AndroidHealthClinic

Lloyda's kleilog

• Topic Starter Topic Starter
jazeker, alleen ik heb mezelf een week vrij gegeven, ga vanmiddag weer aan de slag, ik had vorige week mn schockweek dus ik ga weer opnieuw beginnen met om de 5 weken een andere rep range, nu gaat dat rond de 12 liggen

Jij liever dan ik :p teveel volume voor mij :D

laatste 5 weken op 6 reps de boel hoor :P

Na mezelf een hele week gedwongen hebben niks te trainen. Want had de om de 5 weken een lagere rep range schema helemaal al voltooid en de laatste week een schock week erin gegooid. Vanaf morgen beginnen met mn 5 weken schema met herhalingen rond de 12.
Vanaf morgen is het schema weer:
Dag 1: borst armen
Dag 2: rug schouders
Dag 3: benen
Rustdag
Dag 1
Dag 2
dag 3
rust

Morgen dus lekker borst en armen
Armen ga ik overigens supersetten en borst gaat denk
Incline dumbbell press
Incline bench press met drop set
Decline bench press
Flies
En als afsluiter en gelijk een mooie opwarmer voor de triceps het dippen
Superset armen gaan worden
Skull crushers met 21en
Tricep extension met alternate dumbbell curl
Kickbacks met hammers
Afsluiter denk nog 2 setjes van tricep cable pushdowns

dat schema heb ik ook een tijd gehad. 2 maand later kon ik stoppen dankzij een overwerkte schouder, kijk er dus maar mee uit.

good luck

Over het algemeen pak ik mn schouder maar eerlijk gezegd 1 keer in de 2 weken, dus dan moet ik dat voorkomen hoop ik

Lekker vroeg opgestaan om lekjer sochtends te fitnessen met een eredivisie u22 en promotiedivisie basketballer, even de borst aan pakken en de armen, wss nog wat hamstrings erbij zodat mr hoger kan springen ooit es.

Ontbijt, whey shake met brinta en extra leucine en glutamine, beta alanine en arganine oplossing, vitamine b,c,d, visolie, glucosamine, en 4 gebakken eitjes met 1 ei ook het eigeel

ZO de rush pre workout nemen en dan knallen op de borst en armen
Motivitatiefilmpje aan het kijken van ronnie coleman en dan gaan als de spreekwoordelijke banaan
Yeaaah buddy

lekker getraind vandaag na een week mezelf rust te hebben gegeven, merk dat ik stukken droger en voller sta dan toen ik net klaar was met de eerste ronde van mn workoutschema dus dat is een goed teken

voor het eerst mn tanktop maat xxl aan gehad tijdens trainen, zat overigens wel erg strak aan het einde van de workout dus dat is een goed teken :P

begonnen met de incline bench press
eerst opwarmen met 50 kg
toen 12 maal 70 kg
8 keer 80
10 keer 70
en toen 12 maal 60

zat heerlijk vol na deze eerste set

benchpress gedaan
al goed opgewarmd dus gelijk met werksets van 12 maal 60 kg begonnen
daarna 10 maal 70
8 maal 80
en daarna een dropset waar ik eindigde op 40 kg en begon met 60
HEERLIJK!

flat bench flies waarbij ik niet helemaal een volledige rom maakte dus met terugzakken zo diep mogelijk gaan en met omhoog komen bovenaan zon 10cm los die dumbbells

12 keer 18
12 maal 20
12 maal 22
12 maal 18
12 maal 18

daarna proberen los te dippen, ging voor geen meter dus maar met weighted assistance gedaan :(

gewoon 4 sets van 10 herhalingen

daarna maar lekker zwaar gegaan op de armen dus geen superset ditmaal

21en met een ez curl stang
3 keer 21 dus met 40 kg in totaal

3 maal 12 barbell curls met 50 kg

en ten slot 3 maal hammer curls met 18 kg
laatste setje met 16 (ik zat echt goed vol)

triceps als volgt

skulln crushers met dezelfde stang enn gewicht die ik had gebruikt voor de barbell curls dus 50 kg, 3 setjes gedaan van rond de 12 herhalingen

tricep dumbbell extension met 2 armen begonnen op 26 en geeindigt op 34 verdeeld over 3 sets met 12 herhalingen\

tricep overhand pushdowns, dus kickback effect alleen met een kabel
met licht gewicht gedaan en rond de 12 herhalingen gezeten (wat een heerlijk gevoel is dat toch altijd weer :))

afgesloten met tricep cable pusdowns waarbij de kabel tussen de borsstpieren ging zodat je zoveel mogelijk gewicht kan pakken, wel de beweging strict uit kunnen voeren, lekker veel gewicht gepakt op deze, toch wel kg of 100 denk weer :)

morgen rug schouders doen, denk dat ik er een rugdag van maak aangezien de schouders voorlopen al

to be updated

voetnootje: bij het wegen was ik 102,4 :)

vind alleen die foto's allemaal wat slecht geschoten, je ziet niet alles duidelijk bv die most muscular? mja toch veel gewicht erbij ;)

