MuscleMeat

Lekker veel spieren hoe ?

Bezoekers in dit topic

Damn die Eiwit gaat de volgende MR.O worden met zo'n krachtig voeding/training schema !!! en dan nog te zwijge over die beentraining... waarom ben ik er nooit opgekomen om te gaan lopen om zo'n poten zoals Coleman te krijgen ? :(
 
Al die antwoorden. Jammer dat de helft er van maar nuttig is en de ander letterlijk bullshit is. Waarom doen jullie nu zo moeilijk over mijn vragen?
 
Ik heb de meeste posts amper gelezen maar ik durf erop te wedden omdat jouw vragen al 450x zijn beantwoord en behandeld in de stickies en andere topics?


Wilde gok hoor :o
 
Dit is dan een moraal he.
;)
 
Eiwit zei:
Al die antwoorden. Jammer dat de helft er van maar nuttig is en de ander letterlijk bullshit is. Waarom doen jullie nu zo moeilijk over mijn vragen?

Oké, zal het proberen.


Ik wil gaag mijn bovenlichaam in de breedte laten
uitbereiden. Vooral wil ik een grote en breede borstkast hebbe. Verder mooie biceps, triceps.En ook nog lekker groot worden en dat is het ;) . Ik zit wel nog in men puberteit (16 jaar) en ga iedere dag zwaar gaan lopen + eet 500 mg kwark iedere dag. Iemand die weet hoe ik mijn doel(en) kan bereiken?


trainen en eten.

Maar lees eerst alle sticky's door mbt trainen, eten, voeding, oefeningen etc.........
 
Enige manier is om er iets voor te doen, kwark is geen wondermiddel.
Trainen eten, rust en lezen op dit forom!!!!! Dat is het belangrijkste:)
 
eiwit
lees deze tekst gewoon even
[Link niet meer beschikbaar]

als je dat gedaan hebt zullen we graag je vragen antwoorden, maar de vragen die je nu stelt kan je makkelijk terugvinden
 
Back
Naar boven