Fitness Seller

Lloyda's kleilog

• Topic Starter Topic Starter
kan je je trainingen niet anders opschrijven zo is er bijna niks te volgen :P

bv
bent over row:
12 (herhalingen) x 50kg
12 (herhalingen) x 60kg
12 (herhalingen) x 70kg
12 (herhalingen) x 80kg

en dan zo bij iedere oefening, is wat makkelijker voor ons te volgen :P

is het zo wat duidelijker? :)

is al beter, zo kunnen we tenminste je trainingen volgen toch :)
mooie DL en MP, keep going

vergeten de training van dinsdag te posten

was borst armen dag

incline bench press
eerst opwarmen met 40 kg
12 keer 60
10 keer 70
6 keer 80
drop set vanaf 70 tot 50 tot 30

dumbbell flat press

12 keer 28
12 keer 32
10 keer 34
8 keer 38
drop set vanaf 32 tot 12 kg

flies
4 maal 12 maal 20 kg

dippen 3 maal 8

bicep

3 keer 21en

hammer curl
12 maal 14
12 maal 16
12 maal 18

tricep
skull crushers met 45 kg
3 maal 12 maal

tricep pushdown supersetten aan kickbacks
geen idee welk gewicht het was met pusdown
schat 20 maal 5(of 7,5) geen idee wat ook alweer het gewicht per schijfje is
kickback met 8 kg

3 keer gesuperset

afsluiten met 4 maal 50 situps

en toen oop de weegschaal 100.9 kg gaf het ding aan

vandaag rug dag dus hou je op de hoogte

benen nie tgedaan omdat die nog steeds kapot zijn XD

Skulls met 45kg 3sets 12reps. Dat wil ik wel eens zien, gozer. Ik kan dat wel maar heb er wel 2 jaar over gedaan, en zie niet veel mensen rond de 50kg skulls doen. Meer nog, behalve mezelf zie ik niemand in mijn zaal die dat doet. Curls 8reps met 50kg, MP's met 70kg @ 8reps, enz... eigenlijk bijna al je oefeningen... Je zou echt veel monsters in mijn gym voorbijsteken of evenaren, met uitzondering van je bench en nu ook je squats (hoeveel was het 220kg x 8reps?). Wil je uitvoering wel eens zien, want als het dezelfde pauperROM is die je ook hanteerde bij je squat verklaart dat wel veel.

Laatst bewerkt:
ik ga altijd er van uit dat de curl stang 15 kg weegt, en aan beide kanten had ik er aan beide kanten 15 kg eraan gehangen en dat ging gewoon goed, mn trainingspartner van die dag is altijd een enorme zeikerd op mn vorm dus ik ga er van uit dat ie goed is, tevens heb ik dezelfde man altijd bij mn squatdag om op mn vorm te letten en ik zit nu met alle tips waarvoor ik heel dankbaar voor ben geweest bijna op par, wel is het nog teveel in de onderste regionen een goodmorning, vandaar dat ik eig alleen nog maar front squats doe, ik merk dat mn benen daar heel goed op reageren, en anders stel ik voor om es met me mee te kijken en te trainen als men me niet gelooft :), over de andere beesten in de sportschool gesproken: die merken zeker mn progressie op en helpen me op sommige vlakken.

De uitnodiging met me te trainen staat :)

vandaag rug en schouders gepakt

barbell row

4 setjes
12 maal 40
12 maal 50
12 maal 60
12 maal 70

t bar row
3 setjes
12 maal 50
12 maal 60
12 maal 50

toen iets nieuws geprobeerd namelijk het volgende: eerst wide grip pull ups gedaan 3 keer tot ik niet meer kon en daarna 3 sets wide grip pulldowns gedaan

voelde voor mij heel goed aan, vond het een fijne manier van trainen

hetzelfde heb ik gedaan met chin ups en close grip pulldowns beide ook 3 sets, eerst begonnen met de chin ups uiteraard

daarna was het tijd voor mn favo moment van de dag:
de deadlift

7 keer 90
5 keer 110
5 keer 130
2 keer 150

daarna nog met een barbell met aan beide kanten schijven van 20 kg nog 3 sets back extensions gedaan

daarmee vond ik het wel goed wat mn rug betreft
schouders aan de beurt :)

shrugs met een barbell
3 sets met 90 kg het zelfde gedaan voor de haney shrugs met hetzelfde gewicht

seated military press in de smits machine
12 keer 40
12 keer 50
12 keer 60
10 keer 70
afgesloten met drop sets
begonnen op 50 en eindigen op 20 allemaal proberen maar aan de 12 keer te herhalen met een rom van mn borst tot mn armen volledig uitgestrekt, makkelijke van een smits is dat je die rom kan maken, met een losse barbell gaat dit wat moeilijker

