Techniek is misschien wel essentieel om de sport nog 10 jaar gezond uit te blijven houden 90 kilo VVM is anders nog wel heel ver weg!
my point exactly.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Techniek is misschien wel essentieel om de sport nog 10 jaar gezond uit te blijven houden 90 kilo VVM is anders nog wel heel ver weg!
Haha, clown.

schouders over de bar heen niet erachter, omdat je scalpula direct boven de bar zit, en zo de kracht van je armen overbrengt naar je rug.
Dan is er duidelijk sprake van een zwakke prime mover. In dit geval waarschijnlijk de hamstrings of mogelijk de erector spinae. Ik snap niet waarom je over techniek begint terwijl je er bij een dergelijk niveau vanuit mag gaan dat deze compleet gemastered is.
Jouw verhaal gaat alleen op voor beginners.
welk niveau? 
Met je klachten over bodyfat door je somatotypering pas je toch al beter thuis in het chat en convo forum, dus houd je je daar ook maar beter bij. Doei.Ik zou hier iets heel naars op kunnen antwoorden, maar dat is vrij kinderachtig. Daarom besluit ik om niet verder te discussiëren met u. Of we moeten verder gaan op het onderwerp en niet persoonlijk worden.
Als je hamstrings zwak zijn is een achterovergekanteld bekken bij dergelijke bewegingen biomechanisch gezien gunstiger. Dit heeft in een conventional deadlift/good morning etc als gevolg dat je onderrug moetbollen, omdat je bovenlichaam anders simpelweg niet laag genoeg komt om het onderste deel van de rom te behalen.Zwakke erector spinae kan ik inkomen maar de hamstrings hebben toch niets met het rechthouden van je rug te maken ? Of wel?
Dan is er duidelijk sprake van een zwakke prime mover. In dit geval waarschijnlijk de hamstrings of mogelijk de erector spinae. Ik snap niet waarom je over techniek begint terwijl je er bij een dergelijk niveau vanuit mag gaan dat deze compleet gemastered is.
Jouw verhaal gaat alleen op voor beginners.
Met je klachten over bodyfat door je somatotypering pas je toch al beter thuis in het chat en convo forum, dus houd je je daar ook maar beter bij. Doei.
Als je hamstrings zwak zijn is een achterovergekanteld bekken bij dergelijke bewegingen biomechanisch gezien gunstiger. Dit heeft in een conventional deadlift/good morning etc als gevolg dat je onderrug moetbollen, omdat je bovenlichaam anders simpelweg niet laag genoeg komt om het onderste deel van de rom te behalen.
Verder kan het gewoon aan zwakke erectors liggen idd.
hoe zielig kan je zijn 
Sorry, maar dit klopt echt niet.
[Link niet meer beschikbaar]
Wat maurice zegt klopt wel... voor lichtere lifters.
Schouders achter de bar houden is iets voor zware lifters die hun lichaamsgewicht kunne gebruike als hefboom. Een lichtere lifter heeft dit voordeel niet, daarmee scapula over de bar als je een lichtere lifter bent.
Ach techniek is ook alleen maar een leidraad. Je bent nou eenmaal het sterkst op de manier waarmee je het meeste gewicht omhoog trekt. Aangezien dat uiteindelijk het enige is wat telt...... what's left?
Ach techniek is ook alleen maar een leidraad. Je bent nou eenmaal het sterkst op de manier waarmee je het meeste gewicht omhoog trekt. Aangezien dat uiteindelijk het enige is wat telt...... what's left?
Hoe verklaar je dan dat mijn techniek wel strict is bij lagere gewichten?