Fitness Seller

Lenn's trainingslog

Daarom gaat hij 2 keer trainen per dag :D
:jk: eh :p

ik zie nergens trainingen?:grumble:

:P

• Topic Starter Topic Starter
Schouders, triceps

Shoulder press
10x45kg
10x55kg
9x65kg (PR)

Dumbbell front raise (gewicht en herhalingen per arm)
10x14kg
10x16kg
7x18kg (PR)

Cable lateral raise (gewicht en herhalingen per arm)
10x10kg
6x15kg
7x12.5kg

Upright row
8x40kg

Dumbbell triceps extension (gewicht en herhalingen per arm)
10x10kg
10x12kg
5x14kg (PR)

Triceps pushdown (gewicht en herhalingen per arm)
10x25kg
10x30kg
7x35kg

Vrij korte training, ik denk dat ik weet waarom ik zo'n pijn heb ik m'n rug, ik was aan het shoulder pressen in de smith en de pijn kwam weer boven. Ik zet blijkbaar meer druk op m'n rug dan op de gewichten ofzo. Ik ga deze oefening voortaan laten en MP doen in plaats. Hopelijk gaat de pijn weg, heb daarom deze week rug maar eens laten vallen, dus geen 2de training vandaag. :(

Volgende week nog lekker wat trainen en dan 2 weken platte rust. :cool:

Laatst bewerkt:
Ben ook weer 1 kg aangekomen in 2 weken, ben nu wel 3 weken bezig met creatine dus hopelijk blijft m'n gewicht zo. Vorige keer bleef ik op m'n gewicht dus. :cool:

vind wel weinig oefeningen voor je schouders

misschien moet je de shoulderpress net iets minder zwaar nemen...

misschien moet je de shoulderpress net iets minder zwaar nemen...

Ik heb niet echt het gevoel dat het om te veel gewicht gaat maar hoe ik zit onder de shoulder press in de smith. Ik ga het eens met MP proberen want daar heb ik nooit last van gehad.

Vrij korte training, ik denk dat ik weet waarom ik zo'n pijn heb ik m'n rug, ik was aan het shoulder pressen in de smith en de pijn kwam weer boven. Ik zet blijkbaar meer druk op m'n rug dan op de gewichten ofzo. Ik ga deze oefening voortaan laten en MP doen in plaats. Hopelijk gaat de pijn weg, heb daarom deze week rug maar eens laten vallen, dus geen 2de training vandaag.

je deed neckpress dus, ik zou gewoon mp presses doen en dumbbell press erbij

cu

hey sletje, ik zie net dat je je staafje hebt, je sletterij heeft toch iets opgebracht :roflol:

congrats :birthday:

Lenn geeft nooit karma terug:(

Terug
Naar boven