XXL Nutrition

Littekenweefsel door injecties

Natuurlijk kun je je glutes gebruiken echter werk je wel met langere naalden vergeleken bij andere injectie sites.
Er werd altijd op forums geadviseerd om met groen op te trekken en te zetten. Dit is gewoon stom, je kunt zwart en zelfs blauw gebruiken om in de glutes te zetten.
En je kunt zelfs nog dunner gaan, alles om die vervelende littekenweefsel maar te minimaliseren.

Ik zie meerdere blauwe en zwarte, welke maat raadt jij aan voor de glutes?
De 0.45 x 13 mm voor m'n quads zitten al in mijn winkelmandje :p

Begin september beginnen :D

Ik zie meerdere blauwe en zwarte, welke maat raadt jij aan voor de glutes?
De 0.45 x 13 mm voor m'n quads zitten al in mijn winkelmandje :p

Begin september beginnen :D
Groen is 0.8, zwart 0.7 en blauw 0.6
Met een 2ml spuit kun je blauw gebruiken, met grotere spuiten adviseer ik zwart, nog altijd beter dan groen.

• Like
Waarderingen: GJX
Ik doe standaard 0,7x40mm voor alles :o

Ik was in staat te injecteren met 0.6 blauw op een 2ml spuit, gebruikte ik een 3ml spuit keg ik de olie er niet uitgedrukt dus diende ik wel zwart te gebruiken. Enkel maar bij glutes.

Soms krijg ik met 0,7mm de olie ook niet in de spier gedrukt, maar als ik de naald iets minder diep doe, of juist iets dieper, dan gaat het ineens wel prima.

Het is niet altijd de naald zelf, maar ook waar je precies met de naald in de spier zit.

Ik heb m'n reet ongeveer 1.5 jaar als speldenkussen gebruikt en toen overgestapt op schouders met slinpin. Wat een verademing. Gebruikte m'n benen voor dagelijkse HCG.

Iemand ervaring met een 30G 13 mm x 0.3 mm naald voor in de schouders?

Oke mooi. Vanmorgen lopen kloten met backloaden van een slinpin, maar door de dikke olie gaat de luchtbel er niet uit. Dus waarom überhaupt de moeite nemen en niet gewoon slin naaldje erop zetten...

Oke mooi. Vanmorgen lopen kloten met backloaden van een slinpin, maar door de dikke olie gaat de luchtbel er niet uit. Dus waarom überhaupt de moeite nemen en niet gewoon slin naaldje erop zetten...
Als dat gaat gewoon doen, weet niet in hoeverre je in staat bent de olie met een grotere spuit door het dunne naaldje te duwen. Bij mij bleef er ook altijd een klein beetje lucht achter, net onder de naald in het spuitje, kreeg dat gewoon niet weg. Het injecteren is altijd goed gegaan dus zou me maar niet teveel druk maken.

Lucht intramusculair, subcutaan of zelfs intraveneus is echt geen probleem. Meen me te herinneren dat @vntl destijds in het ziekenhuis de luchtbellen zijn ader in zag stromen.

• Like
Waarderingen: vntl
Je kunt beter met wat lucht inspuiten dan zonder (airlock).

Terug
Naar boven