Klopt :P, maar es binnekort iemand vragen om te kunnen schieten

Gister rug gepakt , toen ik mn schouder oefeningen wilde gaan doen moest ik kotsen en voelde ik me niet lekker en ben naar huis gegaan, vandaag maar effe niks doen en morgen weer knallen

Wat ik deed bent over row met deadstop max 90 kg begin 50
t bar row
Close grip pulldown en pullovers

En toen was lloyd op, morgen maar weer gaan

Vandaag front squats
Leg extensions
Leg press
Lunges

In de kleedkamer gekotst en nu voel ik me weer wat beter dus ga zo lekker slapen op bed denk

Hier het hele schema van vandaag
Ben veilig thuisgekomen lekker gedoucht en de kotsgeur uit mn mond gekregen yeah buddy

Dit is er voor nodig om me te laten kotsen xd
Front squats met de billen op de grond zowat, daarna back squats, leg extensions 5 maal 20 normale 3 maal 15 met tenen naar binnen 2 maal 20 tenen naar buiten, 3 maal 13 leg press, 3 keer lunges met 25 kg gym op en neer

Ik voel mn benen nog steeds! :(
wat een epische workout was dat donderdag, gister borst arm dag gedaan,
Rond de 12 herhalingen gebleven en geprobeerd 100 kg te pressen, jawel mensen 1 maal maar liefst haha xd, de rest maar lekker rond de 80/70 gebleven, daarna incline en flies, en superset van de biceps met 21en en hammer curls, biceps afgesloten met 2 setjes barbell curls

Supersetten tricep ging als volgt:
Skull crushers met dumbrll tricep extension
Tricep cablr pushdowns met tricep cable pushdowns met 1 arm en het kickback horseshoe effect creer oefening( wat is de officieele naam hiervoot beste mensen)

En toen was ik klaar en heb ik me lekker vol kunnen eten op de 3 verjaardagen die ik nu al dus gehad heb dit weekend

Morgen maar es kijken wat de sportsvhool van mn moeder hier in gouda te bieden heeft :P

Ze is overigens spinnings en zumba instructrice daar, twijfelen dus of ik een rugdag pak of een zumbalesje doe :$

gisterochtend lekker gesport in een welness achtig ding
wonderbaarlijk genoeg hadden ze stangen waarmee ik kon deadliften dus 150 kg op geeindigd gister voor 5 herhalingen

hele workout
bent over row
eindigen op 80 kg begonnen met 30
opwarmen met 30 kg
12 keer 50 KG
12 keer 60 kg
12 keer 70
10 keer 80

lat pulldown

4 setjes van rond de 12 reps
begonnen met 50 kg
60 kg
70
eindigen op 90 gedaan voor 12 herhalingen
seated row
4 werksets van 12 reps met 80 kg

deadlift
1e 100 kg voor 7 herhalingen
2e 120 kg voor 5 herhalingen
3e 130 kg voor 5 herhalingen
4e 150 kg voor 3 herhalingen

haney shrugs
normale shrugs

alletwee gedaan voor 2 reps met een stang met 100 kg erop op het hoogste punt even aangespand en vastgehouden

face pulls

4 werkesets met 60 kg

military press
1e set met 40 kg voor 12 herhalingen
2e set met 50 kg voor 12 herhalingen
3e set met 60 kg voor 10 herhalingen
4e set 70 kg voor 8 herhalingen

front raises met barbell met 30 kg erop voor 3 sets

side lateral raises

2 drop sets met gewichten van 18, 14, 12 8 kg

standing calve raise met barbell
4 werksets rond de 12 reps met 180 kg op mn traps op het hoogste punt aanspannen die hap

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 13:49 ----------

vandaag maar proberen benen te doen
als dat niet gaat borst dag

Laatst bewerkt:
kan je je trainingen niet anders opschrijven zo is er bijna niks te volgen :P

bv
bent over row:
12 (herhalingen) x 50kg
12 (herhalingen) x 60kg
12 (herhalingen) x 70kg
12 (herhalingen) x 80kg

en dan zo bij iedere oefening, is wat makkelijker voor ons te volgen :P