AndroidHealthClinic

LEVII's LIFE LOG

laaat die biceps is knallen !!!!
Tegen juni/juli 72Kg wegen.?
dit kan zeker

maar trouwens levii je ziet er niet slecht uit hor. je hoeft je nergens zorge om te maken. blijf gewoon netjes trainen en goed eten. genoeg rust en je komt er echt wel.

• Topic Starter Topic Starter
laaat die biceps is knallen !!!!
Tegen juni/juli 72Kg wegen.?
dit kan zeker

ja denk ik ook wel, maar toch .. kom moeilijk bij :D
ik train sinds 4maande gelede, iets meer en ben sindsdien 4-5kg bijgekomen
toch al goed ofnie?

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

maar trouwens levii je ziet er niet slecht uit hor. je hoeft je nergens zorge om te maken. blijf gewoon netjes trainen en goed eten. genoeg rust en je komt er echt wel.

doe ik zeker :D
jij ook trouwens!

toen ik net begon met BB was ik 8kg bijgekomen
op 2 maand tijd 2maand later veel minder en zo tot nu (2kg/maand)

:D

hoeveel kiilo woog je toen je begon?

Je weegt nu 71kg, en je doel is 72 wegen als de zomer begint.... Wat is een kg nou? :P Als je een flinke maaltijd met heel wat drinken weg werkt ben je dat al aangekomen. Je mag het jezelf wel wat moeilijker maken hoor... Wel een hele overdreven sterke bench vergeleken de rest van je oefeningen. Weet je zeker dat je 4x70 hebt gedaan?

Je weegt nu 71kg, en je doel is 72 wegen als de zomer begint.... Wat is een kg nou? :P Als je een flinke maaltijd met heel wat drinken weg werkt ben je dat al aangekomen. Je mag het jezelf wel wat moeilijker maken hoor... Wel een hele overdreven sterke bench vergeleken de rest van je oefeningen. Weet je zeker dat je 4x70 hebt gedaan?

ja me hulp, mijn traps trainde ik voor de tweede keer
heb er nu keiveel pijn in

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

ik woog 66

daar heb jij gelijk in

maar, als je 16 bent en 80.5kg weegt zul je wel een groot BF% hebbe ;)
of train je al lang

Vet is kracht.

Wa denkte da meer impact ga hebben op u, 25kg waarvan 15kg vet in 1 maand of die miezerige 1kg gains per maand om je six pack te behouden ? :D Train slim.

daar heb jij gelijk in

maar, als je 16 bent en 80.5kg weegt zul je wel een groot BF% hebbe ;)
of train je al lang
BF staat idd hoog, droog staan interesseert mij niet. Mijn doel is kracht gainen en iets betekenen in Strongman :)
Volgende maand ben ik 1 jaar bezig, dus dat is niet zo heel lang.

Laatst bewerkt:
tege 12 uur zoiets, ga ff fatsen e haha :d

Terug
Naar boven