Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja, ik stond er ook versteld van, maar was ook heel moeilijk voor mezelf om een goede lichaamshouding aan te nemen met al dat nieuwe gewonnen massa die ik had
zondag een vriend van me in een paupersportschool laten zweten, hij wilde dat ik meeging en wat dingetjes uitlegde en trainde enzo, ik heb werkelijk geen idee hoe ie zo groot heeft kunnen worden, dumbbells tot 30 kg en geen losse benchpress, en geen squat, geen deadlift mogelijkheden, echt hopeloos, maarja alle borstoefeningen in de smits machine maar gedaan dus.
gelukkig ging het vanochtend beter, rug en schouders gedaan
pr van vandaag: barbell shrugs met 180 kg en deadlift met 170 voor 3 reps
pr in de smitsmachine: incline bench van 100 en decline van 120 kg, maarja helaas was dat geen free weight mogelijkheid daar
even een hele nieuwe weg opegegaan met mn schema voor de afgelopen 2 weken en de aankomende 3 maanden
namelijk het supersetten
1e 6 weken op 12 herhalingen
2e 6 weken op 8 herhalingen
3e 6 weken op 6 herhalingen
1 week alles 3 herhalingen
dan rust en dan weer helemaal opnieuw met de herhalingen opbouw met mss wel een ander schema
hier is het nieuwe schema:
aangezien ik de lichamen uit de jaren 70 mooier vind ga ik een schema volgen gebaseerd op die van arnold met mn eigen dingen erin met heel veeel supersetten en stripping down principes erin.
voor de leken:
superset is 2 oefeningen achter elkaar
stripping down is met hoog gewicht beginnen en zonder rust ertussen achter elkaar door meerdere setjes pakt en het gewicht omlaag brengt.
voetnoot: elke dag buik meepakken en de kuiten, tevens na elke workout een kwartiertje poseren in de spiegel na de training zodat ik de pomp lekker voel en ik een extra oefening doe
oefeningen hiervoor
200 crunches
cable crunches
hanging leg raises
standing calve raises
seated calve raises
dag 1 borst en rug
squatten en deadlift op powerliftbasis pakken
weinig herhalingen en veel gewicht en volgens billstar omhoog werken
benchpress supersetten aan behind the neck pulldown
4 werksets 1 opwarmset, rond de 12 herhalingen blijven
1 benchpress stripping down setje
incline bench supersetten aan t bar row
4 werksets , rond de 12 herhalingen blijven
1 incline benchpress stripping down setje
1 t-bar row stripping down setje
dumbbell flies supersetten aan barbell row
4 werksets , rond de 12 herhalingen blijven
dumbbell pullovers
4 werksets rond de 12 herhalingen blijven
dag 2 schouders en armen
military press
1 opwarm 4 werksets rond de 12 herhalingen blijven
front raises met een schijf
5 werksets rond de 12 herhalingen
side raises
3 maal stripping down sets van 5 gewichten
face pulls
4 werksets rond de 12 herhalingen
reverse flies
4 werksets rond de 12 herhalingen
barbell shrug (lekker zwaar pakken )
5 werksets rond de 12 herhalingen
supersetten armen
skull crushers combineren aan barbell 21en
3 werksets rond de 12 herhalingen (21en natuurlijk 21 herhalingen)
dumbbell tricep extension combineren aan incline dumbbell curls
3 werksets rond de 12 herhalingen
tricep rope pushdowns combineren aan hammer curl(dumbbell of rope)
3 werksets rond de 12 herhalingen
afsluiten met kickbacks
dag 3:benen
squatten ( gewoon op de 15 herhalingen en wat lichter pakken voor 6 sets)
leg press (3 maal 15)
leg extensions supersetten met leg curl
5 werksets rond de 15 herhalingen
lunges met een schijf van 25 kg
de gym 3 keer op en neer
standing leg curls supersetten met leg extensions (met de tenen naar binnen) naar elkaar toe
3 werksets rond de 15 herhalingen
2 werksets rond de 12 herhalingen (leg exentions met de tenen naar buiten)
dag 4
is dag 1 en dan met voornamelijk losse dumbbells alle onderdelen waar ik dat kan daarmee doen en er nog bij zwaar deadliften
dag 5
is dag 3 met daarnaast nog lekker zwaar squatten
dag 6 en dag 7 moet ik me inhouden niks te doen, heb dan rust
''na de eerste 3 weken zonder enige ervaring in de gym bezig te zijn geweest en maar eig wat aanrommelde was ik 15 kg aangekomen maar helaas ook door geen gebruik van supplementen ook veel in vet''
You are so full of shit... Hoezo zou je door geen supplementen te gebruiken veel vet zijn aangekomen? En wat denk je zelf, als je 15kg in 3 weken aankomt... Lijkt me sowieso heel sterk, maar mocht het zo zijn zal zeker 13kg daarvan in vet zijn. Je vetpercentage was 18% toen je begon, wat moet het na die 3 weken wel niet zijn geweest dan...
Maargoed, wel leuk dat je billstar doet. Bevalt het tot nu toe? Ik doe dit schema zelf ook.
''na de eerste 3 weken zonder enige ervaring in de gym bezig te zijn geweest en maar eig wat aanrommelde was ik 15 kg aangekomen maar helaas ook door geen gebruik van supplementen ook veel in vet''
You are so full of shit... Hoezo zou je door geen supplementen te gebruiken veel vet zijn aangekomen? En wat denk je zelf, als je 15kg in 3 weken aankomt... Lijkt me sowieso heel sterk, maar mocht het zo zijn zal zeker 13kg daarvan in vet zijn. Je vetpercentage was 18% toen je begon, wat moet het na die 3 weken wel niet zijn geweest dan...
Maargoed, wel leuk dat je billstar doet. Bevalt het tot nu toe? Ik doe dit schema zelf ook.
XD, nou ik dronk onwetend als ik was 2 liter melk per dag bijv zowat XD om wat op te noemen
en at alles wat los en vast zat dus dan gaat het hard
zit nu op 5 plekken ook onder de groeistrepen en de eerste maand zat mn vet% achteraf gezien op de 22% realistischer
let nu gelukkig goed op mn eten maar had graag wat meer clean gebulkt ipv dit
---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 20:25 ----------
van die shit klopt ook wel denk, ging 4 keer per dag naar het toilet voor de grote boodschap
ach dank je jongen met een gefotoshopte foto
nog commentaar op de rest van mn log ipv mn stats die je nu al voor 1000ste keer aanhaal, en waarvan ik weet dat ze kloppen
heb speciaal alles opgemeten nadat ik door de mand was gegaan met de squat
ach dank je jongen met een gefotoshopte foto
nog commentaar op de rest van mn log ipv mn stats die je nu al voor 1000ste keer aanhaal, en waarvan ik weet dat ze kloppen
heb speciaal alles opgemeten nadat ik door de mand was gegaan met de squat
mijn tip is om alles eens te filmen en na te laten kijken. ook heb ik er commentaar op omdat ik weet dat het niet klopt, meet jij bijv je benen bij elkaar op? want 80cm is groter dan ronnie coleman