Fitness Seller

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

for sure, maar dit kost me 5 tientjes per jaar, zie dat maar ergens anders te regelen. Wel jammer dat je nooit iemand 200+ kilo ziet deadliften, 150+ ziet squatten, etc. Maargoed. Net ff experimentje gedaan, en 150 gr brinta is binnen 5 minuten weg te krijgen :D goeie bulkshit

Vandaag voeding: (eerste 2 maaltijden waren kort achter elkaar)

Maaltijd 1: Brinta met 400 ml melk
Maaltijd 2: 5 hele eieren + 600 ml melk
Maaltijd 3: Grote karbonade + 150 gr basmati rijst
Maaltijd 4: PreWO, AAtje
Maaltijd 5: PostWo: melk + banaan
Maaltijd 6: 150 gr brinta + 600 ml melk
Maaltijd 7: 4 hele eieren + melk
Maaltijd 8: kwark (500gr)

je hebt de whey helemaal geschrapt? zijn 9 eieren niet een beetje teveel?

t*ring, 150 gr brinta + 800 ml melk + 50 gr whey is wel moeilijk naar binnen te krijgen op de nuchtere maag... Maja, wel 1000+ kc's :) Vandaag squatten

wat is je totale kcal inname dan want als je 7 gelijkmatige maaltijden zou hebben kom je op 7k uit :eek:

wat is je totale kcal inname dan want als je 7 gelijkmatige maaltijden zou hebben kom je op 7k uit :eek:

Ik bereken het niet meer, probeer gewoon zo veel mogelijk te vreten. Verschilt ook wel per dag eigenlijk.. Soms sta ik wat later op e.d. Denk dat ik op de goeie dagen zo' n 5000 kc's pak, en op de mindere 3000 a 3200 kc's.

Edit: probeer 2x per dag zo'n 1000 kc's brintashake te pakken. Dan een keer pasta/rijst met vlees en melk, in hoeveelheden dat ik ook op 1000k uitkom. Dan heb je nog de post- en pre- workout maaltijden, en de kwark net voor slapen, zijn de wat kleinere maaltijden. En lunch zit ik ook op 1000k. Dus zo' n 5000- 5500 kc's op goeie dag. Dit doe ik echter nog niet zo heel lang, dus dit valt te bezien als een goed initiatief en goed voornemen voor de komende periode :)
In mijn blender stopte ik altijd 75gr brinta met melk en whey, zo' n 650 kc's, dan was het ook echt heel dik. Nu is de blender kapot dankzij een huisgenoot en mix ik het gewoon in een kom. Blijkt dat het dan minder dik wordt en dus makkelijker weg te krijgen is => kan je meer eten. Geluk bij een ongeluk dus :)

Laatst bewerkt:
Nu doe je toch eerst borst, daarna rug?

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

But anyways, goede trainingen :thumb:

Nu doe je toch eerst borst, daarna rug?

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

But anyways, goede trainingen :thumb:

Ik was afgelopen week ziek, zat al 4 dagen thuis, maar moest gewoon gaan trainen, kon niet meer stilzitten :D Maar ik wist zeker dat ik squats of deadlifts niet ging trekken, vandaar eerst borst gedaan, rug zat er niet in ivm energie (of het gebrek aan :)). Volgende week houd ik geplande volgorde aan :)

Ik was afgelopen week ziek, zat al 4 dagen thuis, maar moest gewoon gaan trainen, kon niet meer stilzitten :D Maar ik wist zeker dat ik squats of deadlifts niet ging trekken, vandaar eerst borst gedaan, rug zat er niet in ivm energie (of het gebrek aan :)). Volgende week houd ik geplande volgorde aan :)

Ja, ik las het.. En de blender kapot. :janken:

Beste therapie: slaap, voeding & training. En keiharde coïtus natuurlijk.

Over chickies gesproken: hoe is het nu met je?

Ja, ik las het.. En de blender kapot. :janken:

Beste therapie: slaap, voeding & training. En keiharde coïtus natuurlijk.

Over chickies gesproken: hoe is het nu met je?

Met de vrouwen gaat het een stuk beter dan met bb ;) Laatst een leuk indisch meisje ontmoet, nu paar keer mee afgesproken, zondag komt ze weer langs. Sexy halfbloedje :lick:

Heb aankomende 2 weken vrij, dus met slapen/eten/trainen zal het helemaal goedkomen, knallen :D En jij dan piet, jouw log niet meer zo actief he?

