Fitness Seller

Level 70 Undead Rogue kopen ? $2,499.00 !

als je dat koopt ben je goed gek :D

zo duur vind ik het niet eens. Ik heb WoW een paar keer gespeeld bij een vriend en ik vond het al t*fus lang duren om van lvl 5 naar 6 te gaan. 2500:70 levels = 35,7 euro per level en daar komt nog de moeite van al die items zoeken ook nog bij.

Wat een k*t spel vind ik wow... Het neemt zoveel tijd in beslag om een goeie char te maken en je moet geluk heebben dat je in een goeie guild komt. Anders kom je helemaal nergens. Nee ik ben blij dat ik dit spel op tijd opzij heb gezet.

Het levelen was geen punt, ik ging altijd de cow levels door vanaf level 1, met vrienden van mij die al dik in de 80 zaten ofzo.

Het zeldzame items krijgen was een punt, daar ging het hele gebeuren om, Mephisto/Baal runs, SoJ's waren super belangrijk.

Maar een character hoog krijgen kon iedereen, dat was geen punt.

totdat patch 1.10 uitkwam en je niet binnen een jaar constant lvlen tot lvl 99 kon komenn in 3 dagen lvl 99 behalen was niet meer mogelijk. cow lvl is pre 1.09. De spullen die je opnoemt zat de waarde niet in maar werd gezien als trademiddel omdat het relatief stabiel was. ;) Baal runs waren idd eigelijk alleen maar belangrijk.

Ach ja, diablo 2 waren goede tijden. ik heb er heel wat plezier aan beleefd. Maar als ik de tijd die ik erin heb gestoken allemaal bij elkaar optel kom je toch op een zeer hoog aantal uur. Niet alleen met het spelen, vooral het berekenen nam een hoop tijd voor zijn rekening. Flink moeilijke rekensommetjes heb ik ervoor gemaakt hahaha

• Topic Starter Topic Starter
totdat patch 1.10 uitkwam en je niet binnen een jaar constant lvlen tot lvl 99 kon komenn in 3 dagen lvl 99 behalen was niet meer mogelijk. cow lvl is pre 1.09. De spullen die je opnoemt zat de waarde niet in maar werd gezien als trademiddel omdat het relatief stabiel was. ;) Baal runs waren idd eigelijk alleen maar belangrijk.

Ach ja, diablo 2 waren goede tijden. ik heb er heel wat plezier aan beleefd. Maar als ik de tijd die ik erin heb gestoken allemaal bij elkaar optel kom je toch op een zeer hoog aantal uur. Niet alleen met het spelen, vooral het berekenen nam een hoop tijd voor zijn rekening. Flink moeilijke rekensommetjes heb ik ervoor gemaakt hahaha

Maakte je ook wel eens gebruik van bots ?

Het is maar wat je leuk vindt:o

Maakte je ook wel eens gebruik van bots ?

:roflol: dat heb ik in d2 gedaan op hardcore, me sorc is er level 99(me enigste level 99) door geworden, alleen maar door mephisto runs te maken terwijl ik sliep, s'avonds met lege inventory aanzetten...wakker worden alsof het kerstmis is :D is al een jaar of 5 geleden hoor, toen dat spel nog leuk was. Tegenwoordig overgenomen door zigeuner-volk

2400 euro.. je wilt niet weten wat hij in zijn scherm krijgt als hij /played typt...

Voor die Chinezen is dat hongerloon acceptabel... maar als iemand pakweg 100 dagen gespeeld heeft, dus 2400 uur, is het niet zo aantrekkelijk meer.

ik had pre tbc op mn lock 120 played en warrior 40 played :x

:roflol: dat heb ik in d2 gedaan op hardcore, me sorc is er level 99(me enigste level 99) door geworden, alleen maar door mephisto runs te maken terwijl ik sliep, s'avonds met lege inventory aanzetten...wakker worden alsof het kerstmis is :D is al een jaar of 5 geleden hoor, toen dat spel nog leuk was. Tegenwoordig overgenomen door zigeuner-volk

He he, ja dat was cool he,the ultimate online cheat !

vind dat niet cheaten hoor, meer een anti-rsi maatregel

N.e.r.d

Het levelen was geen punt, ik ging altijd de cow levels door vanaf level 1, met vrienden van mij die al dik in de 80 zaten ofzo.

Het zeldzame items krijgen was een punt, daar ging het hele gebeuren om, Mephisto/Baal runs, SoJ's waren super belangrijk.

Maar een character hoog krijgen kon iedereen, dat was geen punt.

Ik speelde met mijn broertje samen op de hardcore server, ging ik dood door even niet op te letten, lagspike, dood. Ik was toen lvl 73 of zo. Volgende ochtend om 8u weer achter de pc gedoken en samen met mijn broertje in een dag weer terug op lvl 73. :P
Wij hadden destijds twee paladins die kwa aura's volledig op elkaar afgestemd waren. Als we bij elkaar liepen kregen we zoveel bonussen dat alle runs een eitje waren. :D

Mijn broertje speelt nu nog WoW en heeft door het verkopen van items pas een nieuwe pc kunnen kopen. ;)

Ik speelde met mijn broertje samen op de hardcore server, ging ik dood door even niet op te letten, lagspike, dood. Ik was toen lvl 73 of zo. Volgende ochtend om 8u weer achter de pc gedoken en samen met mijn broertje in een dag weer terug op lvl 73. :P
Wij hadden destijds twee paladins die kwa aura's volledig op elkaar afgestemd waren. Als we bij elkaar liepen kregen we zoveel bonussen dat alle runs een eitje waren. :D

Mijn broertje speelt nu nog WoW en heeft door het verkopen van items pas een nieuwe pc kunnen kopen. ;)

Dat bedoel ik maar ! :)

Ik vraag me af hoe lang die koreanen erover doen om zo'n char te levelen naar level 70. Ik heb WoW nooit gespeeld, dus ik heb geen idee. Ik denk dat ze er sowieso wel langer dan een maand over zullen doen. Dus dan is het ineens niet meer zo dik verdiend allemaal.

Ik weet misschien wel een beetje hoe het is. Alleen heb ik een veel lamer spel een hele tijd gespeeld ( rs ). Nu zegt het me imo niets meer. Ben beginnen trainen en kreeg een vriendin drbij , zowieso geen tijd meer xD. Heb er ook geen spijt van.

Heb er vroeger wel geld aan verdient , geld verkopen irl aan kotertjes. Goeie 200 euro , kan je veel mee doen als je 14-15 jr bent :D

Da's toch waanzin, voor een stomme game zoveel geld neertellen. Idiots imho.

Beter een gekke passie, dan passieloos.

Terug
Naar boven