XXL Nutrition

Littekenweefsel door injecties

Bezoekers in dit topic

Maar ik neem aan dat je het nu wel gewend bent?

jaman haha omdat ik er zo graag goed uit wou zien heb ik het overwonnen :roflol: Bizar eigenlijk heb zovaak gevochten knokkels gebroken op hoofden zijn flessen tegen me hoofd gegooid, overal hechtingen dit dat maar daar kon ik op een of andere reden niet tegen.
 
jaman haha omdat ik er zo graag goed uit wou zien heb ik het overwonnen :roflol: Bizar eigenlijk heb zovaak gevochten knokkels gebroken op hoofden zijn flessen tegen me hoofd gegooid, overal hechtingen dit dat maar daar kon ik op een of andere reden niet tegen.
Lol, tis tegen je natuurlijke wil in denk ik om jezelf te steken. Eenmaal die drempel overwonnen is het peanuts. Tenslotte is alleen de huid gevoelig en die is zeer dun.
 
jaman haha omdat ik er zo graag goed uit wou zien heb ik het overwonnen :roflol: Bizar eigenlijk heb zovaak gevochten knokkels gebroken op hoofden zijn flessen tegen me hoofd gegooid, overal hechtingen dit dat maar daar kon ik op een of andere reden niet tegen.
Zou wel grappig zijn als je nog steeds bij elke injectie KO zou gaan😂😂
 
Heeft iemand er ook wel eens last van dat de olie er echt nauwelijks in gaat? Zojuist meer dan 5 minuten gedaan over 2 ml en moest echt met 2 duimen de plunger induwen om alles erin te krijgen. Echt een drama soms.
Yes wel vaker helaas, ik ga alleen niet 5 minuten lopen drukken zet hem dan gewoon ergens anders :dunno:
 
Heeft iemand er ook wel eens last van dat de olie er echt nauwelijks in gaat? Zojuist meer dan 5 minuten gedaan over 2 ml en moest echt met 2 duimen de plunger induwen om alles erin te krijgen. Echt een drama soms.
Jup, dat heb ik ook weleens. Kan zijn dat de plek waar je injecteert nog is 'verzadigd' met olie van voorgaande keren of opgebouwd littekenweefsel.
 
slin pins gebruiken ed,werkt voor mij men zeker als je droog staat makkelijk te doen in schouders/borst/quads de drogere plekken
 
Heeft iemand er ook wel eens last van dat de olie er echt nauwelijks in gaat? Zojuist meer dan 5 minuten gedaan over 2 ml en moest echt met 2 duimen de plunger induwen om alles erin te krijgen. Echt een drama soms.

Ja daar heb ik afgelopen maanden veeel last van.
Zet jij toevallig ook quadz only? Ben de enige in mijn omgeving die daar last van heeft.
Dacht dat het aan mij lag maar kwa blijkelijk dus niet.
Moet soms echt achterlijk lomp hard drukken om het erdoorheen te krijgen.
Gebruik wel blauwe naald, dus ik zou groen kunnen proberen maar doe dat liever niet...
Maar wat jij beschrijft gebeurd mij ook steeds vaker.
 
Jup, dat heb ik ook weleens. Kan zijn dat de plek waar je injecteert nog is 'verzadigd' met olie van voorgaande keren of opgebouwd littekenweefsel.

"Verzadigd" kan toch niet als je net als ik 1x pw zet neem ik aan?
Moet dan toch allaanggg wegzijn.
Littekenweefsel zou wel goed kunnen.
 
Heeft iemand er ook wel eens last van dat de olie er echt nauwelijks in gaat? Zojuist meer dan 5 minuten gedaan over 2 ml en moest echt met 2 duimen de plunger induwen om alles erin te krijgen. Echt een drama soms.

ja dat heb ik behoorlijk vaak, zelfs met groene naald heb ik daar last van en dan ook nog eens in glutes.
 
slin pins gebruiken ed,werkt voor mij men zeker als je droog staat makkelijk te doen in schouders/borst/quads de drogere plekken

zolang als dat jij droog staat mag je wel overal beginnen met prikken.
 
Heeft iemand er ook wel eens last van dat de olie er echt nauwelijks in gaat? Zojuist meer dan 5 minuten gedaan over 2 ml en moest echt met 2 duimen de plunger induwen om alles erin te krijgen. Echt een drama soms.
Wat voor naald gebruik je? Kan zijn dat je een te dunne naald gebruikt voor de olie die je in lichaam probeert te pushen. Ik moet geen 25g gebruiken als ik de tren weer in de mix heb.

En littekenweefsel speelt ook een rol uiteraard.
 
Ik vind 1x zo'n naald erin duwen al genoeg. Vorige week kreeg ik de olie echt niet erin en toen moest ik hem wel eruit halen. Maar dat vond ik echt helemaal niks.

Ja ik zet inderdaad alleen in mijn quads. Ik zet nu een tijdje wat hoger op mijn quad, wellicht moet ik weer eens wat lager gaan zetten. Maar daar had ik weer vaker last van tren hoest.

heeft te maken met littekenweefsel soms kan je drukken wat je wilt maar wilt het gewoon niet soms buig ik heel die tering naald krom.
 
0,6x30 voor mijn quads, meeste keren gaat het prima dus aan de naald ligt het niet. Denk vooral de injectiespot en of het dan littekenweefsel of iets anders is is net de vraag.
Iets van littekenweefsel of iets anders idd snap het soms ook niet, bij mijn ene tricep wil het er soms amper in en die prik ik juist zelden. Naald er uitgetrokken en in me delt gezet en daar ging het er zonder moeite in terwijl ik die meer 'abuse'
 
momenteel 800mg tren per week nergens last van.
 
1000mg leek voormij gevoel nogsteeds 400mg. Ik ga voor mezelf tren niet meer verhogen

same ik verbrand gewoon te veel wanneer ik meer dan 400/600mg tren zet.
 
Vaak zat van test gehad ook. Wanneer olie in een ader terecht komt en vervolgens bij je longen.
 
Back
Naar boven