- Waardering
- 141
,damn.Ben zo blij dat ik na 1.5 maand gekapt ben met deze game.
De bedragen ook,19.980 euro voor een WoW account..
Level 70 Undead Rogue met uiteraad awesome gear.

[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,damn.
Die mensen die die bedragen vragen krijgen die het er ook voor?
Toch wel,worden ook regelmatig verkocht, varieert van 250 euro tot 2000 +.
Je kan zelf ook je account verkopen uiteraad.
yep,sterker nog heb pas geleden een docu gezien over o.a chinezen die chars levelen als baan hebben.
Daarnaast moeten ze mijnen en items verzamelen,is groot zaken doen.
Maar veel mensen beseffen zich niet hoeveel tijd daar in gaat zitten en over "skills" nog maar te zwijgen.

Ach als je echt addicted ben aan een game, dan doe je dat wel hoor![]()
Waarom niet, als het gewoon werkt, als jij na een maand intensief gamen, dus laten we zeggen een gemiddelde werkdag is 8 uur per dag, als jij een maand lang 40 uur per week intensief gamed, waarvan je zeker weet dat je na die tijd wel zo'n character heb, 2500 in je broekzak heb, is dat toch lekker?

Jazeker ik vindt het ook niet raar of zo.
Geef ze groot gelijk,was meer een antwoord op Strongman.

Hehe ok.
Het is iig geen grap, ik heb vroeger Diablo II gespeeld, intensief, en daarbij gingen de Stones of Jordan en zeldzame items, als broodjes over de toonbank op ebay, ik kan me zelfs nog herinneren dat er ooit een heel zeldzaam zwaard voor 10 ruggen is verkocht op ebay, ik weet de naam ff niet meer.
Kun je nagaan doe je iets wat je leuk vind, krijg je nog gratis geld ervoor ook![]()

Dat het verkocht wordt is slim te noemen maar degenen die het kopen hebben een realitycheck nodig.
Yep, ik heb Lord of Destruction ook helemaal grijs gespeeld.![]()

hehe ben tijdje terug ook gestopt met wow en heb me char niet verkocht.
Misschien toch maar doen, kan ik een mooi free rack en shit kopen.
T6 warrior anyone?![]()