XXL Nutrition

Level 70 Undead Rogue kopen ? $2,499.00 !

snap niet dat iemand zoiets wilt kopen, heb je de trots toch niet dat je het allemaal zelf hebt opgebouwd???
Maakt niet uit, als je zoiets wilt hebben ben je er überlang mee bezig. Hoe beter je char, hoe meer je van het spel kan zien dus wel verstaanbaar dat sommigen het willen kopen.

Ja maar dat zijn wel echt belachelijke bedragen, normale bedragen liggen tussen de 100 en 200 euro.

[Link niet meer beschikbaar]

snap niet dat iemand zoiets wilt kopen, heb je de trots toch niet dat je het allemaal zelf hebt opgebouwd???

Daar gaat het niet om, jij owned gewoon met zo'n poppetje, en die items zijn superzeldzaam, en je hoeft geen pro te zijn om die dingen te hebben, je moet gewoon geluk hebben, dus als jij het geld ervoor heb en iemand bied die shit aan, dan hoef je daar niet lang over na te denken.

Als je een mooie auto koopt dan heb je toch ook niet zoiets van jammer dat ik hem niet zelf heb gebouwd?

Daar gaat het niet om, jij owned gewoon met zo'n poppetje, en die items zijn superzeldzaam, en je hoeft geen pro te zijn om die dingen te hebben, je moet gewoon geluk hebben, dus als jij het geld ervoor heb en iemand bied die shit aan, dan hoef je daar niet lang over na te denken.

Als je een mooie auto koopt dan heb je toch ook niet zoiets van jammer dat ik hem niet zelf heb gebouwd?
Je moet wel een 'pro' zijn om die shit te krijgen.

tune hem derna liever zelf dan hem getuned over te kopen, mja ik snap die termen toch niet tsar enzo :roflol: heb het spel nooit gespeeld maten van mij wel

het vervelende eraan is dat het verkopen van je account illigaal is. omdat het account eigendom is van de softwareontwikkelaar.

Hehe dat zijn ook echt de toppers qua nerds en gameverslaafden die dat doen, gewoon van die figuren die toch niks met hun geld doen (geen kleding kopen, uitgaan etc.) en die houden gewoon geld over voor dat soort dingen, en ze willen gewoon het beste zijn in wat ze doen, dus kopen ze die shit gewoon.

Dat valt wel mee denk ik, vaak zijn het ook mensen met topfuncties die in het geld zwemmen, eigen bedrijven hebben, voor hun is het ontspannen.

* Gear van de rogue = crap :D .

Hehe dat zijn ook echt de toppers qua nerds en gameverslaafden die dat doen, gewoon van die figuren die toch niks met hun geld doen (geen kleding kopen, uitgaan etc.) en die houden gewoon geld over voor dat soort dingen, en ze willen gewoon het beste zijn in wat ze doen, dus kopen ze die shit gewoon.

Ik heb nog een tijdje van die wow accounts opgekocht en doorverkocht... Goudmijntje hoor :D Had het spel zelf een paar maanden gespeeld dus wist perfect wat wat waard was en wat niet.

Nou heb ik een paar van die kopers ook irl ontmoet en de meesten vielen toch heel goed mee, en geen één jonger dan 25 :o Het ging wel mooi om bedragen vanaf 150€.

Heb er mooi een jaartje geen vakantiejob door hoeven te doen. Zo vond ik elk jaar wel wat, toen ik 14-15 was kocht ik zeldzame spelletjes op om ze dan door te verkopen met winst, ook heel lucratief toen :roflol:

Heb mijn diablo 2 character verkocht voor 2000 euro ^^ en dat anderhalf jaar geleden ongeveer.

