- Waardering
- 7.880
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
mwah. niet hellemaal uitgeklapt, slechte q cam en ik kon niet goed naar achter hellen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mwah. niet hellemaal uitgeklapt, slechte q cam en ik kon niet goed naar achter hellen
ga es weg met die kerel, wat een klote vorm in die filmpjes xd
zometeen naar ruud en khalid in wdxveen kijken met een jongen die er ook nooit geweest is en dit jaar de flex wilt pakken

Jeeeeej superblij
Ben in 2 weken tijd van 98 naar 104 gegaan
Vet en buikomtrek is nog hetzelfde gebleven zoniet gedaald
Schouderdagje
superset seated shoulder db press vs barbell front raises
4x20x16 kg vs 4x15x20 kg
behind the neck standing bb press
5x12x60 kg (beetje te weinig herhalingen maar kon er wel mee door opzich qua vorm en techniek en gevoel)
standing stricte side raise
4x15x9 kg
standing cable side raise
3x12(plus partials) x 2 plates
triceps
skulls met 30 kg
4x15 best partial van voorhoofd tot halverwege rom
overhand vs bovenhands tricep pushdowns
3x15x8 plates
one handed tricep pushdown
3x15-20x2 plates
lekkere training en helemaal blij van mezelf in de spiegel
morgen maar samen met een jongen die de flex cup wilt pakken naar de flexxx(helaas niet gekund vandaag) of bodies toe
---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 16:15 ----------
![]()
strong cycle bro!
Maar je gaat niet cutten voor de zomer?

Heb geen fototoestel, zal wel wat proberen met mijn webcam en epic belichting, of anders neem ik de spot bij ons in de gym waar tavi altijd zijn foto's maakt. Ik lijk daar net stageready in dat licht xd
Wat te **** voor verlichting hebben ze daar dan? Of is het stageready voor een sumoworstel evenement?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van 98 naar 104 is te snel ouwe, zelfs in een cycle lukt dat niet
Wat te **** voor verlichting hebben ze daar dan? Of is het stageready voor een sumoworstel evenement?