XXL Nutrition

LGD4033 & S4 stack log

Bezoekers in dit topic

Ziet er uit als een geslaagde kuur!
Zelf overweeg ik deze ook, maar dan zonder de MK677. Eerst nog wat kleine blessures laten helen.
Ben dus ook wel erg benieuwd naar de 'after' foto

Als je nog wat blessures moet laten genezen dan zou mk677 daarbij alleen maar helpen.

Ik zeg nu starten met de mk677 en als je er klaar voor bent de s4 en lgd toevoegen. De mk677 kan je na je kuur gewoon door laten lopen.

En ff over de 'after' foto. Ik heb niet echt een goeie before foto.. wel die aan het begin van mn log maar die is van mei 2017. Maar ik zal deze week zoiezo wel ff een fototje maken en posten ;)
 
Ziet er uit als een geslaagde kuur!
Zelf overweeg ik deze ook, maar dan zonder de MK677. Eerst nog wat kleine blessures laten helen.
Ben dus ook wel erg benieuwd naar de 'after' foto

Als je nog wat blessures moet laten genezen dan zou mk677 daarbij alleen maar helpen.

Ik zeg nu starten met de mk677 en als je er klaar voor bent de s4 en lgd toevoegen. De mk677 kan je na je kuur gewoon door laten lopen.

En ff over de 'after' foto. Ik heb niet echt een goeie before foto.. wel die aan het begin van mn log maar die is van mei 2017. Maar ik zal deze week zoiezo wel ff een fototje maken en posten ;)
 
Ik dacht tijdens mijn ostarine-only kuurtje ook dat het heel goed voor mijn aanhechtingen zou zijn... maar de krachttoename tijdens die kuur was kennelijk iets too much om de aanhechtingen goed te laten herstellen.
De honger bij de MK677 waarover ik las, is ook iets om dat nog niet te nemen... wil nog liever eerst cutten/ recompen met de S4 en LGD
Maar ik ben bijna weer blessurevrij...
 
Mk677 zorgt voor meer hongergevoel maar daarintegen is je onderhoud ook hoger en kom je moeilijker aan in vet.

Als je een echte mentaliteit van staal hebt dan ben je binnen hele korte tijd shredded!

Ik blijf hem voorlopig nog nemen hoor ik ben er heel erg positief over!
 
met mk 677 in de cut haha hoe dan voordurend met honger ik vind het niet fijn.. of is dat maar voor tijdelijk die honger en vreetbuien?
 
met mk 677 in de cut haha hoe dan voordurend met honger ik vind het niet fijn.. of is dat maar voor tijdelijk die honger en vreetbuien?

Daarom moet je een sterke mentaliteit hebben. En idd het hongergevoel wordt met de tijd minder maar tot op heden ervaar ik het nog wel. Het schijnt na 8 weken wel echt minder te worden
 
Daarom moet je een sterke mentaliteit hebben. En idd het hongergevoel wordt met de tijd minder maar tot op heden ervaar ik het nog wel. Het schijnt na 8 weken wel echt minder te worden

hahaha sterke mentaliteit ik werd er snachts wakker van door de honger dat ging me te ver:eating::roflol:

maaar ideaal voor de bulk, en als de honger niet zo heftig is dan red je het wel met een sterke mentaliteit :heart:
 
Haha geniaal, dat nachteten heb ik ook gehad

Maar nu gaat het mij aardig goed af, ik begin echt weer droog te worden nu. Aders spiervezels zie je goed zitten!
 
Ik heb mk677 besteld. Eens kijken wat het mij brengt op 20mg. Neem jij het voor het slapen?
 
Ja altijd voor bedtijd, ik kan er heerlijk diep van slapen!
 
Oke en dan nog heb je die vreetbuien overdag?
 
24/7
 
Wat het ook voornamelijk is, ik ben qua mindset veel meer gefocust op eten. Ik denk er meer aan. En als ik me dan goed vol eet denk ik er nog steeds aan. Maar als ik echt naar mn lichaam luister, los van mn geest dan heb ik gewoon genoeg gegeten.
 
10 of 20 mg is maar net wat je aan kunt. sommige hebben veel last van lethargie, ik nam het savonds na een bak kwark. maar het honger gevoel is best wel erg dag en nacht gaat dat door dus als je moeite hebt met kcal is het ideaal.
 
Screenshot_20180629-091450.png
Screenshot_20180629-091427.png
Screenshot_20180629-091551.png


Ik had ff niemand die een foto kon maken, dus ik heb het maar ff zo gedaan.

Dit is zojuist gemaakt, zonder pomp. Niet net getraint
 
Back
Naar boven