurt, for sure. Het probleem is gewoon dat je je lichaam geen herstel gunt en dat gaat je uiteindelijk nekken. Maar ik heb er vertrouwen in dat het wel gaat lukken.

Kerstkilo's zullen er niet komen. Op een klein en kort familiedinertje na, heb ik geen plannen met kerst. :D Alleen fietsen en chillen en het huis nog een beetje op orde maken. Voordeel van een no-lifer zijn.

Toch 60km + per dag voor 8 dagen behoorlijk pittig wel. Helemaal in deze tijd van het jaar. Succes en die badge ga je wel pakken :flexbiceps:
hehe kijk, iemand die weet dat ik voor de badge ga. :p Zou toch top zijn als ik de Rapha challenge 2019 al op mijn naam mag zetten he.
Succes Annie...en ja ik had je ook gemist! :(
Dankjewel Bosman!!! :)
Jij nog leuke plannen voor de feestdagen?
 
Succes met de challenge ScumbagAnnie ! Gaat je wel lukken hoor!
Alleen niet teveel de zadelpijn negeren, kan onaangename gevolgen hebben (een collega van mij zal het beamen).
Ga je weer regelmatiger loggen in 2020? Ik mis je enthousiasme hier!
 
Welkom back Annieeeeeeeeeeeeeee :D

Gewoon eens even heel wat anders doen kan gewoon een stimulans zijn. Even gedachtes overal af en lekker peddelen! Die ga jij halen!
Ben benieuwd naar de strijdplannen daarna!

Go Annie en fijne dagen!
 
Kindjes komen eten natuurlijk en 2e Kerstdag ff beulen en vrijdag dagje in de relaxmodus in de sauna
Sounds like good Christmas plans! Wat staat er op het menu bij familie Bosco?
Succes met de challenge ScumbagAnnie ! Gaat je wel lukken hoor!
Alleen niet teveel de zadelpijn negeren, kan onaangename gevolgen hebben (een collega van mij zal het beamen).
Ga je weer regelmatiger loggen in 2020? Ik mis je enthousiasme hier!
Dankuuuuu. :D Ik heb er elke keer wel weer een volledige dag tussen zitten, gezien ik het liefst in de ochtend fiets. Alleen vandaag/morgen niet, aangezien ik vanavond ga en morgenochtend om 10.00 uur weer op de fiets zit.
Mag ik vragen wat de onaangename gevolgen van de collega waren? Ben stiekem wel nieuwsgierig nu...

Welkom back Annieeeeeeeeeeeeeee :D

Gewoon eens even heel wat anders doen kan gewoon een stimulans zijn. Even gedachtes overal af en lekker peddelen! Die ga jij halen!
Ben benieuwd naar de strijdplannen daarna!

Go Annie en fijne dagen!
Heyyyy Marina! :D Grazieee.

Ja, wordt chill. Fietsbuddy heeft afgezegd vanwege de regen, maar weer of geen weer: die km's moeten gemaakt worden. Dus ik stap lekker alleen op de fiets. Ook wel fijn na die absurde weken :'). Even afschakelen.

Voor jou ook fijne feestdagen! :kerst:
 
Dankuuuuu. :D Ik heb er elke keer wel weer een volledige dag tussen zitten, gezien ik het liefst in de ochtend fiets. Alleen vandaag/morgen niet, aangezien ik vanavond ga en morgenochtend om 10.00 uur weer op de fiets zit.
Mag ik vragen wat de onaangename gevolgen van de collega waren? Ben stiekem wel nieuwsgierig nu...
Even een pm'etje gedaan ;).
Updates zullen ook wel op je insta komen vermoed ik? :)
 
Sounds like good Christmas plans! Wat staat er op het menu bij familie Bosco?
krabcocktailsalade, gevulde paprika's met wokgroenten-tonijnsalade, krieltjes, ijs, fruit en koffie met likuur en de nodige wijntjes drool:
 
Nouuuuu, ik heb 3 weken niet kunnen fietsen door het klussen en verhuizen, dus ben er natuurlijk ook even uit geweest.

Op zich is 63km niet heel veel, maar als je elke dag 63+ km gaat fietsen, krijg je uiteindelijk echt wel last van pijntjes hoor. Spierpijn van het trappen, maar ook van de houding op je wielrenfiets. Om nog maar niet te spreken over de pijn aan je reet (aka zadelpijn) nadat je er al een paar dagen met zulke ritten op hebt zitten. It's gonna hurt, for sure. Het probleem is gewoon dat je je lichaam geen herstel gunt en dat gaat je uiteindelijk nekken. Maar ik heb er vertrouwen in dat het wel gaat lukken.

