XXL Nutrition

Lipo 6.. Een log door black2white en Pietje1983

• Topic Starter Topic Starter
ik ga door, natuurlijk.. ;)

kheb me vandaag gewogen: 93,5 kg.

vandaag nam ik er dus ook 2.. heb het er warm van gekregen.. energieboost viel mee :P trainen ging lekkol, niet beter of slechter.. maar aan de andere kant: heb vannacht nachtdienst gehad en presteerde alsof het een normale dag was :D

vooralsnog tevreden.....

morgen cardio, vandaag was de tijd mijn grootste vijand.

zo.. vandaag kuiten, onderarmen, buik en cardio gedaan..

..té veel energie gewoon, zou wel de hele avond kunnen cardio'en ghehe wajoo niet gezond :D niet gedaan natuurlijk :P

das wel beter dat je zoveel energie heb!

zo.. vandaag kuiten, onderarmen, buik en cardio gedaan..

..té veel energie gewoon, zou wel de hele avond kunnen cardio'en ghehe wajoo niet gezond :D niet gedaan natuurlijk :P

zooo jij hebt het dus ook gevoeld ;)

same here. ;) en met al die drukte op school is het best welkom dat ik savonds niet als een kaartenhuis op de bank ik elkaar zak :P

zit tot half 11 nog lekker fanatiek te werken aan verslaglegging en gezeur...11 uur is de pijp wel zo'n beetje leeg. maar dat is dan weer handig omdat ik toch ook moet slapen :P

verder geen nare bijwerkingen, geen cravings en minder eetlust! positief voor mij :P

mooi mooi!

Haha sommige onder ons doen dat ja:p, maar kbedoel maar voor de naturals he

zooo jij hebt het dus ook gevoeld ;)

same here. ;) en met al die drukte op school is het best welkom dat ik savonds niet als een kaartenhuis op de bank ik elkaar zak :P

zit tot half 11 nog lekker fanatiek te werken aan verslaglegging en gezeur...11 uur is de pijp wel zo'n beetje leeg. maar dat is dan weer handig omdat ik toch ook moet slapen :P

verder geen nare bijwerkingen, geen cravings en minder eetlust! positief voor mij :P

minder eetlust? ik niet.. vaag :D verder alleen maar positief.. blij dat het jou ook bevalt ;)

ja ik heb toch een nadeel ontdekt, als je te weinig water drinkt krijg je hoofdpijn ;)

goed ik had gisteravond niet de mogelijkheid nog wat te schrijven dus nu maar even:

gister rug, borst en buik gedaan en 20 minuutjes HIIT omdat ik niet meer tijd had helaas.

vanavond staat alleen cardio op de planning dus kan ik mij lekker uitleven:grumble::loopband::hedbang:het is een soort haat-liefde verhouding :D
(kga ook maar eens kijken of de speedbag weer op de sportschool hangt en even de bokszak bewerken ;))

maar goed. ik ben benieuwd of er maandag al iets van verandering te zien is (op de weegschaal) na dat plateau van afgelopen drie weken.

ik ben wel van plan maandag geen lipo-6 te slikken en dinsdag wel weer...even een dagje zonder ( kzal wel niet vooruit te branden zijn dan hihi)

Laatst bewerkt:
gister een rustdagje gehad, vanavond biceps/triceps trainen.

de bokszak en speedbag waren (tijdelijk) weggehaald uit de sportschool dus vanavond cardio ala bokszaktraining thuis erbij.

ik begin te wennen aan de lipo-6 ik zweet minder snel en de energie is minder heftig. misschien dat ik ipv 1 dag, twee dagen stop met het nemen, dus woensdag weer beginnen.
en jij pietje? begin je ook al te wennen?

hmm das minder dat je begint te wennen. maar denk wel dat het vet wel door brand of neit!?

hmm das minder dat je begint te wennen. maar denk wel dat het vet wel door brand of neit!?

kan ik na 1 week nog niet heel veel over zeggen natuurlijk, en morgenochtend ga ik wegen. ik heb goede hoop :D

over 4 weekjes zal ik bij genoeg resultaat voor/na foto's plaatsen :D

leuk om dit logje te volgen :)

maar even 1 puntje, ook zonder lipo6 krijg je uiteindelijk koppijn als je niet genoeg drinkt ;)

gister een rustdagje gehad, vanavond biceps/triceps trainen.

de bokszak en speedbag waren (tijdelijk) weggehaald uit de sportschool dus vanavond cardio ala bokszaktraining thuis erbij.

ik begin te wennen aan de lipo-6 ik zweet minder snel en de energie is minder heftig. misschien dat ik ipv 1 dag, twee dagen stop met het nemen, dus woensdag weer beginnen.
en jij pietje? begin je ook al te wennen?

de energieboost wordt al wat minder ja.. maar is er nog steeds! zweten gaat nog aardig :P

ik heb gisteravond vals gespeeld.. had al 2x 2 caps op.. voor het stappen gaan nog 2 genomen :D:D:D

Outblast en Korsakoff waren in Dieka.. Constant met de voetjes van de vloer zeg maar ;) ik ben altijd een stuiterbal, maar gister wajoo nie normaal hehe :D die 6 caps zullen elkaar wel hebben aangevuld ofzo :roflol: op zo'n avond kan ik écht veel afvallen.

jammer dat ik het nu moet vernken met McDonalds vreten.. maar ja, 1 snackmaaltijd per week hou ik er toch in.

die snackmaaltijd heb ik vrijdag al gehad ;) en dat moet kunnen toch? :P anders is het niet meer leuk!!!

Dieka, daar ben ik lang niet meer geweest zeg!

wel een lijpe tent :D

wk 1

van 74,9 naar 74,3
omtrek buik van 93 naar 92

eindelijk van het plateau af!!! :thumbs:
voor mij heeft lipo-6 in ieder geval bewezen dat het werkt!

ik ga de komende week 1 dag extra cardio inplannen

Terug
Naar boven