lekker getraind vandaag na een week mezelf rust te hebben gegeven, merk dat ik stukken droger en voller sta dan toen ik net klaar was met de eerste ronde van mn workoutschema dus dat is een goed teken
voor het eerst mn tanktop maat xxl aan gehad tijdens trainen, zat overigens wel erg strak aan het einde van de workout dus dat is een goed teken
begonnen met de incline bench press
eerst opwarmen met 50 kg
toen 12 maal 70 kg
8 keer 80
10 keer 70
en toen 12 maal 60
zat heerlijk vol na deze eerste set
benchpress gedaan
al goed opgewarmd dus gelijk met werksets van 12 maal 60 kg begonnen
daarna 10 maal 70
8 maal 80
en daarna een dropset waar ik eindigde op 40 kg en begon met 60
HEERLIJK!
flat bench flies waarbij ik niet helemaal een volledige rom maakte dus met terugzakken zo diep mogelijk gaan en met omhoog komen bovenaan zon 10cm los die dumbbells
12 keer 18
12 maal 20
12 maal 22
12 maal 18
12 maal 18
daarna proberen los te dippen, ging voor geen meter dus maar met weighted assistance gedaan
gewoon 4 sets van 10 herhalingen
daarna maar lekker zwaar gegaan op de armen dus geen superset ditmaal
21en met een ez curl stang
3 keer 21 dus met 40 kg in totaal
3 maal 12 barbell curls met 50 kg
en ten slot 3 maal hammer curls met 18 kg
laatste setje met 16 (ik zat echt goed vol)
triceps als volgt
skulln crushers met dezelfde stang enn gewicht die ik had gebruikt voor de barbell curls dus 50 kg, 3 setjes gedaan van rond de 12 herhalingen
tricep dumbbell extension met 2 armen begonnen op 26 en geeindigt op 34 verdeeld over 3 sets met 12 herhalingen\
tricep overhand pushdowns, dus kickback effect alleen met een kabel
met licht gewicht gedaan en rond de 12 herhalingen gezeten (wat een heerlijk gevoel is dat toch altijd weer

)
afgesloten met tricep cable pusdowns waarbij de kabel tussen de borsstpieren ging zodat je zoveel mogelijk gewicht kan pakken, wel de beweging strict uit kunnen voeren, lekker veel gewicht gepakt op deze, toch wel kg of 100 denk weer
morgen rug schouders doen, denk dat ik er een rugdag van maak aangezien de schouders voorlopen al
to be updated