MuscleMeat

Lloyda's kleilog

• Topic Starter Topic Starter
pics?

Heb geen fototoestel, zal wel wat proberen met mijn webcam en epic belichting, of anders neem ik de spot bij ons in de gym waar tavi altijd zijn foto's maakt. Ik lijk daar net stageready in dat licht xd

Traint Tavi bij F4F? of train je daar niet meer

he waarom volg ik jou nog niet? In!! :D

ja daar train ik nog steeds. Volgende week dinsdag een kijkje nemen in waddie in de gym van khalid en little giant

Heb daar een jaar getraind maar heb hem echt nooit gezien. Je zou denken dat hij ondertussen wel een betere gym kan betalen. Heb jou wel een paar keer gezien met iemand die eruit zag of hij net uit een concentratiekamp was ontsnapt en een bril droeg

Is het personeel nog steeds zo slecht?

Heb daar een jaar getraind maar heb hem echt nooit gezien. Je zou denken dat hij ondertussen wel een betere gym kan betalen. Heb jou wel een paar keer gezien met iemand die eruit zag of hij net uit een concentratiekamp was ontsnapt en een bril droeg

Is het personeel nog steeds zo slecht?

Hahahaha, bril en concentratiekamp XD, volgens mij is dat mijn huisgenoot.

Nee hij traint voornamelijk in Schiedam, maar de laatste tijd wel op centraal. Zit er zelf aan te denken naar bodies te gaan aangezien ik daar praktisch naast woont maar zit nog een tijdje vast en het is niet slecht te noemen wat ze dr bij hebben gekregen de laatste tijd. Vind de mensen die er trainen wel grappig. Er zijn maar 1 of 2 goede jongens bij het personeel waar ik wel es mee mag wedijveren wie er meer deadlift :p

Was dan ook pas geleden een powerliftcompetitie gehouden daar

Hahahaha, bril en concentratiekamp XD, volgens mij is dat mijn huisgenoot.

Nee hij traint voornamelijk in Schiedam, maar de laatste tijd wel op centraal. Zit er zelf aan te denken naar bodies te gaan aangezien ik daar praktisch naast woont maar zit nog een tijdje vast en het is niet slecht te noemen wat ze dr bij hebben gekregen de laatste tijd. Vind de mensen die er trainen wel grappig. Er zijn maar 1 of 2 goede jongens bij het personeel waar ik wel es mee mag wedijveren wie er meer deadlift :p

Was dan ook pas geleden een powerliftcompetitie gehouden daar

Die manager en die n*ger die zelf ook trainde in American Football shirts waren wel aardig maar de rest zagen er allemaal uit als dealers

Ik vond dat er altijd een soort gevangenissfeer hing. Je had altijd van die groepjes mensen die alleen omgingen met mensen van hetzelfde ras/afkomst :o

En als het goed is kan je na een jaar je F4F lidmaatschap opzeggen, wordt niet automatisch met nog een jaar verlengd waardoor je het per maand kan opzeggen

F4F vestiging waar ik nu train is echt een stuk beter en heb je echt een veel grotere groep mensen die serieus bezig zijn, en de vrouwen zijn hier veel mooier:p

Die manager en die n*ger die zelf ook trainde in American Football shirts waren wel aardig maar de rest zagen er allemaal uit als dealers

Ik vond dat er altijd een soort gevangenissfeer hing. Je had altijd van die groepjes mensen die alleen omgingen met mensen van hetzelfde ras/afkomst :o

En als het goed is kan je na een jaar je F4F lidmaatschap opzeggen, wordt niet automatisch met nog een jaar verlengd waardoor je het per maand kan opzeggen

F4F vestiging waar ik nu train is echt een stuk beter en heb je echt een veel grotere groep mensen die serieus bezig zijn, en de vrouwen zijn hier veel mooier:p

Mwah, vind die sfeer wel lachen en inderdaad de american footballer is wel een baas. Waar train je nu dan? Je had wel indrukwekkende squatsstats las ik ergens :P

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 21:24 ----------

1e post aangepast van het topic
vond het een beetje bullshit wat daarin stond xd

goeie logtitel :roflol:

Mwah, vind die sfeer wel lachen en inderdaad de american footballer is wel een baas. Waar train je nu dan? Je had wel indrukwekkende squatsstats las ik ergens :P

Amsterdam.

Hebben ze al meer platen en stangen? Meer dan 120kg deadliften in de avond was echt onmogelijk door het gebrek aan platen en je mocht daar nooit het gewicht laten vallen dus je kon ook nooit tegen je max DLen ookal waren de platen beschikbaar. En het dak was te laag voor mij om military press te doen

Wat ben ik blij dat ik daar weg ben:D

Amsterdam.

Hebben ze al meer platen en stangen? Meer dan 120kg deadliften in de avond was echt onmogelijk door het gebrek aan platen en je mocht daar nooit het gewicht laten vallen dus je kon ook nooit tegen je max DLen ookal waren de platen beschikbaar. En het dak was te laag voor mij om military press te doen

Wat ben ik blij dat ik daar weg ben:D

Ja, er zijn een hele zooi schijven bijgekomen. daarnaast een tbar voor op de grond, seated calve, beetje normale dipstangen, decline bench, stuk of 6 goede olympische stangen, en wat betreft mp, ik heb daar es een keer 2 gaten in het plafond gestoten waardoor dat nu goed zit xd.

Had er op zich net geen last van bij mp en push presses maar lijkt me wel een punt inderdaad

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 23:02 ----------

thanks man :P

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 23:02 ----------

zie je wel niet hoe weinig klei ze steeds pakken?
word nooit een mooi beeld man

Hey loyd! Waarom heb ik hier geen abo??

Super erg verbrand op mijn rug, morgen trainen in wadinxveen bij flexxx ben benieuwd maar die rug is echt te erg verbrand xd dus dat belooft wat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

das lekker k*t voor je zal ook wel branden vandaag in de zon :eek!: volgende x wel insmeren he :finger::p

Sterke v-vorm!

Terug
Naar boven