- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het levelen was geen punt, ik ging altijd de cow levels door vanaf level 1, met vrienden van mij die al dik in de 80 zaten ofzo.
Het zeldzame items krijgen was een punt, daar ging het hele gebeuren om, Mephisto/Baal runs, SoJ's waren super belangrijk.
Maar een character hoog krijgen kon iedereen, dat was geen punt.
Baal runs waren idd eigelijk alleen maar belangrijk. totdat patch 1.10 uitkwam en je niet binnen een jaar constant lvlen tot lvl 99 kon komenn in 3 dagen lvl 99 behalen was niet meer mogelijk. cow lvl is pre 1.09. De spullen die je opnoemt zat de waarde niet in maar werd gezien als trademiddel omdat het relatief stabiel was.Baal runs waren idd eigelijk alleen maar belangrijk.
Ach ja, diablo 2 waren goede tijden. ik heb er heel wat plezier aan beleefd. Maar als ik de tijd die ik erin heb gestoken allemaal bij elkaar optel kom je toch op een zeer hoog aantal uur. Niet alleen met het spelen, vooral het berekenen nam een hoop tijd voor zijn rekening. Flink moeilijke rekensommetjes heb ik ervoor gemaakt hahaha
dat heb ik in d2 gedaan op hardcore, me sorc is er level 99(me enigste level 99) door geworden, alleen maar door mephisto runs te maken terwijl ik sliep, s'avonds met lege inventory aanzetten...wakker worden alsof het kerstmis is
is al een jaar of 5 geleden hoor, toen dat spel nog leuk was. Tegenwoordig overgenomen door zigeuner-volk2400 euro.. je wilt niet weten wat hij in zijn scherm krijgt als hij /played typt...
Voor die Chinezen is dat hongerloon acceptabel... maar als iemand pakweg 100 dagen gespeeld heeft, dus 2400 uur, is het niet zo aantrekkelijk meer.

dat heb ik in d2 gedaan op hardcore, me sorc is er level 99(me enigste level 99) door geworden, alleen maar door mephisto runs te maken terwijl ik sliep, s'avonds met lege inventory aanzetten...wakker worden alsof het kerstmis is
is al een jaar of 5 geleden hoor, toen dat spel nog leuk was. Tegenwoordig overgenomen door zigeuner-volk
vind dat niet cheaten hoor, meer een anti-rsi maatregel
Het levelen was geen punt, ik ging altijd de cow levels door vanaf level 1, met vrienden van mij die al dik in de 80 zaten ofzo.
Het zeldzame items krijgen was een punt, daar ging het hele gebeuren om, Mephisto/Baal runs, SoJ's waren super belangrijk.
Maar een character hoog krijgen kon iedereen, dat was geen punt.

Ik speelde met mijn broertje samen op de hardcore server, ging ik dood door even niet op te letten, lagspike, dood. Ik was toen lvl 73 of zo. Volgende ochtend om 8u weer achter de pc gedoken en samen met mijn broertje in een dag weer terug op lvl 73.
Wij hadden destijds twee paladins die kwa aura's volledig op elkaar afgestemd waren. Als we bij elkaar liepen kregen we zoveel bonussen dat alle runs een eitje waren.
Mijn broertje speelt nu nog WoW en heeft door het verkopen van items pas een nieuwe pc kunnen kopen.![]()