Net benen-achterkant schouder getraind. Was echt killing. Vol goeie moed en energy, met een concentratie ten top naar de gym, maar bij de warming up van de squat al flink hijgen. Luchtwegen nog helemaal verstopt, zwaar snotteren, elke rep was serieus een hel. Moest mezelf er echt toe zetten mijn setjes en training vol te maken, maar heb de boel wel afgemaakt. Komtie

Squat
opwarmen: 12x20, 12x40

fullsquat:
10x70
10x70

paralel squat:
8x80
8x80
8x80

Leg Press
10x180
10x180
10x180

sitting calves
15x40
15x45
15x50
15x50

Leg Extension
10x40
10x45
10x50
10x50

standing calf raises
10x90
10x90
10x90

Lying shoulder rear raises
10x7
10x7
10x8

zittend, voorover gebogen rear raises
10x8
10x8
10x9
10x10

Kapoet, maar voldaan. Bdw: Pre-workout: 500 ml chocomel, de enige echte. Post-WO: 500 ml chocomel, de enige echte :D Overtuigd door het chocomel kamp, dus litertje erin geknalt voor de training. Ranzig spul

Borst - Voorkant schouders

Bench Press
10x50
10x60
10x70
10x60

Incline dumbbell press
10x22
10x24
8x26
3x28 (had de zitting van bankje 2 tikken hoger gezet, lag ineens verkeerd)
6x26
10x22

incline flyes
10x12
10x12
10x12

Cable flyes
10x17,5
10x20
15x15

front raises
10x8
10x9
10x10
10x12

upright cable rows
10x30
10x35
10x40
10x45

Lekkere pomp, was ook rustig in de gym, dus al met al goeie training. Wel flink geslipt door de sneeuw om bij de gym te komen, k*tweer

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Was vandaag eigenlijk tijd voor biceps-triceps, maar zie die dag voor armen alleen niet echt meer zitten.. Ga na dit schema ook UB/LB schema hanteren

Nog 2x getraind v/d week, eerste training rug-traps-achterkant schouders, 2e training benen-armen-zijkant schouders. Heb niet veel tijd om te trainen dus daarom veel oefeningen/training. Tijdens de rugdag had ik nog spierpijn in benen van squatsessie dagen daarvoor, en bij opwarming schoot er al wat in mijn hamstring, dus deadilft overgeslagen. Wel gedaan:

Training 1:

- LAT Pulldown Wide grip
- LAT Pulldown close grip
- One arm dumbbell row
- Seated cable row
- superset dumbbell shrugs/barbell shrugs en superset dumbbell shrugs/barbell backshrugs
- seated en lying rear raises

Training 2 (gister)

- Squats, 1 set op 70k, 2 setjes op 8 80k, 1 set op 90k en 1 set op 100k
- leg extensions
- seated calf raises
- leg press

Allemaal high reps

gevolgd door: - dips
- tricep pushdown
- barbell curls
- hammer curls
- side raises en cable sides

Voeding vandaag:

Maaltijd 1: 150 gr brinta met 1 liter melk ==> 1000+ kc's
Maaltijd 2: 4 hele eieren, kom soep, 5 boterhammen ==> 1000+ kc's
Maaltijd 3: Snijbonen, aardappelen, 200gr biefstuk + 500 ml melk ==> 750 kc's
Maaltijd 4: Broccoli + aardappelen, 200 gr kipfilet + 500 ml melk ==> 750 kc's
Maaltijd 5: noten ==> 500 kc's
Maaltijd 6: kwark ==> 250 kc's

Keer wat anders dan pasta/rijst.. Al las ik laatst dat in 100 gr aardappelen iets van 18 gram koolhydraten zitten... Moet je dus ongeveer 400 gr aardappelen pakken voor 100 gr rijst? Wist niet dat het zo triest gesteld was met de oud-hollandse pieper...

Laatst bewerkt:
het vult wel 100 gr aardappelen maar de voedinswaarde is inderdaad niet om naar huis te schrijven. Je zit aardig in de voeding maar jezus wat veel melk joh :eek: is 2L niet wat teveel van het goede? is toch 4gr suikers @ 100ml he ;)

het vult wel 100 gr aardappelen maar de voedinswaarde is inderdaad niet om naar huis te schrijven. Je zit aardig in de voeding maar jezus wat veel melk joh :eek: is 2L niet wat teveel van het goede? is toch 4gr suikers @ 100ml he ;)
Ja true, maar mijn vetpercentage gaat er niet van omhoog, dus gaat prima kennelijk. En je krijgt er sterke botjes van ;)

kalf dat je bent :D ik zit aan de 500 ml per dag :P

Nu nog wel ja ;)

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

groei je trouwens als een faddermakker op die voeding van je of merk je er niet veel van?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven