XXL Nutrition

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eerste dagje van mijn nieuwe schema. Had niet bar veel energie, maar op de een of andere manier werd het ook niet minder gedurende mijn training. Gewoon een constante flow van energie, best oke. Moest vandaag biceps triceps + zijkant schouders doen dus heb het tempo hoog gehouden, om het toch zo rond het uurtje te houden

Barbell curls
opwarmen, 2x12x20k

10x30
10x30
8x32,5
8x32,5

hammer rope curls
10x5
10x10
10x15

dumbbell curls
10x12
10x12
10x12

barbell cable curls
10x30
10x32,5
10x35

Tricep pushdown
opwarmen, 2x15x25
10x40
10x40
8x42,5
6x45

skullcrushers
10x25
10x27,5
10x30

CGBP
10x45
10x50
10x52,5
8x55

Shoulder side raises
opwarmen, 2x10x6k

10x8
10x8
10x9
10x9

cable side raises
10x7,5
10x7,5
15x5

Minder afgemat dan normaal, zal wel te maken hebben met het ontbreken van compound oefeningen.. Best lekker af en toe, ben ik vanaaf nog te genieten :)

En ik in dit stadium niet meer zo'n fan van dit soort schema's. Je kunt veel meer progressie boeken met een ander schema met 2/3 aan compound oefeningen. Wil je massa op je frame hebben dan moet je stoppen met iso oefeningen. Mijn armen groeien hoe vreemd het ook klinkt harder sinds ik nauwelijks meer iso oefeningen doe.

En ik in dit stadium niet meer zo'n fan van dit soort schema's. Je kunt veel meer progressie boeken met een ander schema met 2/3 aan compound oefeningen. Wil je massa op je frame hebben dan moet je stoppen met iso oefeningen. Mijn armen groeien hoe vreemd het ook klinkt harder sinds ik nauwelijks meer iso oefeningen doe.

3XL is er wel fan van.. En gezien het soort en volume trainingsschema's dat jij gehanteerd hebt de laatste periode, denk ik niet dat onze situaties vergelijkbaar zijn, dus ik kan hier niet zoveel mee. Waardeer je commentaar wel. Het opdelen van de schouderoefeningen over 3 dagen was iets dat ik al langer wilde proberen, bij deze dus. Toch heb ik na 3/4 biceps iso oefeningen nou niet echt een afgemat gevoel, misschien dat ik voor een volgend schemaatje eens de UB/LB methode zal hanteren.

Ik zou het gewoon even een tijdje proberen op deze manier.. You never know :) Whatever works for you.......................

Maar lees ik dit nou goed? 4 biceps, 3 triceps? Zou je het niet andersom doen? Triceps is dubbel zo groot als de biceps :P

Ik ben benieuwd naar je volgende dagen, dus ik ga je volgen. Je kunt op kritiek rekenen ;) In a good way!

Dit soort schema zijn ideaal als je al flink wat massa hebt. Daarom zal 3XL hier ook fan van zijn, ik vermoed dat hij een beest is.

Hoop dat je suc6 boekt hiermee.

Dit soort schema zijn ideaal als je al flink wat massa hebt. Daarom zal 3XL hier ook fan van zijn, ik vermoed dat hij een beest is.
.

Haha. Bespoor ik hier nou een licht cynische ondertoon :rolleyes: Zwaar verkouden bdw :eek: irritant die loopneuzen tijdens je lifts. Vandaag moet ik trouwens ff weg, dus ga morgen of overmorgen weer trainen; ivm studie.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Ik zou het gewoon even een tijdje proberen op deze manier.. You never know :) Whatever works for you.......................

Maar lees ik dit nou goed? 4 biceps, 3 triceps? Zou je het niet andersom doen? Triceps is dubbel zo groot als de biceps :P

Ik ben benieuwd naar je volgende dagen, dus ik ga je volgen. Je kunt op kritiek rekenen ;) In a good way!

Ja idd. Wat betreft die biceps/triceps verhouding, daar kan natuurlijk nog wat mee gespeeld worden. Al is het nu dat mijn biceps achterlopen op triceps imo, vandaar die extra setjes. Thanks voor de kritiek piet :thumb:

4 weken
Ma. Armen + schouders zijkant
Di. Benen + onderarmen
Wo. rust
Do. Rug + Traps + schouders achterkant
Vr. Borst + schouders voorkant
Za&zo. Rust

Gevolgd door 4 weken

Ma. Rug + traps + schouders achterkant
Di. Borst + schouders voorkant
Wo. Rust
Do. Benen + onderarmen
Vr. Armen + schouders zijkant
Za&zo. rust

Dit wordt hem dan.

Voeding gister:

maaltijd 1: brinta + whey en melk
maaltijd 2: kaas met een berg rijstwafels
maaltijd 3: 4 hele eieren + 600 ml melk en 75 gr brinta
maaltijd 4: Andijviestamppot met rundervinken
maaltijd 5: kaas met rijstwafels
Maaltijd 6: 500 gr kwark

Voeding vandaag:

Maaltijd 1: brinta met melk + whey
Maaltijd 2: 3 boterhammen met kipfilet, glas verse jus + glas melk en 4 hele eieren
Maaltijd 3: 500 gr kwark + 500 ml melk + banaan + 2 eieren
Maaltijd 4: hutspotstamppot met steak
Maaltijd 5: brinta met melk

Zit weekend thuis bij ouders, vandaar wat apart voedingspatroon, zeker zaterdag. Anyway, met kaas pak je flink wat eiwitten en genoeg cals (jong belegen, niet té vet). Groente eet ik doordeweeks te weinig dus als ik dan weer es thuiskom is het standaard hollandse pot, dikke prima. Morgenmiddag benen trainen vandaag nog ff leren.