Moet wel zeggen dat t een perfect character was met van alles zo goed als t beste wat er op realm europe te krijgen was. Echt belachelijk hoeveel ik en mijn broer daaraan hebben gerekend. Alles werd berekend met fps (frames per second 1 frame=0.04 seconde) waarbij de perfecte balans werd gemaakt tussen een hoop dingen

Laatst bewerkt:
De broer van een kameraad van me is ook behoorlijk handig in dit soort spellen. Heeft ondertussen al heel wat geld (bij)verdiend aan het verkopen van accounts. O.a. WOW en Diablo (meer titels ben ik ff kwijt, ben absoluut geen gamer....).
Snap idd niet dat iemand een account wil kopen. Waar ligt dan de uitdaging om zelf zover te komen. Maarja, ieder zijn hobby zullen we maar zeggen :)

De broer van een kameraad van me is ook behoorlijk handig in dit soort spellen. Heeft ondertussen al heel wat geld (bij)verdiend aan het verkopen van accounts. O.a. WOW en Diablo (meer titels ben ik ff kwijt, ben absoluut geen gamer....).
Snap idd niet dat iemand een account wil kopen. Waar ligt dan de uitdaging om zelf zover te komen. Maarja, ieder zijn hobby zullen we maar zeggen :)

In dat geval gaat t niet meer om zover te komen maar meer om de beste items te hebben zodat je in PvP (player versus player) kont schopt. Hiervoor zijn nu eenmaal de beste items en een hoog lvl character. Als je niet de tijd hebt om je eigen character te lvlen kun je er ook eentje kopen.

Ik en mijn broer waren vooral met diablo 2 zo bezig. Met 6 cd keys hield 1 iemand de characters bij en de ander killde alles, omdat je een met elkaar geallied was sharede je experience. Zo kregen alle characters dus hun experience terwijl 1tje alles aan t doden was. Op deze manier levelde je de 6 andere characters naar een hoog level en dan verkocht je ze.

Voor iedereen onder de 20 jaar was dit een goede manier van bijverdienen. Gem zo'n 12 euro per uur verdiende ik er aan. Toch was t wel relatief saai werk en je zat een aantal uur achter je pc.;)

haha kansloos, vooral omdat 13 nov nieuwe patch komt :P mn broer speelt nog veel ;)

ik alweer een jaar gekapt.

In dat geval gaat t niet meer om zover te komen maar meer om de beste items te hebben zodat je in PvP (player versus player) kont schopt. Hiervoor zijn nu eenmaal de beste items en een hoog lvl character. Als je niet de tijd hebt om je eigen character te lvlen kun je er ook eentje kopen.

Ik en mijn broer waren vooral met diablo 2 zo bezig. Met 6 cd keys hield 1 iemand de characters bij en de ander killde alles, omdat je een met elkaar geallied was sharede je experience. Zo kregen alle characters dus hun experience terwijl 1tje alles aan t doden was. Op deze manier levelde je de 6 andere characters naar een hoog level en dan verkocht je ze.

Voor iedereen onder de 20 jaar was dit een goede manier van bijverdienen. Gem zo'n 12 euro per uur verdiende ik er aan. Toch was t wel relatief saai werk en je zat een aantal uur achter je pc.;)

Het levelen was geen punt, ik ging altijd de cow levels door vanaf level 1, met vrienden van mij die al dik in de 80 zaten ofzo.

Het zeldzame items krijgen was een punt, daar ging het hele gebeuren om, Mephisto/Baal runs, SoJ's waren super belangrijk.

Maar een character hoog krijgen kon iedereen, dat was geen punt.

2400 euro.. je wilt niet weten wat hij in zijn scherm krijgt als hij /played typt...

Voor die Chinezen is dat hongerloon acceptabel... maar als iemand pakweg 100 dagen gespeeld heeft, dus 2400 uur, is het niet zo aantrekkelijk meer.

Als je slim bent neem je een paar characters tegelijk.

http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2008/10/wow-36box2-1.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: je bent uber als je dat ook echt zelf kunt besturen en je eigen raids maken

het toppunt van waste-of-time moet toch wel star wars galaxies zijn geweest....32 professions, je had 6 hidden profs die je moest doen en dan unlockte je een extra char-slot zodat je een jedi kon maken...en dat was een grind :P En niemand mocht je zien want als je 3 x dood ging moest je opnieuw beginnen...nja was best spannend af en toe. Hebben ze na een tijdje veranderd en dat spel verkracht

• Topic Starter Topic Starter
2400 euro.. je wilt niet weten wat hij in zijn scherm krijgt als hij /played typt...

Voor die Chinezen is dat hongerloon acceptabel... maar als iemand pakweg 100 dagen gespeeld heeft, dus 2400 uur, is het niet zo aantrekkelijk meer.

+- 1900 euro... ;), die 2400 zijn dollars.

Terug
Naar boven