2 drop sets dumbbell side raises
1e drop set was 12 keer 20, 12 keer 16, 12 keer 12, 12 keer 8
2e drop sets was 12 keer 16, 12 keer 10, 12 keer 6
grappige was dat mn techniek vooral bij de laatste setjes moeilijk vol te houden was, wat was dat heerlijk toch weer

reverse flies op de machine
4 keer 12 met een gewicht rond de 40 kg, voornamelijk geconcentreerd op het lang vasthouden op het verste punt

afgesloten met 3 keer 50 sit ups en 3 keer 50 side crunches

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 16:59 ----------

nu maar op mn bed naar een concert registratie van the doors luisteren :)

ik ga altijd er van uit dat de curl stang 15 kg weegt, en aan beide kanten had ik er aan beide kanten 15 kg eraan gehangen en dat ging gewoon goed, mn trainingspartner van die dag is altijd een enorme zeikerd op mn vorm dus ik ga er van uit dat ie goed is, tevens heb ik dezelfde man altijd bij mn squatdag om op mn vorm te letten en ik zit nu met alle tips waarvoor ik heel dankbaar voor ben geweest bijna op par, wel is het nog teveel in de onderste regionen een goodmorning, vandaar dat ik eig alleen nog maar front squats doe, ik merk dat mn benen daar heel goed op reageren, en anders stel ik voor om es met me mee te kijken en te trainen als men me niet gelooft :), over de andere beesten in de sportschool gesproken: die merken zeker mn progressie op en helpen me op sommige vlakken.

De uitnodiging met me te trainen staat :)

15kg barbell is een barbell zo groot als een oly barbell, maar net iets dunner. Standaard curl barbells zitten tussen de 5-10kg. Maar dan nog is 15kg aan elke kant iets wat door de toch al iets meer gevorderden wordt genomen, zeker in die rep range.

Die trainingspartners zeggen niets meer, heel de zaal zei ook dat je jouw squats goed deed. Zou toch maar eens al je lifts filmen voor jezelf en kritisch naar je ROM kijken. Als je overal maar een kwart ROM doet zoals bij je squats nog net niet het geval was (was minder), dan lijken me die stats best te kunnen. Maar full ROM zo vroeg zo veel gewicht in zo een hoge rep range, nee.

Om maar iets te zeggen, Waldo van dit forum, een echte beer (DB press 60kg!)... met jouw stats als beginner evenaar je hem al op veel vlakken en geloof me dat kan gewoon nog niet.

12 x 70kg BORs... Ik heb dat na anderhalf jaar training pas aangekunnen. Je ziet er niet veel met 12x70kg rowen in een zaal, en zeker niet als ze nog maar pas begonnen zijn. Of onderschat ik het voordeel van een hoog lichaamsgewicht te hebben?

18kg dumbbells lateral raises!!! Dat is echt al gevorderde stuff waar meeste mensen minstens een jaar tot twee jaar over doen, hoor!

Ik wil je best geloven, hoor. Maar het is toch een beetje te mooi om waar te zijn als ik vergelijk met mezelf en andere mensen die ik irl ken.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat een heleboel gewichten bullshit zijn en anders met minimale rom, maar het boeit ook niet hij houdt zichzelf voor de gek. En om heel eerlijk te zijn denk ik sowieso niet dat hij honderd is.

Ik denk dat een heleboel gewichten bullshit zijn en anders met minimale rom, maar het boeit ook niet hij houdt zichzelf voor de gek. En om heel eerlijk te zijn denk ik sowieso niet dat hij honderd is.

dit.
denk je dat na die rel om die squat dat je uitvoering van de andere oefeningen goed is?