Pff griepje is beetje doorgeslagen, zit nu met keelpijn, verstopte holtes dus ook met ups en downs hoofd- en keelpijn, en flink snotteren natuurlijk. En dan morgen 10 reppers op de squat.. :eek:

gecondoleerd van je trainingen komende week ;)

gecondoleerd van je trainingen komende week ;)

Hehe.. Ik heb er al sinds... Donderdag last van, dus had zo uitgerekend door wat extra vitamine C er wel dinsdag af te zijn. Maar mijn berekeningen kloppen wel vaker niet... Maargoed, nu wil ik gewoon die brute trainingen neerzetten puur en alleen om jouw ongelijk aan te tonen ;)

letterlijk : squat till you puke :D

letterlijk : squat till you puke :D

Pff ik heb nu al 2 uur een aanval van kiespijn, niet normaal... Pijnstillers genomen, niets helpt tegen die ****ing pijn. Zal er wel mee te maken hebben dat door de verkoudheid je holtes vol komen te zitten en er druk wordt uitgeoefend op je tanden/kiezen.. Anyway, gelukkig hoef je niet te kauwen op brinta ;)

Die laatste slag heeft uiteindelijk 3,5 uur geduurd, pijn is eindelijk aan het wegzakken. Wordt vandaag dus niet sporten, heb net ff wat zitten lezen over griep en sport en ik pas, klote

om eerlijk te zijn heb ik ook het idee dat m'n biceps harder groeien van heavy pulls voor rug dan van biceps trainen op zichzelf.

Die laatste slag heeft uiteindelijk 3,5 uur geduurd, pijn is eindelijk aan het wegzakken. Wordt vandaag dus niet sporten, heb net ff wat zitten lezen over griep en sport en ik pas, klote

****ed up man, beterschap

Ik heb nu verdomme eindelijk veel tijd, dan krijg ik dit.. Echt zin om te trainen vandaag. Druk op de holtes is veel minder, wel nog zwaar snotterend etc. Zit er over te denken om vandaag toch te gaan, en dan borst te pakken.. Zware squat/deadlift sessies trek ik nu dus echt niet, maar wil wel trainen. Wordt echt leip van dat thuiszitten :D

ga anders cardio;en en morgen trainen op die manier zweet je het er misschien wel uit.

Net getraind, borst - voorkant schouder. Na de eerste oefening zitten uithijgen met de gedachte wtf doe ik hier, maar de rest van de training verliep wel aardig. Kom net thuis, huisgenootje had mijn blender een keer geleend, en die ****ing eikel had er een lepel in laten zitten toen hij hem aandeed, dus die is nu naar de klote. Mijn baby is vermoord :(

bench press
opwarmen, 12x40 + 12x40

10x50
10x60
8x65
8x70
20x50

incline dumbbell press
10x20
10x22
8x24
6x26

Incline dumbbell flyes
10x10
10x12
10x14

Cable flyes
10x17,5
10x20
15x15

Seated barbell press
een vernietigende 10x30
10x32,5 ==> kracht was er hier al wel uit
10x30

front raises
10x10
10x12
10x14

Ben nog dik tevreden over de training, toch 4 redelijke sets borst kunnen doen en 2 sets schouders. Merkte bij de wat zwaardere sets wel dat er een abnormale druk op mijn kop kwam te staan, maar dat zijn natuurlijk de holtes die nog vol zitten. Vanaaf heb ik nog een cursus van 20.00 - 22.00, dus ga zo maar ff pitten om wat energie over te houden :)

Voeding vandaag:
maaltijd 1: 4 hele eieren en 600ml melk + 75 gr brinta
maaltijd 2: 500 gram kwark, 500 ml melk en 3 hele eieren
Pre + post WO: 1 banaan + 1 AAtje
Maaltijd 4: bord spaghetti met gehakt + groenten
Maaltijd 5: 600 ml melk + brinta

Laatst bewerkt:
Oke, zwaar lekker getraind net :) Rug-onderarmen-traps, flinke training was het al met al.

deadlift
opwarmen, 2x12x40k

6x80
6x100
6x110
6x120
6x130

1x150 (easy)

Wide grip chin
opwarmen op LAT pulldown, 2x10x50, dan over naar chin rek

6xBW
6xBW
6xBW
6xBW

one arm dumbbell row Eerder zwaar in gewicht, maar niet erg strikte uitvoering. Zie eigenlijk veel mensen smijten op deze oefening, dus ga nu ff checken of het me extra's oplevert als ik hem geconcentreerd en - zonder de rest van het lichaam te bewegen - uitvoer.
10x20
10x24
10x26
10x28

LAT Pulldown close grip
10x65
10x72,5
10x80
8x80

dumbbell shrug, superset met barbell shrug
10x30 dumbbells + 10x80 Barbell
10x30 + 10x80
10x30 + 10x80

dumbbell shrug, superset barbell back shrug
10x32 + 10x60
10x32 + 10x60

Wrist curls
10x12
10x22
10x22
10x22
10x22
10x12

Kapot, vol, maar zeer goed gevoel erover. BDW: dacht jij dat jou gym gay was? Bij ons krijg ik elke keer, echt elke keer, publiek, als ik 130+ kilo deadlift. Das pas gay :rolleyes: Met commentaar, bij 130k deadlift

' woooww das echt veel'
' Nee man, valt best mee hoor...'
' pfff opschepper :rolleyes:'
' Nee dude serieus, dit is niet veel :mad:'

:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven