XXL Nutrition

Lipo 6.. Een log door black2white en Pietje1983

• Topic Starter Topic Starter
maandag beginnen we..

..voorlopig geen :popcorn: voor mij..

Laatst bewerkt:
haha pocorn :p succes ermee ouwes

vandaag toch lekker nog een witte boterham met hagelslag gepakt :P

goed van genoten ;)

hoe ga jij het trouwens aanpakken?

ik ga vandaag nog ff een groot BigTasty menu nemen met 1 extra BigTasty burger en een McMomentje.. ff een grote shake om het weg te spoelen en een McFlurry als toetje :D

om het af te leren..

whahaha zoo das een hele cheatmeal ;)

planning hier is:

2x per dag 2 caps (natuurlijk eerst ff opstart)
1e dosis 'smorgens als ik opsta. (verschilt van kw voor 6 tot kw voor 8)
2e dosis 'smiddags tussen 2 en 4

4x in de week KT (standaard)
3x in de week cardio met mogelijkheid tot uitbreiden. (voornamelijk HIIT op de crosstrainer en/of fiets)

ik weeg me elke maandagochtend en meet m'n middel.
we zullen zien :)

whahaha zoo das een hele cheatmeal ;)

planning hier is:

2x per dag 2 caps (natuurlijk eerst ff opstart)
1e dosis 'smorgens als ik opsta. (verschilt van kw voor 6 tot kw voor 8)
2e dosis 'smiddags tussen 2 en 4

4x in de week KT (standaard)
3x in de week cardio met mogelijkheid tot uitbreiden. (voornamelijk HIIT op de crosstrainer en/of fiets)

ik weeg me elke maandagochtend en meet m'n middel.
we zullen zien :)

nice... :)

mijn strijdplan luidt als volgt:

2x per dag 2 caps
1e inname bij het opstaan (avonddienst/nachtdienst 12.00/16.00 uur)
2e inname 6 uur daarna (avonddienst/nachtdienst 18.00/22.00 uur)

4x per week bb
5x per week cardio (op trainingsdagen 10 á 20 min. ná de training en op woensdag (rustdag bb) uitgebreid)

Ik weeg me voordat ik met Lipo-6 begin en wanneer ik er helemaal mee klaar ben.
Vetmeting doe ik niet aan, er komen vóór en ná pics ;) en dit logje gaat eraan geloven natuurlijk :D

Ben ook errug benieuwd :popcorn:

ik ben zeker erg benieuwd :D ik blijft dit volgen :) ben momenteel zelf bezig met stacker4 ephedra free :D en ga er hard op :D vooral de energie is soms freaky :D

...

Laatst bewerkt:
Heb het al een paar keer gepost dat guggelsterones de androgenen in het lichaam drukken maja, niemand lijkt hier te luisteren..

we merken het gauw genoeg..

in dat geval beter hydrocuts hardcore?

1e dag en het is feest :P

Lengte: 1,69
Startgewicht: 74,9
[op afgelopen weekend na ben ik al langer bezig met cutten en zit ik nu zo'n 3 weken op een plateau van dit gewicht. dit is ook de reden om lipo-6 te proberen.]

Begonnen met 1 cap in de ochtend en 1 in de namiddag.

Hele dag heel lichtjes een beetje een warm gevoel, verder geen bijzonderheden.

Er staat op de verpakking dat je 2 dagen op moet bouwen, maar morgen probeer ik gewoon 2 caps in de ochtend en 2 in de namiddag.

Begonnen met 1 cap in de ochtend en 1 in de namiddag.

Hele dag heel lichtjes een beetje een warm gevoel, verder geen bijzonderheden.

Er staat op de verpakking dat je 2 dagen op moet bouwen, maar morgen probeer ik gewoon 2 caps in de ochtend en 2 in de namiddag.

Ik kreeg het er ook lichtjes warm van.. werd ook iets actiever :D trainen ging eigenlijk super.. erg zwaar en intensief getraind :eek:

Ik ga met je mee.. morgen 2 x 2 caps.

en ik vraag je om een bron die jij blijkbaar niet wil geven of kan vinden...

ow scuzy, niet gelezen.

Mol Pharmacol. 2005 Mar;67(3):948-54. Epub 2004 Dec 15. Related Articles, Links

The hypolipidemic natural product guggulsterone is a promiscuous steroid receptor ligand.

Burris TP, Montrose C, Houck KA, Osborne HE, Bocchinfuso WP, Yaden BC, Cheng CC, Zink RW, Barr RJ, Hepler CD, Krishnan V, Bullock HA, Burris LL, Galvin RJ, Bramlett K, Stayrook KR.

Lilly Research Laboratories, Lilly Corporate Center, Indianapolis, IN 46285, USA. burris@lilly.com

Guggulsterone (GS) is the active substance in guggulipid, an extract of the guggul tree, Commiphora mukul, used to treat a variety of disorders in humans, including dyslipidemia, obesity, and inflammation. The activity of GS has been suggested to be mediated by antagonism of the receptor for bile acids, the farnesoid X receptor (FXR). Here, we demonstrate that both stereoisomers of the plant sterol, (E)- and (Z)-GS, bind to the steroid receptors at a much higher affinity than to FXR. Both stereoisomers bind to the mineralocorticoid receptor (MR) with a Ki value of approximately 35 nM, which is greater than 100 times more potent than their affinity for FXR. Both (E)- and (Z)-GS also displayed high affinity for other steroid receptors, including the androgen (AR), glucocorticoid (GR), and progesterone receptors (PR) with Ki values ranging from 224 to 315 nM. In cell-based functional cotransfection assays, GSs behaved as antagonists of AR, GR, and MR, but as agonists of PR. Agonist activity was also demonstrated with estrogen receptor (ER) alpha; however, the potency was very low (EC50 > 5000 nM). In addition, GS displayed activity in functional assays in cell lines expressing endogenous AR, GR, ER, and PR. These data suggest that the variety of pharmacological effects exhibited by GS may be mediated by targeting several steroid receptors.

...

Laatst bewerkt:
@ vanto: oke maar ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik al geruime tijd op een plateau zit. zou het anders ook niet uitproberen.
je wilt wel eens wat testen he ;) en het is al 3 jaar achter elkaar verkozen als de beste...

maar goed; als het de androgenen onderdrukt (androgeen is in principe testosteron als ik het goed begrijp?) dan zou het voor mij niet heel veel uitmaken toch? *cuz I'm a lady..*
(vergeef me als ik het verkeerd heb, bron van Sspider is ook behoorlijk wetenschappelijke taal :D)

nou ik ga (voor nu) door en vervolg dus ook even mijn gedeelte van het logje :)
wat ben jij van plan Pietje?? ???

Dag 2

Met 2 caps begonnen bij het opstaan, na ongeveer een kwartier had ik het al goed warm en als ik een beetje teveel deed brak het zweet me uit. De hele dag op school ook gewoon lekker warm gehad en energie te over :P

In de namiddag om half 3 weer twee caps zodat ik ‘s avonds wel goed kan slapen.

Slapen in de trein wil niet meer zowel ’s ochtends als ook ’s middags.
Vandaag uurtje bodypump meegedraaid en daarna 40 minuten HIIT en het liefst was ik nog een uur door gegaan, echt energie teveel zeg! Tot nu toe geen naar gevoel ervaren en is het heerlijk om eens helemaal de beest uit te kunnen hangen ;)

Terug
Naar boven