Mochten ze wel echt zijn zou ik toch wel behoorlijk butt hurt zijn :D

Ik heb alleen maar beter naar de uitvoering gekeken van mn andere oefeningen, wil zeker geen 2e squatdebacle weer meemaken. Ik kan jullie verzekeren dat alle gewichten kloppen vanaf het squatdrama

Xxx

Een squat rekruteert de grootste spiergroepen (oa je +70cm quads) van je lichaam. Al die grote spiergroepen samen stellen jou in staat om 70kg te squaten (net wel/net niet) on par maar met een halve good morning beweging. En jij zegt nu dat je biceps in een isolatie oefening 50kg 12reps kunnen?! Dan klopt er toch iets niet?

Je moet al echt een lange tijd je bovenlichaam trainen en je benen compleet negeren om zo een wanverhouding in kracht te krijgen, of je doet iets fout.... en ik schaam me al over een 41kg 15reps curl tov een 100kg 15reps squat...

Laatst bewerkt:
Ik kijk altijd met grote vreugde uit naar mn benendag en qua omtrek en mn benen vind ik het best ontwikkeld van heel mn lichaam, gelukkig hebben de lunges, goodmornings, deadlifts, leg press, calve raise, leg extensions, leg curls me zulke benen zonder een volledige squat gegeven, dus er was gelukkig niet alles verloren gegaan in de slechte squat periode :)

Ik kijk altijd met grote vreugde uit naar mn benendag en qua omtrek en mn benen vind ik het best ontwikkeld van heel mn lichaam, gelukkig hebben de lunges, goodmornings, deadlifts, leg press, calve raise, leg extensions, leg curls me zulke benen zonder een volledige squat gegeven, dus er was gelukkig niet alles verloren gegaan in de slechte squat periode :)

Wat het eens te meer vreemd maakt dat je bijna zo veel kan curlen als je squaten kan :)

Lol xd, ach ik let met mn squat nu op mn techniek en ga pas hoger als de techniek goed is, op de andere beenonderdelen blijf ik wel met een juist aantal gewicht op gaan

Benen armen dag vandaag gedaan na een week vakantie gehouden te hebben :)

Was er aan toe

Squat opwarmen met 60 kg, jawel mensen op par uiteraard
Daarna 12 keer 80 kg een set van 12 keer 100 kg en weer met 60 kg 20 keer

Leg extensions

20 reps en 5 sets
2 sets met 1 been
3 sets van 15 reps met de tenen naar binnen
2 sets van 15 reps met de tenen naar buiten

Leg press 3 sets van 15 reps

Lunges met een schijf van 20 kg 3 keer gym op en neer

leg curl
4 keer 12 reps

Standig calve raises
5 keer 10 reps

Supersets armen
skull crushers met bicep curls
3 keer 12 reps steeds stang met 35 kg eraan aangehouden

Dumbbell tricep extension met hammer curl
36 kg met 2 handen
Hammers met 12 kg per dumbbell
3 keer 12 reps

Kickbacks met concentration curls
Dumbbells van 8 en 14 kg
2 sets van 12 reps

nubin de trein gelukkig, ik kan niet lopen helaas
Geen gewicht bij de meeste dingen aangezien er op de plates geen gewicht staat en ik gewicht niet heel erg boeiend vind, ik heb lekker weer es getraind.

je squat nog steeds niet diep genoeg

True story, maar ik vraag me af of je voor bodybuilding per se onder par moet zitten, deze diepte en een ietwat stabielere en rechte rug zou goed moeten zijn lijkt mij, ik heb geen powerlift ambities, maar mn techniek kan nog beter voor de betere ontwikkeling

je tikt met benchen toch ook gewoon je borst aan?
full rom maken bij elke oefening

Wat is diep genoeg voor de beste ontwikkeling? Op par of eronder? Met die paupertechniek die ik eerst had en gewoon goed werk in de apparaten gingen mn benen ook erg goed op, ben benieuwd wat mn een goede squattechniek gaat opleveren

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 15:06 ----------

je tikt met benchen toch ook gewoon je borst aan?
full rom maken bij elke oefening

Zeker

Terug
Naar boven