XXL Nutrition

Level 70 Undead Rogue kopen ? $2,499.00 !

Als het echt zo simpel ging was iedereen wel rijk geworden van dit soort shit, volgens mij moet je een hoop vrije tijd opgeven hiervoor, dus een instelling van : ik ga het maar spelen want dan kan ik dalijk mijn char verkopen zit er dus niet in ;)

je kan hier echt NIET rijk van worden

Het kan redelijk snel, maatje van mij was binnen 3 maanden 70, maar dan heb je nog lang niet al het goede spul erop staan. Dat duurt langer. Je moet dan trouwens wel addict-like spelen, volgens mij speelde hij meer dan 5 uur per dag.

mn record is 24 dagen irl 70 :D iets van 18 /played :roflol: damn...

armory doet het trouwens niet atm ???

• Topic Starter Topic Starter

Ow jawel !
Maar niet je in je eentje....en zijn genoeg "bedrijfen" die er zeker wel rijk van geworden zijn dmv van mijnen e.d,die maken er letterlijk werk van.

Lijkt me dat juist dat de nerds zo'n karakter zo sterk krijgen.

klopt, als je weet wat je doet en geen leven hebt sta jij zo bovenaan...vooral bij echte grindgames ..wow is anders omdat iedereen het max level haalt, daar gaat het er dan meer om hoe goed je bent in brown-nosing om epics te krijgen en je 5 keer per week s'avonds online kunt zijn voor de raids.
Als je dus echt een hardcore gamer bent had je lineage2 is moeten proberen, helaas niet echt aangeslagen hier in europa, wel populair in korea waar al die mafketels zitten. maar die game is nou wel over zijn hoogtepunt heen.

Iemand met warhammer online bezig?

klopt, als je weet wat je doet en geen leven hebt sta jij zo bovenaan...vooral bij echte grindgames ..wow is anders omdat iedereen het max level haalt, daar gaat het er dan meer om hoe goed je bent in brown-nosing om epics te krijgen en je 5 keer per week s'avonds online kunt zijn voor de raids.
Als je dus echt een hardcore gamer bent had je lineage2 is moeten proberen, helaas niet echt aangeslagen hier in europa, wel populair in korea waar al die mafketels zitten. maar die game is nou wel over zijn hoogtepunt heen.

Iemand met warhammer online bezig?

Heb het geprobeerd, vind het maar vaag, meteen weer verwijderd..

:roflol:

Had geloof ik 11 gespeelde dagen tot lvl 70 en het kan veel sneller (als je geleveld wordt enz.), maar is alweer ff geleden dat ik het spel speelde.
Armory doet het idd niet...

Terug
Naar boven