Levii
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m82
ja peanut , jij bent een beest

je woog waarsch 55 toen je begon en 20kg puur massa erbij gedaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

laaat die biceps is knallen !!!!
Tegen juni/juli 72Kg wegen.?
dit kan zeker

maar trouwens levii je ziet er niet slecht uit hor. je hoeft je nergens zorge om te maken. blijf gewoon netjes trainen en goed eten. genoeg rust en je komt er echt wel.

toen ik net begon met BB was ik 8kg bijgekomen
op 2 maand tijd 2maand later veel minder en zo tot nu (2kg/maand)
![]()

ja maar die verlies ik direct na een weekendje

ja maar die verlies ik direct na een weekendje
coïtus is toch niet zo gezond ze![]()
Als je een flinke maaltijd met heel wat drinken weg werkt ben je dat al aangekomen. Je mag het jezelf wel wat moeilijker maken hoor... Wel een hele overdreven sterke bench vergeleken de rest van je oefeningen. Weet je zeker dat je 4x70 hebt gedaan?Je weegt nu 71kg, en je doel is 72 wegen als de zomer begint.... Wat is een kg nou?Als je een flinke maaltijd met heel wat drinken weg werkt ben je dat al aangekomen. Je mag het jezelf wel wat moeilijker maken hoor... Wel een hele overdreven sterke bench vergeleken de rest van je oefeningen. Weet je zeker dat je 4x70 hebt gedaan?
daar heb jij gelijk in
maar, als je 16 bent en 80.5kg weegt zul je wel een groot BF% hebbe
of train je al lang
Train slim.BF staat idd hoog, droog staan interesseert mij niet. Mijn doel is kracht gainen en iets betekenen in Strongmandaar heb jij gelijk in
maar, als je 16 bent en 80.5kg weegt zul je wel een groot BF% hebbe
of train je al lang

BF staat idd hoog, droog staan interesseert mij niet. Mijn doel is kracht gainen en iets betekenen in Strongman
Volgende maand ben ik 1 jaar bezig, dus dat is niet zo heel lang.
Goe bezig... vette lifts!
@Levi & Jeffers: http://stronglifts.com/how-to-squat-with-proper-technique-fix-common-problems/

kzal is leze
amaj men klote, squatte is echt moeilijker dan ik dacht haha

ja het is indd niet simpel, ale als je het goed wilt doen tenminste.
Vrijdag is het deadlift les he![]()