AndroidHealthClinic

Littekenweefsel door injecties

"Verzadigd" kan toch niet als je net als ik 1x pw zet neem ik aan?
Moet dan toch allaanggg wegzijn.
Littekenweefsel zou wel goed kunnen.
Met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen. Maar denk je niet dat als je wekelijks ml's op dezelfde plek blijft zetten er geen olie achterblijft? Een lange ester maakt een depot aan wat er dagen lang blijft zitten. Ik zou er iig niet raar van opkijken, wanneer er op een plek waar je weken/maanden blijft wegzetten er iets achterblijft. Littekenweefsel is in elk geval een feit. Op internet is daar vrij veel over te vinden. Mensen die al jaren lang injecties moeten zetten vanwege medische problemen, diabeten die insuline prikken lopen tegen dezelfde problemen aan.

Ik denk dat regelmatig rouleren van spots de beste oplossing is voor ons allen

• Topic Starter Topic Starter
Net bijna 3ML geïnjecteerd met 27g in mijn quads(jaren niet gedaan).

Is bijna gelijk aan pin slin en je kunt er veel meer in kwijt. Echt een lifesaver
79b1f7e8-1ff2-49e5-8f66-55ff3051dfe2.jpg - 497541

Is bijna gelijk aan pin slin en je kunt er veel meer in kwijt. Echt een lifesaver

Die ga ik ook halen.
En gaat de vloeistof er ook nog een beetje makkelijk doorheen?
3 ML in 1 keer in 1 quad?

Laat je straks of morgen nog even weten hoe je quad aanvoelt?

• Topic Starter Topic Starter
Die ga ik ook halen.
En gaat de vloeistof er ook nog een beetje makkelijk doorheen?
3 ML in 1 keer in 1 quad?

Laat je straks of morgen nog even weten hoe je quad aanvoelt?
Zeker een aanrader voor quads of andere plek waar niet veel vet zit.

Ging op zich wel prima.

hoelang is die linker? 12/15mm? daarmee zet je 3ml?
27G 0,4 x 13mm. Was iets van 2.5 ml ja.

Slin pins zijn leuk voor cruise, maar ik zie mijzelf niet elke dag prikken met slins tijdens blast.

Hekel aan pinnen. Ik laat die speldenkussen wel aan jullie over.

MIss maar eens overwegen om ook die 27G tips te halen, al vind ik eod 1 ml prikken bijvoorbeeld helemaal niet erg. Miss wel chill als ik volume per prik omhoog kan gooien en dus niet elke dag hoef te prikken.

-

Laatst bewerkt:
Ik weet niet in hoeverre de olie gemakkelijk door de 27 gauge naald te drukken was maar ging dat met een 5ml spuit zonder problemen misschien ook een optie om de gele 30 gauge eens te proberen. Deze zijn net ietsjes dunner dan de slin. Denkende aan het minimaliseren van littekenweefsel.

-

Laatst bewerkt:
Kan je proberen maar kleiner als slin dan duw ik het er niet meer gemakkelijk door. 0.45 wil nog wel maar kleiner lijkt me echt klote
Tsja, misschien heb je gelijk alhoewel ik altijd met 29 gauge slin heb gezet en de olie kon ik zonder moeite m'n spier in drukken.

Je bent een rund als je nog steeds de lange groene naalden gebruikt om daarmee in je glute te zetten. Als eerste zijn zulke dikke en lange naalden helemaal niet nodig en ten tweede zijn er veel betere injectie spots.

Je bent een rund als je nog steeds de lange groene naalden gebruikt om daarmee in je glute te zetten. Als eerste zijn zulke dikke en lange naalden helemaal niet nodig en ten tweede zijn er veel betere injectie spots.

Welke naalden zou jij voor je glute gebruiken dan?

Ik vind overigens in de glute wel het best, minste last van..

Welke naalden zou jij voor je glute gebruiken dan?

Ik vind overigens in de glute wel het best, minste last van..
Natuurlijk kun je je glutes gebruiken echter werk je wel met langere naalden vergeleken bij andere injectie sites. Er werd altijd op forums geadviseerd om met groen op te trekken en te zetten. Dit is gewoon stom, je kunt zwart en zelfs blauw gebruiken om in de glutes te zetten.
En je kunt zelfs nog dunner gaan, alles om die vervelende littekenweefsel maar te minimaliseren.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk kun je je glutes gebruiken echter werk je wel met langere naalden vergeleken bij andere injectie sites. Er werd altijd op forums geadviseerd om met groen op te trekken en te zetten. Dit is gewoon stom, je kunt zwart en zelfs blauw gebruiken om in de glutes te zetten.
En je kunt zelfs nog dunner gaan, alles om die vervelende littekenweefsel maar te minimaliseren.

Ik gebruikte ook groen.
Volgende keer ga ik voor 26G voor de quads en zwart voor de glutes :thumb:

79b1f7e8-1ff2-49e5-8f66-55ff3051dfe2.jpg - 497541

Als dit kan ziet dit er wel ideaal uit ja.
Lijkt me wel wat aan de korte kant.
Gebruik nu blauw en knal hem der helemaal in.

Terug
Naar boven