Kerstkilo's zullen er niet komen. Op een klein en kort familiedinertje na, heb ik geen plannen met kerst. :D Alleen fietsen en chillen en het huis nog een beetje op orde maken. Voordeel van een no-lifer zijn.


hehe kijk, iemand die weet dat ik voor de badge ga. :p Zou toch top zijn als ik de Rapha challenge 2019 al op mijn naam mag zetten he.

Dankjewel Bosman!!! :)
Jij nog leuke plannen voor de feestdagen?
Haha ja :p. Je hebt er fysiek gezien niets aan zoals bij een echte wedstrijd maar altijd leuk om een extra badge te hebben.
 
Wat is je Strava account? Kunnen we ff meegenieten met je ritjes en je aanmoedigen.
https://www.strava.com/athletes/14421033 :) Voila! Ik zal de ritten ook wel hier delen, denk ik.

Even een pm'etje gedaan ;).
Updates zullen ook wel op je insta komen vermoed ik? :)
Of courseeeee. Ik heb tm 6 januari vrij en ga veel op avontuur met mijn fiets. Insta stories volgen dan vanzelf, in mijn ervaring hahaha.
krabcocktailsalade, gevulde paprika's met wokgroenten-tonijnsalade, krieltjes, ijs, fruit en koffie met likuur en de nodige wijntjes drool:
Sounds gooooooooooood drool:
Haha ja :p. Je hebt er fysiek gezien niets aan zoals bij een echte wedstrijd maar altijd leuk om een extra badge te hebben.
Dit dus. :D Al ga ik ook nooit wedstrijden rijden. Daarvoor ben ik echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay too slow en het zou mijn plezier echt bederven.
 
Heb je gemist hier! :kiss: fijn dat je terug bent.
Zware maar leuke Challenge en gaat je zeker lukken. Terug thuis lekker aan de chocomelk met slagroom, kerst koekjes en films:heart:
 
Follow je nu scummie. Goed je best doen:p
 
https://www.strava.com/athletes/14421033 :) Voila! Ik zal de ritten ook wel hier delen, denk ik.


Of courseeeee. Ik heb tm 6 januari vrij en ga veel op avontuur met mijn fiets. Insta stories volgen dan vanzelf, in mijn ervaring hahaha.

Sounds gooooooooooood drool:

Dit dus. :D Al ga ik ook nooit wedstrijden rijden. Daarvoor ben ik echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay too slow en het zou mijn plezier echt bederven.
go annie go :P nog ff en ik kom elke dag met een draagzak gooddies aan de weg kant staan in een roze wieller uniform compleet met ouderwetse wielerpet :P Maaaaar ik ben te lui dus succes :Pmaybe kan ik mijn werkloze neefje vragen die heeft tijd die ecto :P
 
Heb je gemist hier! :kiss: fijn dat je terug bent.
Zware maar leuke Challenge en gaat je zeker lukken. Terug thuis lekker aan de chocomelk met slagroom, kerst koekjes en films:heart:
Gisteren was het wraps en The Big Bang Theory, maar vandaag worden het kerstchocolaatjes en kerstfilms.
Follow je nu scummie. Goed je best doen:p
Bekijk bijlage 475010
Ik doe altijd mijn best... :D
go annie go :P nog ff en ik kom elke dag met een draagzak gooddies aan de weg kant staan in een roze wieller uniform compleet met ouderwetse wielerpet :P Maaaaar ik ben te lui dus succes :Pmaybe kan ik mijn werkloze neefje vragen die heeft tijd die ecto :P
Hahahaha als ik een ecto met fourage langs de weg zie staan, weet ik dat jij hem hebt gestuurd. :P


Het was een pittige, deze eerste rit. Omdat het regende had mijn fietsbuddy afgezegd, maar de kilometers moeten gemaakt worden.
Eerst even gewacht tot de meeste regen voorbij was, want het kwam met bakken uit de lucht. En daarna ging ik dus als een soort kruising tussen de Knight Rider en Dora the Explorer alleen op pad.
Droog hebben we het niet kunnen houden helaas en ik heb de hele rit dikke vette tegenwind gehad, maar dat mocht de pret niet drukken. Ook de wegomleidingen hebben me niet tegengehouden.
Playlist aan en stampen dan maar. Resultaat was 55km. Helaas geen 65, maar die kleine marge maken we de komende dagen wel goed.

Check out my activity on Strava: https://strava.app.link/vxIvNtCoH2
 

Bijlagen

  • IMG_20191224_210120.jpg
    IMG_20191224_210120.jpg
    82,3 KB · Weergaven: 119
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven