Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie bulkshitje hebt de whey helemaal geschrapt? zijn 9 eieren niet een beetje teveel?
wat is je totale kcal inname dan want als je 7 gelijkmatige maaltijden zou hebben kom je op 7k uit![]()

Nu doe je toch eerst borst, daarna rug?
---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------
But anyways, goede trainingen![]()
Maar ik wist zeker dat ik squats of deadlifts niet ging trekken, vandaar eerst borst gedaan, rug zat er niet in ivm energie (of het gebrek aan
). Volgende week houd ik geplande volgorde aan 
Ik was afgelopen week ziek, zat al 4 dagen thuis, maar moest gewoon gaan trainen, kon niet meer stilzittenMaar ik wist zeker dat ik squats of deadlifts niet ging trekken, vandaar eerst borst gedaan, rug zat er niet in ivm energie (of het gebrek aan
). Volgende week houd ik geplande volgorde aan
![]()

Ja, ik las het.. En de blender kapot.
Beste therapie: slaap, voeding & training. En keiharde coïtus natuurlijk.
Over chickies gesproken: hoe is het nu met je?
Laatst een leuk indisch meisje ontmoet, nu paar keer mee afgesproken, zondag komt ze weer langs. Sexy halfbloedje 
En jij dan piet, jouw log niet meer zo actief he?
Overtuigd door het chocomel kamp, dus litertje erin geknalt voor de training. Ranzig spulJa true, maar mijn vetpercentage gaat er niet van omhoog, dus gaat prima kennelijk. En je krijgt er sterke botjes vanhet vult wel 100 gr aardappelen maar de voedinswaarde is inderdaad niet om naar huis te schrijven. Je zit aardig in de voeding maar jezus wat veel melk johis 2L niet wat teveel van het goede? is toch 4gr suikers @ 100ml he
![]()

Whehe. Ja, maar jij bent ook een ecto