Fitness Seller

Level 70 Undead Rogue kopen ? $2,499.00 !

:roflol: briljant

Ik speelde met mijn broertje samen op de hardcore server, ging ik dood door even niet op te letten, lagspike, dood. Ik was toen lvl 73 of zo. Volgende ochtend om 8u weer achter de pc gedoken en samen met mijn broertje in een dag weer terug op lvl 73. :P
Wij hadden destijds twee paladins die kwa aura's volledig op elkaar afgestemd waren. Als we bij elkaar liepen kregen we zoveel bonussen dat alle runs een eitje waren. :D

Mijn broertje speelt nu nog WoW en heeft door het verkopen van items pas een nieuwe pc kunnen kopen. ;)

gweldige game he?:D

dus kort samengevat hoe lang moet ik met dit spel gaan spelen om er iets uit te verdienen? mss mooie bijverdienste:p

Damn, wat een nerds zitten hier.

hehe.. heb een aantal jaar terug eens een account verkocht voor 100 euro :) van een of ander online maffia spel, was natuurlijk wel een top account, godfather met een hoop cash en wapens :D

Goeie ouwe tijd! :P

Ik heb een level 60 Paladin verkocht voor 260 euro :)

Maakte je ook wel eens gebruik van bots ?

nee, bots kon je 1 per computer houden en gebruikte je alleen voor de items die gedropt werden...niet voor de experien pogence. Ze waren t in mij ogen niet meer waard omdat t rendement niet hoog genoeg was als je naar t risico keek ;)

Ik weet misschien wel een beetje hoe het is. Alleen heb ik een veel lamer spel een hele tijd gespeeld ( rs ). Nu zegt het me imo niets meer. Ben beginnen trainen en kreeg een vriendin drbij , zowieso geen tijd meer xD. Heb er ook geen spijt van.

Heb er vroeger wel geld aan verdient , geld verkopen irl aan kotertjes. Goeie 200 euro , kan je veel mee doen als je 14-15 jr bent :D

RunesCape :roflol:, daar moet je nog meer voor betalen dan WoW en ziet er verrot uit :roflol:

runescape dat speelde ik vroeger het eerste deel. dat was pas cool. toen het vernieuwd was ben ik ermee gestopt.

Hehe dat zijn ook echt de toppers qua nerds en gameverslaafden die dat doen, gewoon van die figuren die toch niks met hun geld doen (geen kleding kopen, uitgaan etc.) en die houden gewoon geld over voor dat soort dingen, en ze willen gewoon het beste zijn in wat ze doen, dus kopen ze die shit gewoon.

Lijkt me dat juist dat de nerds zo'n karakter zo sterk krijgen.

Lijkt me dat juist dat de nerds zo'n karakter zo sterk krijgen.

Dat zeg ik net, een character levelen is het punt niet, maar bepaalde zeldzame items krijgen wel, dan kan je nog zo goed zijn maar als je geen geluk heb dan heb je pech.

dus kort samengevat hoe lang moet ik met dit spel gaan spelen om er iets uit te verdienen? mss mooie bijverdienste:p

Het kan redelijk snel, maatje van mij was binnen 3 maanden 70, maar dan heb je nog lang niet al het goede spul erop staan. Dat duurt langer. Je moet dan trouwens wel addict-like spelen, volgens mij speelde hij meer dan 5 uur per dag.

Terug
Naar boven